- 141 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hacca gitme fakiri doyur diyen kitabın Kur'an değil senin...Ölçü esmadır
Hacca gitme fakiri doyur diyen kitabın Kur’an değil senin...Ölçü esmadır
Eski büyücüler otla beslenirdi et yemezdi...Kur’an insan vücudunun ete ihtiyacını haykırır...
Hz İbrahim -Nemrut kıssası yaşanmazdı...fiziki gücün önemini anlasaydık.Teknolojinin kıymetini anlasaydık keşke anlasaydık ilk nükler yapan biz olurduk...Allah binlerce kıssa da yaşatsa müslümanlar namazla tatmin oluyorlar ama ezanları da türkçeleşir...camileri de hayvan damı olur...Namaz yeter derlerse...
Hacca gitme fakiri doyur diyen kitabın Kur’an değil senin...sen müctehit misin .Hac farz...Kurban sünnet.Fakir çalışsın.
Allah Hakimdir...her emri binler hikmet içerir...beyinsiz ise gelir kaldırır o emri...
Anayasanın üstünlüğü sünnetullahın üstünlüğü ayrılıkları yok eder...Allah adildir alimle bilmeyen beyinsiz bu varlıkta bir olmuyor...Rusyaya "Hakem olayını" hatırlatırım...Hz Ali-hz Muaviye ayrılığı hala bitmedi.Rusyada da bir ayrılık varmış yeni ortaya çıktı.Rusya hasta adam olursa gör olacakları
Hakem olayı yaşansaydı hasta Osmanlı ayağa kalkardı...ama şerif Hüseyin nefsini dinledi şeriati dinlemedi...Şeriat ve sünnetullah içtihadımdan üstün demedi şerif ve niceleri bir devlet kapma yarışı başladı...küçük de olsa benim olsun denilmiş.Ümmet yok edilmişti...sonra Binyıllık ezan türkçeleşti...camiler ahır oldu...
Sunniliğe başkaldırı içinde olanlar binyıllık yurtta çoğaldı ama şükür Allaha yine güçlendik...evet...Denilecek şudur...ey Başörtü düşmanları...Ölçü Allahtır...kabul edeceksiniz.değilse iç savaş da çıkaramazsınız ...zayıfladınız çünkü
Kurbanımıza düşmanlar...hacımıza da...denilecekler denilsin artık güçlüyüz...
Ey chp güçlü değilsin artık
Din bize ölçü olmalı...Yalan tarihin kahramanlarına değer vermeyelim diye...İşte adam "Hak esed"diyor.ülkesi üçe bölündü.Beyinsiz..de esede...
Peygamber nefsinden konuşmaz sunnetullah çatı ise peygamber de çatı ve Bedirde ensar-Muhacirin krizini çözdü.Hakem olayı çözüm getirmedi
Güçlü lider yoksa hz Ali-Hz Muaviye bile birbirine girer...Kardeşlik tevhid güçlünün hakkı bu varlıkta...anla bu gerçeği diye güçlen diye döküldü o sahabelerin kanı Allah böyle öğretir öğretmenliği bu Allahın acılarla öğretir hz Ademe de yasak meyveyi yememesi gerektiğini acılarla öğretti...şeytana da asiliğikten kaçınması gerektiğini acılarla öğretti...Güçlü değilsen savaşma ey rusya ...işte bu öğreti için acıları rusyanın...güçlü değilsen savaşa kalkışma...Wagnerin teşvikiyle ukraynaya girdi putin...bu yanlıştı ve çıkamıyor da...
Wagner krizi...Putini uyandırmaya yeter...Suriyede ABD ile bir olup türkiyenin işini zorlaştırmıştı...
Abd tek olmak için her güçlenenin burnunu kırıyor...Tek düşmanım ABD diyecek çin de...İmparatorluklar geri dönüyor
Rusya anladı ...AB de tek düşmanım ABD diyecek.Boklukta başka horoz görmek istemiyor yani ABD...ve yeni imparatorluklar illa kurulacağım diyorsa ABD den başaka düşman aramamalı der ekmel akıl...
Suriyed rusya Abd birleşti Türke karşı ama rusya ABD ile birleşmez artık Wagner putine bunu öğretti.Abd tek düşman diyecek rusya
Çin küresel şirketlere satıldı.bundan kurtulmalı.Wagnerden zararlıdır o şirketler...Putin Wagneri bitirecek.çin de o şirketleri bitirir
Putin Suriyede pentegonla birlik olmaz.Pentoğonun ihtilalcilrle olduğunu gördü.Zıtlaşır
Esedi rusya ve ABD korudu."Hak esed"deme Bu iki devlet "Hak mı"...işte Wagner putini devirme derdinde...çünkü putin Wagnerin oyunuuna gelen kandırılan biriydi...Kandırılana hileleri yutana "Hak"denilmez" hz Adem şeytan hak mı acıyı hakkeden mi...Hak acıyı hakketmez kandırılmaz hileleri görür...gaybı bilir hz musa hızıra talebe oldu...
Wagner...küreselcilerin elinde...pentegonun elinde.Putin onları bitirmeye mecbur.Turanla ancak bunu başarır putin...Putin Turanla işbirliğine mahkum artık...eğer rus İmparatorluğu kurmakta ısrarlı ise...Turan da kurulur rus imparatorluğu da...AB de aynı rusya gibi Turana mahkum imparatorluk olmak da ısrar ederlerse...
Hakem olayı bir çatıdır.Anayasa kanun sünnetullah çatıdır.Şerif Hüseyin şeriatten fetva mı aldı."HAK benim"dedi.Sünnetullah çatı olmalı
En üst çatı sünnetullahtır...ümmet çatıdır ama ümmeti koruyan da sünnetullaha secdedir...
Azerbaycan mollaları İrancıdır...Laiklik iyiki var...Zengezur açılmaz o mollalar devlete etki etse...mollalar çatıdır ama sünnetullahın altında bir çatı...
Bazı hocaların da Muhammedi Kur’anın Muhammedi değil Muhammed zengin...der Kur’an ama o hocalar inadına fakir der.Fakirliği kutsallaştıracaklar illa..
Şia nın Muhammedi. "Allahın alemlere rahmet kıldığı uhammettir sanma.Mutaya izin veren bir Muhammettir o.Ve Yarı ilahtır
Hindin ineği bile yarı tanrıdır.
Allah tanrı yaratmaz Kul yaratır...el- Hakim çünkü...Ayayız ayna ise sahip değil sadece emanetçi sadece kul yani görevli...
"Hak hüseyin" deme kandırılmayan hileleri çözen geleceği görendir Hak hz Adem geleceği görseydi...yasak meyveyi yemezdi..."esede mi kaldı geleceği görmek...TURAN geliyor...rus imparatorluk olmak istiyorsa gelsin yanımıza çin de batı ülkeleri de...Küresel çetenin oyuncağı olanlar...tek güç tüklerdir...kurtulmanızın adresi belli putin anlamıştır çin de anlar bir krizde...Ölümüne Turan...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.