- 263 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sadece ekmel tefsirden yana ol...
Sadece ekmel tefsirden yana ol...
Akıldan yanamı olalım vahiyden yana mı sadece ekmel tefsirden yana ol...
Tefsir üzerinde tartış.ekmel akılla bile erişilecek hakiketlere bile eriştirmeyen tefsirler var.Yanıltır eksik akıl.eksik akılla tefsireksikliktir
Bırakın güzel sesle Kur’an okumayı...Allah gazap edecek bir gün...Övünmeyin falan hafızınızla...Nükleriniz var mı nükleriniz.Başınıza Nükler yağacak...hz İbrahimden kıymetli misiniz...haykırıyor Kur’an bu gerçeği bize bunu duyalım artık...
"Yo efendim dinin direği namazmış cihad içermiyor ki senin namazın..."Nükleri olmayanın namazı İslamın direği değil diyor ekmel akıl...senin tefsirlerin ekmel akıl seviyesinde bile değil insanlığa yara hususunda...ey şaşkın...bu halinle mi laikliği eleştiriyorsun...Keşke tarikatlere gireceğine o tarikleri eleştirenlerle birklik olsan..."Kur’anın bütününü yaşamak mecburiyetindesin hz İbrahim olsan bile Nemruda mağlup olursun der Kur’an yaşatmazlar sana İslamı...baskılarlar kandırırlar...nefsini kışkırtırlar...oyuncaksın sen kuklasın ne müslümanı iraden nefsine geçmiş...
Tarikatinin önem verdikleri önemli değil...Allah hz İbrahime Mağlubiyetle hz Ademe de acılarla kendine secdenin önemini anlattı...Kur’anın bütününü sahiplen her emri çok önemli..."cihada ve "At besle emrine secdesiziz 200 yıldır işte namazsızlıktan derlerse de bazı güzel insanlar... hayır "At besle emrine uymadığımız için bu hz İbrahim gibi ateşe atılmışlığımızın sebebi "At besle emrine secdesizlik"...ve 200 yılık tarih diyor ki...ABD ile cedelleşirsen imparatorluk kurarsın müttefik olursan o kandırıkçı ile uçak fabrikalarını kapatırsın.7 devlete bölünürsün...ekmel akıl duyar ancak tarihin sesini...öğretisini de...
En kamili aklın ile yakala vahiyle de yakalayamazsın ekmel aklın yoksa.işte tarikatler mezhepler Ortak akıl kadar ekmel değil kurtuluş reçetelerinde...
Arafatta kafana Nükleri yersen Nükler duası olur Arafat duan..."AT besle"farz bu cihad farz haccın cihad içermiyor namazın kurbanın da
Gitmeyin Arafata "nükler" için dua etmeyecekseniz. Aklınız mı eksik.Her peygamber ihtiyacı öğretti dualarında.şartların gereği duaları
Hac "ortak akıl"üretmek ...görevini de içermeli...Ortak tehlikeyi ilan et...havva adem cem oldu Arafatta...cem ol...fikir ve duygu birliğini yakala Arafatta...Tevbe et"At besle" nükler üret emrine secdesizliğine tevbe et...yasak meyvene tevbe et...saygısızlığına..."At besle"dedi sen besili at ver dedin...VEHHAB ama hz İbrahime vermedi...kul kim belli değil dua diye buna mı diyorsun...Tevbe et suçluyum Nükler üretmedim ...de en büyük günahı bu günümüz müslümanının...İpin ucu puştun elinde bu günahını affettir süt gibi olmak istiyorsan...
Şu arafat duasında yarabbi Nükler nasip et denilemez mi...çok şeyler için dua edenler Nüklere mi ihtiyacınız yok.şerefimiz yok oldu be...
"Akıl akıldan üstündür"ne demek bu .senin laikliğini benim laikliğim parmağında oynatır.Şia da insanı ulular Allahı değil.Vahiy üstün oysa ama "hak ali"diyorlar 12 imam diyorlar onlar bize yeter diyorlar...onların ilimleri yeter...diyorlar...Vahyi inceleyip ekmel tefsire erime diye bir dertleri yok tarikatler de böyle...eksikliğe razı olmuşlar...ekmel tefsir hep aranmalıdır...ekmel ilim ekmel akıl ekmel tecrübe ile ekmel tefsir kıyamete kadar aranmalıdır...ey tarikatçi...
Siyasi alanda da ekmel tecrübe ekmel akıl ekmel ilimle receteler üretmeliyiz...Bir zamanlar yetinmişiz ABD muhipliği ile 12 imama bağlanır gibi bağlanmışız...aman Allah dost sandığımız canavarımızmış...ABD muhipleri yönetime gelemez artık.15 temmuz ruhu direnir.Buharlaştık 200 yıldır.ABD rusyayı da wagnerlerle buharlaştıracak
Allahtan kopan insan canavardır...dost olma onunla...Allah için seven ancak dostur...çıkarı için işte ukraynayı yaktı ABD...
İnsanla Allahın farkı bu...12 imam da olsa insandan Allaha kaç...kandırıcı olursa şaşma...insan aklı da insana dost değil...tek dost vahiy..."yaşa dünyayı"diyen beyinsizler var...soğan mı vatan mı desem soğan diyecek eksik beyinliler var...çıkar yok vahiydir tek...yeterki vahiy ekmel tecrübeyle ekmel akılla ekmel ilimle ekmel tefsire erişsin...
Musa olana asa verilir çünkü Allah VEHHABTIR.Sömürü ile kavgayı seçene asa verilir dolar sistemi sömürüdür...Vehhabdan asa yani nükler bekliyorsan önce kendini değiştir...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.