- 261 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Dünyada ordusu savaşacak tek ülke çindir.
Dünyada ordusu savaşacak tek ülke çindir.
İşte Rusyada tüfek geri tepti
!5 Temmuzda ordumuzda bizimle savaşan askerleri unutmadık.zaten ordumuz ihtilal yaptı halk için savaşmadı ...geri tepen tüfeklerdir onlar...
Dünyada ordusu savaşacak tek ülke çindir.Demokrasi tekliği bozdu.demorasi olan ülkeler savaşmaz
Ben ülkeleri "Mezhepler koruru ordular değil"dedim hep.din yoksa ordun kuvvetli olsa neye yarar...
Osmanlı 93 Rusa yenildi çünkü her komutan devlet kurma ortamı oluşsun padişah zayıflasın ister olmuştu...Nifak vardı yani...
Son seçimlerde de "Erdoğan gitsin"diyenler ülke yıkılsa razıydılar sanki...Nifak bu
Rusyada nifak var...ihtilal bu gün gerçekleşmez ama ilerde gerçekleşir...Dini duygu zayıfsa o ülkede ihtilal yaşanır...ve ihtilaller bitmez.Bencil insanların çok olduğu ülke hainlerin çok olduğu ülkedir...sunnilikle uğraşanlar yıllar yılı Osmanlıyı ve bu toprakları sunnilik korudu...
"Nüklerle tehdit modalaştı...ama çine nükler atar ABD eski alışkanlığı var.kork ABD den
Japonya intikamını alacak ABD den ya çin ne yapar...misilleme yapar..
Kılıçdaroğlu "Hak Ali" dedi bu seçimlerde.yani dini öne çıkardı bu iç savaşa kadar gider."Selçukluya "Hak hüseyinciler zarar verdi
ABD güney koreyi de yunanı da suriyeyi de silahlandırıyor...ama Nükleri yer."Silahlandırmayı bırak denilir ve nükler yer...Nüklerim var ...de ama Nükleri yersin ABD.çünkü herkeste var nükler...
Prigojin yahudi...Bayat yemek satar mı star...paradır tek dünyası.Hırsızdır...dolandırıcıdır.Para gelsin der
Prigojin yahudi..Zelenski yahudi...Tek amacı para...onların...Yağmacılık içindir savaşları.Ganimet benzeri
Nüklerin icadı dünyamızı çok etkiledi bir etkileyen de Goole...Google var şehirleşme biter artık.dükkan ve ev kiraları düşer artık...işimi uazaktan yapıyorum goole sayesinde çünkü
Nükleri olan jandarma olur...ABD tek jandarma değil artık dünyada dolar yok olur yani er nüklerlinin parası beşe katlar nüklerimiz olsaydı tl beşe katlardı .tl ile yapılınca ticaret sonuç bu olacak kısa zamanda..
Rusya savaşacak askere muhtaç ne paralısı savaşır ne yerlisi... Votkacı olmuş...Dindir ülkeleri koruyan bence...silahlar el değiştirir aynı ülkede...ve silahlar geri teper...dindir ülkeleri koruyan ...
Hileyi görün sevgi İlahlaştırıyorsa İslam yok olur..."Hak Hüseyinciler"zalimdir...o hüseyin peygamberin torunu hüseyindir sanma...
İran ülkemizin siyasetinden pis elini çek...Kırılmadan çek..."Hak Hüseyinciler üç ayaklıdır yahudiler farsalar arablar ...Farsla bugünde yahudilerle bağ iş birliği içindedir.Filistinli arablarla
"paraya kaka"dedirttiler sömürücüler...İslam sandık paraya düşmanlığı...ama cihadı yitirdik müşrik zenginleşince...işte müşrikler nükler yaptı köle olduk 200 yıldır...
ABD dolar imparatorluğu yıkıldı artık her ırk kendi imparatorluğunu kurar.Turan kurulacak ABD nin jandarmalığı yok artık ey Yunan
Şerif Hüseyin şerifim dedi suud şerefsizsiz dedi tarihde bu hep böyle oldu.Şeref dinle geçer soyla geçmez.Ümmete karşı yahudiyl iş tutular ehl-i beyt sandıklarımız...bak tarihe...ne bu hırs...
Evet Türkiyede sunnilik ne kadar güçlüyse Rusyadaki prigojin benzerleri ülkeyi yıkamaz.Devletleri Mezhep korur.
Prigojin "parayı veren düdüğü çalar demiş" lokantacı beyinli adam.ama ağır bedel öder...15 temmuz yaşadı Rusya yani..."Ah para" nelere kadirsin...
ABD lokantacıyla putini yıkamaz...Artisle de...ama zayıflatır...Türkiye için putin elzem...Putini desteklemeliyiz...putin gelecekti Türkiyeye ve Zengezur açılacaktı...bu Türke de zarar verdi...Allahtan hayırlısı.Hayırlara vesile olur inşaallah...
Demokrasi de halk ve hak diye iki İlah vardır.Seçilen bu iki ilahın birini hemen öldürmeli tek lider olmalı...iktidarı ekmel bir şekilde ele almalı...melek-şeytan vardır yani...Tek kişi yönetimi şart..tek ümmet kurallarıyla yönetim ...tek anayasa şart...tefrikadır demokrasi çünkü...
ABD bir yay gibi olan veya bir hilal...Turanı Rusa kullanmak istiyor.Turan imparatorluğu kurulmasını ister ABD Rusyaya zararversin ister Rusya da ister bir yay gibi Rusu korur çünkü TURAN...Turan tarafsız kaldıkça rus da ABD de faydalanır...
Ve dünya görecektir tek savaşacak ordu çinden sonra Turan ordusu olacaktır...dünyaya rahmet olcaktır TURAN...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.