- 180 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kaçan kurbanlıklar da ateist.
Kaçan kurbanlıklar da ateist.
Kaçan kurbanlıklar da ateist.Allah için ölmekten kaçmış...Ölümden kurtuluş mu var.Allah için ölsün.secdesi budur hayvanların.
Kaçan kurbanlıklar da ateist.
Bu sistemi bilmiyor o hayvan İnsan için yaratılmış.itaat etmeli .değilse içki masalrına düşer. esfel-i safiline düşer...Can tatlı ama itaat ödül getirir.
Nuh neden onları gemiye aldı.gemiye alınmasaydı yok olacaklardı.İnsana verilen güç onları da kurtardı Tufandan İnsan teknik üreten bir yaratık ama hayvanlarda bu yetenek yok...acizler...öleyse vefalı olsunlar kurban olsunlar...
Ölçü esmadır...Nefis esmaya ayna değilse esfel-i safilindedir...Ashab-ı kehfin köpekleri cennette olacak...secdeliye secde et ey kurbanlık...
Hz Adem secdeliysi secdeliye şeytan secde etmez ancak...
Secdeliye secdede itaat et...imamama namazda uy...değilse eleştir imamı...
Ben bir çok tarikatle ilgi kurdum hilelerle dolu olduğunu gördüm.partilerimiz de öyle.insan hilecidir.gizleyicidir.sadece namazda itaat et insana değilse hep eleştir...
Eleştir insanı ve hayvanı bak kurban olmaktan kaçıyor...eleştir imamı...ama namazda uy ona...ipsize itaat etme.İtaat Allaha itaatse peygambere uy.çünkü elçi ölçü değildir...esmadır ölçü...
Evet...Ey sunni Allahın sünneti ölçüdür.peygamberin sünneti ölçü değil."amadan yüz çevirdi"tevbeye muhtaç ölçü olamaz tevbeye muhtaç olan
Hz Peygamber bile hz Aişe ile 6 yaşında evlendiyse elçi olmaya hakkı var ama ölçü olmaya hakkı yok ölçü sadece Allahtır esmasıdır
Sadece Allah hazrettir...ölçüdür...İnsan ölçü olmaz.Hz adem bile hata sahibi...eleştir hz Peygamberi bile.Yahudi zani falan peygamber der
Hak Alicilerden kurbanlık danalar gibi kaçın...onlar selçukluya osmanlıya türkiyeye düşmanlık yaptılar...
hz Aliye hazret dersen hz Alini bütün hileleri İslam olur.Felakete sebeb olur İslam.6 yaş kız için evlilik yaşı olur.Şafi sıfatı yara alır.Hz deme
Hallaç selçuklu düşmanıydı.Bu adam övülmemeli.Haktan payı ne mi insanın aynanın görüntüden payı var mı...Sahip değil insan
İslam hukuku İslam hukudur sanma.6 yaşındaki kız çocuğu ile evlenmek Şafi sıfatıyla ve esma ile kavgalı.İslam esmada uyumdur
Şelçuklu hep şia ile savaştı çünkü "Gak Allahtır "yani ölçü esmadır...İnsan ölçü olsun der laiklik.din ölçü Allah der.
Kaçan kurbanlıkta mı suç kaçıran insanda mı...Kavurma edecekti hileciydi o insan hayvan dediki ben kavurma olmak istemiyorum beni kurban edeceksen yakalanayım sana .öyle bakıyordu bir çok kaçan kurbanlık...insan hileci...Kurban süsü verir kavurmalık yapar hayvanları...
Evet insan hileci İslam hukuçuları da az hileci değil siz onlara alim demeye devam edin ama hileleri gizlenemez oldu...Kur’ana kız evlada az pay ver mirastan ...diyor mu hile mi var bu algıda evet hile var.Adl derki hakkın kadar al.Esma ile kaavga ettirme ayete.İlim hile ile bozulur..yok olur..fıkhımız hep hile dolu...Kurbanlık-insan hikayesi her sahada var... bizim amacımız kurban olsa bu acılar yaşanmazdı...Allah hileleri gözleler gözlere sokuyor...
Bize sahabe diye tanıtanları iyi incele hileciler...hileci sahabe mi olurmuş..."peygamberi gördü sahabe oldu. yahu dalga mı geçiyorsun.hile bu. görmekle sahabe olunmaz Arafatı gördü diye hacı mı olunuyor...o hacı dediklerimiz kaliteli hileci incele ölçün esma olsun...
Kanuna karşısın ..deme kanun dediğin ne biri yazar biri bozar...ezeli ve ebedi olan esmadır.değişmezlik onun hakkı...ebedilik...İslam kanunları da asilik aslında hile girince ilim olmaz islam olmaz o kanunlar...
Evet...Sen öyle algılıyorsun hileci.Ayet sadece esmadır ölçü yani ayet ne ayttir ne aydır güneşten aldığı ısık kadar kıymetli.Kız var babasını fakirlikten kurtarmış.Onun mirastan payı büyük olamlı.
Evet...Hz Ebubekrin oluşturduğu çatı yıkıldı."Ey haşimiler sususn ey emeviler susun Kuryşli çatısına mahkumuz "demişdi sanki hz Ebu bekir evet hz Ali de hz muaviye de hilecidir...alimlikleri yok olur hilecilikleriyle İlmin kapısı olsa ne olur hz Ali...ilmi nötürledi hz Ali...Bana ne alimliliğinde. İnsanlığa fayda gelmedi hz Alini alimliliğinden ama hz ömerin adaleti insanlığa hayır verdi...Hileden kaçmayan sahabeye hz deme...gördü sahabe oldu. mantıksızlıktır hiledir.bu sistem de görmekle olsa ebu cehilde hz Olurdu...ilimledir sahabelik hileci ise hz deme ..
Evet...Kurban eti zengine verilir...Zekattan farklı...Zenginiyle fakiriyle "et beden için elzemdir" hakkını gerçeğini haykırmaktır kurban
Sunni olalım...tek ölçümüz esma olsun kimse hz değil de...Sunnilik Kur’anın Hak tefsirini ekmel tefsirini aramaktır...Eski tefsirler hak değil mi hak olanlar bile ekmel değil.bölgesel ve tarihsel
Kaçan kurbanlıklar da ateist. ama kesici de hileci kavurmacı amacı secde değil Allah secdeden çok uzak onun eylemi hali düşüncesi duygusu
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.