- 658 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Şarkılarım Sana
Bu sabah büyük bir heyecanla uyandım.Tüm gece daha doğrusu uyumaya çabaladığım , o birkaç saat içinde dönüp dönüp durdum.Heyecanım uyumama engel oldu.
Bugün benim için çok önemliydi biliyorsun.Sabah güzel bir kahvaltı yaptım.Sonra tümgün hazırlıklarla uğraştım.Bayanları bilirsin saç , makyaj , elbise...Herşey kusursuz olmalı.Bende bunun için çabaladım.Heycanımdan nefes alamazken bir aksilik olmaması için dua edip durdum.Konser saati gelip çattığında , bildiğim herşeyi unutmuş durumdaydım.Kendi kendime sakinim sakinim , deyip deyip durdum.
Konuşmalar yapıldı.Alkışlar hertarafı inletirken , ilk grup sahnede.Ve işte ilk şarkı.Haberin var mı? Evet haberin var . Bu gece nasıl zorlu bir sınav vereceğimi biliyorsun.Yanımda olmasanda, ruhunun benimle olduğunu hissetmek çok güzel.
^Kendimi kendimle çıkarsam sıfır kalmaz
Bu matematik bizi kandırıyor hocam
Elde var sorular ...gözyaşları...boş umutlar
Hesaplar tutmaz , tutmaz hocam...
Feridun Düzağaç ın söylediği bu şarkıyı bizim ufaklıklarda hiç fena söylemedi hani.
İşte Elfida.Bir belalı başımsın.( Elfida ;feda etmek , gözden çıkarmak)Sen benim gözden çıkaramayacağım kadar değerli olanımsın.Beni tekrar tekrar başa döndüren , verdiğim sözlerden caydıransın.
Yüzüme karşı git diyorsun ama sanki gözlerin kal der gibi gibi . Harika bir şarkı daha.Sen kollarını açmış beklerken ben sana hep git dedim. Ama gözlerim kal lütfen kal diyordu.Belki sende bu yüzden kaldın.Bugece tüm şarkılar , ya senden bana , yada benden sana söylendi.Benim sıram geldiğinde kendimi hiç yalnız hissetmedim.Biliyordum yanımda olduğunu , beni izlediğini.Şarkılarımla seslendim sana . Sende kabulümdür deyip , elini kalbine götürdün. Gözlerimi hiç ayırmadım gözlerinden. Sende arada bir gözkırpıp herşey yolunda mesajını verdin.Beni ilk tebrik edende sen oldun.Son şarkımı beğenmemişsin ama.Oysa ben kendimi buluyorum o şarkıda ve bukadar içten söyleyişimin nedeni de bu.Ayrılıktır bu çeken anlar kısmı var ya.İşte orda acım iki kat daha fazlalaşıyor.Ancak yaşayan , özleyen anlar...
Bütün gün Hissettiğim heyecanın yerini , şimdi yorgunluk aldı.Tek eksiğimdin bu gece.Herşey çok güzeldi.Yanımda olamamanın dışında...Yokluğunun dışında...
^Önceleri sessizdir ayrılanlar
Mutluluğu başka yerde ararlar.
Oysa geçen günlere yakınırlar
AYRILIKTIR BU ÇEKEN ANLAR.........