- 201 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Oğluma Mektuplar-I
Sevgili Oğlum,
Bu mektubu sana, henüz doğmamışken yazıyorum. Kalbimdeki sevgiyle dolu bu satırları, seninle paylaşmak istiyorum. Sana anlatacağım her kelime, senin için olan sevgimin ve sabrımın bir ifadesi olacak. İçinde bulunduğumuz an itibariyle, sen hala karnında büyüyorsun ve seni kucağıma almayı sabırsızlıkla bekliyorum. İşte bu mektup, sana olan sevgimin ve babalık hislerimin bir yansımasıdır.
Küçük bir bebeğin dünyaya gelmeden önce ne kadar sevilebileceğini tahmin etmek zordur. Ancak senin gelişini hissettiğim andan itibaren, kalbimde bu sevgi dalgasının nasıl kabardığını fark ettim. Seninle ilgili düşüncelerim ve hayallerim, her geçen gün büyüyor. Seni kucağıma alıp sarıldığım, sana ilk kez "oğlum" dediğim anı hayal ediyorum. Ve emin ol ki, seni kucakladığım anda, kalbimdeki sevgi daha da derinleşecek.
Senin annen, hayatımın en değerli varlığıdır. O, bana sonsuz sevgiyi ve destekleyici bir eş olmayı öğretti. Onunla birlikte geçirdiğim her an, ne kadar şanslı olduğumu hissetmemi sağladı. Senin için birlikte yaşayacağımız güzellikleri ve zorlukları paylaşacağız. Annelik, dünyadaki en kutsal görevlerden biridir ve annen, bu görevi harika bir şekilde yerine getirecektir. Seninle ilgili olarak onun ne kadar heyecanlı olduğunu görmek, beni de daha da heyecanlandırıyor. Senin için birlikte yapacağımız planlar, hayallerimizi süslüyor ve geleceğe umutla bakmamızı sağlıyor.
Henüz doğmadan önce senin hakkında hayal kurmak derinden etkiliyor beni. Sana öğreteceğim değerler ve yaşam deneyimlerimle senin büyümeni şekillendirmek istiyorum. Seninle geçireceğimiz her anı dolu dolu yaşayacak ve her anında sana sevgimizi hissettireceğiz. İlk adımlarını attığında, senin yanında olacağım. İlk kelimeni söylediğinde, seni alkışlayacağım. İlk başarılarını kazandığında, seni gururla kutlayacağım. Seni hayata hazırlamak, benim için en önemli amaç olacak.
Bir baba olarak, seninle birlikte büyümek, seninle oyunlar oynamak, seninle dışarıda koşmak, seninle gülmek ve seninle ağlamak istiyorum. Her zaman sana destek olacak, senin yanında duracak ve seni sevgimizle sarmalayacağız. Senin için yapamayacağımız şey yok. Sana vereceğimiz sevgi, güven ve desteğimizle her engeli aşmanı sağlayacağız. Seni her zaman koruyacak ve seni her zaman seveceğiz.
Hayat bir yolculuktur ve bu yolculukta seninle birlikte olmak benim için en büyük mutluluktur. Senin gelişinle birlikte, yaşamın anlamı daha da derinleşecek. Seni gözlemlemek, büyümeni izlemek ve seninle birlikte yeni şeyler öğrenmek, beni her gün daha da mutlu edecek. Senin için yapacağım fedakarlıkların hiçbir sınırı olmayacak çünkü sen benim evladımsın.
Baban olarak seni sevmek ve seninle geçireceğim her anın tadını çıkarmak benim görevim olacak. Seninle beraber harika bir aile kurmak için elimden gelen her şeyi yapacağım. Seni sevmek, seni anlamak ve seninle birlikte büyümek için sabırsızlanıyorum. Sen benim dünyamı aydınlatacaksın ve seninle birlikte her anın tadını çıkaracağım.
Küçük meleğim, seni bekliyor olmak benim için büyük bir heyecan kaynağı. Senin doğumunla birlikte hayatımızın en özel anlarından birini yaşayacağız. Senin gelmen, ailemizi tamamlayacak ve bize sonsuz bir mutluluk getirecek. Seninle geçireceğimiz her an, bir hazine gibi olacak. Birlikte güzel anılar biriktireceğiz, zor zamanları birlikte aşacağız ve hayatın güzelliklerini keşfedeceğiz. Sen benim en değerli mirasım olacak ve seninle geçireceğim her gün, beni daha iyi bir insan yapacak.
Seni sonsuz sevgimle bekliyor, sabırsızlıkla doğmanı ve seni kucağıma almayı dört gözle bekliyorum. Seninle birlikte bu dünyada yeni bir sayfa açacağız ve senin varlığınla her şey daha anlamlı hale gelecek.
Seni seviyorum oğlum. Her zaman yanında olacağım.
Baban.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.