- 141 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kuluğa mahkumsun ya sebeb olursun ya aşık...Fark bu
Kuluğa mahkumsun ya sebeb olursun ya aşık...Fark bu
Ben nemrutları da seviyorum Fravunları da...çünkü Kuluğa mahkum ya sebeb olur kulluğa...günümün Firavunları da asa edinmemeize yani Nükler edinmemize sebeb...değilse soğan yeter bize deriz...Nükler de lazımlar listesine girdi günün firavunları da coçuk kadın demeden katlediyor suriyede işte...yakında Arafatta da Nükler duası moda olur. Arafat gibi yerde hep soğan istedik..."Musaya veridği asayı ver yarabbi.karşımızda Firavun var"deriz artık Arafatta ki duada...
Allah ekmelleş diyor hz İbrahime imanın ihlasın yetmez dedi...daha ekmelleş Nemrut eliyle ateşe attı ateşe atan da ateşi söndüren de Allah bazen nemrut olarak çıkar karşımız Allah...Hz Ademin karşısın Allah şeytan olarak çıktı...hintliler derya hayvan şeklinde yer yüzüne indi Allah...diye her şekle giren aslında Allahtır ve ondan başka varlık yok...şekiller fani ama Allah baki...şeytan fani...Allah baki...Şeytan musallat olmasaydı hz Adem cennete yapışır kalırdı ve hz Muhammet sudur etmezdi gizli kalırdı...Allah gizli bir hazine bilinmeli şeytan musallat olmalı hz Muhammet bilinmeli hz muhammet vasıtadır bilinen Allah o bölgeye o asra rahmeti indi Allahın hz muhammetle soyguncu çapulcu Arab Medeni oldu medine devletiyle...ama hz Ali zamandu bozuldu büyü...Arab cahiliyeye zulme dönmeye başladı...
Cimri başkası için yaşamaz.güya başaracak "başkası için yaşamaya" mahkum eden var ...ölür cimri gelini damadı hatta gelinin sülalesi damadın sülalesi keyfle yer cimrinin malını...
Hz Ademde cennetin keyfini çıkarırdı Allah bıraksaydı kader bıraksaydı...Bazısı kadere inanmıyor...Abdalığına doymasın cimri de kadere inanmayan da "Allah gaybı bilmez"diyenler bile var ...Allah yok diyende şaşkınlığı çok insanın...şahdamarından yakın olanı gör ey insan...Hz muhammet şekline giren de Allahtı...ey insan ekmel akıllı ol beyinsiz olma
Evet...Kötü sebebtir...tevvaba kulluğa.Tevbeyi aşkla yapmazsan yaptırır kötüyü musallat ederek Nemrudu Hz İbrahime musallat etti.Teknik ilme ermediğine tevbe etti hz İbrahim.
Dolandırıcı da şeytan da Allaha hizmet eder tevbe etmene sebeb olur.dolandırıcı zaniyi fotoğraflar eşine eriştirir.Tevbe edersin zinaya değilse cehennem azabı tevbe ettirerecek zaten...
Rehin alınırsın düşmanınseni rehin alır ahlaksızlığın tesbit edilse.Dolandırıcılar da çıplak fotoğraflarınla seni tehdit eder.
Ahlaksızlık kötüymüş"demememn mümkün değilsin Mahkumsun bunu tasdiğe...Sunniliği savunmaya mahkumsun.savcıdan korkarsan cehennemle karşılaşırsın çünkü sunniliği savunmaya mahkum yaratılmışsın aciz yaratılmışsın...
Aman namaz deme...der Allah...Namazın önüne koyacağın şeyler var Allahın önüne insanı koyma. aman diyeceğin tek şey var çünkü...Namazın bile kılınmadığı vakitler var Arafatta cem var.Vakit namaza sınır koyar.yani önceleme namazı uygun değilse vakit ve şartlar...
"Arab arkamızdan vurdu devam et "İngiliz musulu aldı.Allah hakkeddiğini yaşatır.Nüklerin yok çünkü
Nükler namazın önünde farz desem beni kafir ilan edersin...oysa Arafattan çıkmam ve Kurban kesmen gerek...şeytan taşlaman gerek kabeyi tavaf etmem gerek...cem et namazlarını diyor Allah yani "AMAN NAMAZ"deme Aman Allahın önüne İnsanı koymuyayım"de der Allah aman namaz deme...Nükler de diyor işte şu an Allah.
Namazın bile kılınmadığı vakitler var Arafatta cem var.neden mi .önceleyeceğin iş var çünkü.Savaşta bir rekat bir rekat tercih şekli
Namazın bile kılınmadığı vakitler var kerahet vakitleri neden mi Allahtan başka her şey sınırlıdır.Bağış yap ama sınırlı olsun...Namaz kıl ama şimdi Nükleri namazın önüne al...hac bunu öğretir kurban kesmeyi şeytan taşlamayı Namazın önüne koy şimdi kıymette der hac öğretisi bu...şeytanı nüklerle taşla mercimek kadar taş yetmez bu büyükten daha büyük şeytana...
Cumhur ittifakında yer alanlara cennette yer nasip et...işte Türk kardeşlerimizle kucaklaşıyoruz.Erdoğanın kazanması bu de. namazı öne alma...hep."Oy"kullanmak için de namazları cem et gerekirse...der hac öğretisi...Fıkıh öyle demedi deme ekmel akla ne tefsirimiz erişti ne fıkhımız alimleri ilahlaştırdık çünkü biz...ekmel akıl ortak alık her alimden iştişare peygamber den üstün...Peygamber çünkü iştişare etti...Peygamber aklından bile ortak aklı iştişareyi üstün tut öğretisdir peygamber halinin öğretisi bu...Peygamber aklı yeter sunni alimlerin aklı yeter deme...İştişare ve ortak akıl çalışmalı kıyamete kadar...Ortak akıl mı Alim aklı mı deseler...Ortak akıl derim... yani iştişareyi terk etme derim tefsir de gelişir fıkıhta işte bu metotla bu tercihle değilse iştişareyi kaldıran dinde alim puttur çünkü Allahın ilmi sınırsız tek ve iştişare edilmez tek Allahın ilmi üzerine...
Kuluğa mahkumsun ya sebeb olursun ya aşık...Fark bu cimriliği bırak ...Ahlaksızlığı bırak tefsirle fıkıhla yetinme iştişareyi bırakma alimden alim var akıl akıldan üstündür de ekmelleş...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.