- 314 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
VER ELİNİ TURAN YOL VER TÜRK'ÜN BAYRAĞINA
Çırpınırdı Karadeniz,
Bakıp Türk’ün bayrağına!
Ah! deyirdin, hiç ölmezdim,
Düşebilsem ayağına!
Ayrı düşmüş dost elinden,
Yıllar var ki çarpar sinen,
Vefalıdır geldi, giden,
Yol ver Türk’ün bayrağına!
İnciler dök, gel yoluna,
Sırmalar serp sağ soluna,
Fırtınalar dursun yana,
Selâm Türk’ün bayrağına!
Hamidiye o Türk kanı!
Hiçbirinin bitmez şanı!
Kazbek olsun ilk kurbanı,
Hayran Türk’ün bayrağına!
’’VER ELİNİ TURAN, YOL VER TÜRK’ÜN BAYRAĞINA’’
Burada Türklükle ilgi bir yazı yamak istiyorum. Neden derseniz İslamla özdeşleşmiş olan Türk Kavramı İslamın son kurtarıcısı ve yegâne kalesidir. Baştaki şiiri ben defalarca okudum doymadım. İsterseniz birde siz okuyun diye buraya aldım. İslam türk önderliğinde güçlenecek ve küfre galip gelecektir.1912-1913 lü yıllarda Rusların ve Ermenilerin Erzurum ve Kars halkına saldırıp kıyım yaparken Nuri Paşa komutasındaki ordu doğuya hareket ediyor.
Ahmet Cevat Hanzade de doğuya gider ama Ruslar tarafından hapse atılır. Türk Ordusunun Doğuya doğru ilerlediğini görünce hapiste el yazısıyla yazdığı şiiri başa koydum. Çok güzel Bir Azeri kızımız türkü olarak okuyor ve ben bitiyorum.
Çırpınırdı Karadeniz,
Bakıp Türk’ün bayrağına!
Ah! deyirdin, hiç ölmezdim,
Düşebilsem ayağına!
Ayrı düşmüş dost elinden,
Yıllar var ki çarpar sinen,
Vefalıdır geldi, giden,
Yol ver Türk’ün bayrağına!
İnciler dök, gel yoluna,
Sırmalar serp sağ soluna,
Fırtınalar dursun yana,
Selâm Türk’ün bayrağına!
Hamidiye o Türk kanı!
Hiçbirinin bitmez şanı!
Kazbek olsun ilk kurbanı,
Hayran Türk’ün bayrağına!
Dost elinden esen yeller,
Bana şiir, selâm söyler,
Olsun bizim bütün eller,
Kurban Türk’ün bayrağına!
Türk’ün TURAN karargâhı kuruldu, para fonu kuruldu, Türk birliği kuruldu. EEE daha ne duruyoruz. Sabır başarının ta kendisidir sabırlı olun beyler. Bir seçime hazırlanıyorsunuz; Bütün dünya medyası programlarını değiştirip Türk seçimine endeksli program yapıyorlar, Dünya devletleri günlük seçimini konuşuyor. Nedir Türkiye’nin seçimini önemli kılan. Bir yıl öncesine gidersek’’ Biden ne demişti’’. Biz Erdoğan’ı muhalefetle yıkacağız. Bunun arkasında yatan gerçek Türk bayrağının bağımsızca dalgalanması ve terakkiye hazırlanıp ayağa kalkmasıdır.2023 Türkiye yüz yılı başladı. Aklı selim seçimi kazandı. 28.05.2023 te Türkiye yüzyılı başladı. İddialı bir söz olsada olması gereken budur ve mutlaka olacaktır.
Dost elinden esen yeller,
Bana şiir, selâm söyler,
Olsun bizim bütün eller,
Kurban Türk’ün bayrağına!
AB, ABD, İsrail Türkiye’deki bu seçimin kazananın mandacı zihniyeti kazanması idi. Ama olmadı. Para vadettiler olmadı, ajanlarıyla ve dışarıdakilerin içerideki anahtarlarıyla zorladılar olmadı. 15 Temmuz 2016 da zorladılar olmadı. Zaten 15 Temmuz bir dönüm noktası oldu. Neden mi? Zira Devlet aklı kendini yeniledi. Bağımsız politika izlemeye başladı. Hem yerli hem milli politikalar üretti. Türkiye, Atlantik İttifakı’yla ilişkilerini en düşük seviyede tutarak kendi millî çıkarlarını önceleyen bir politik yürüyüş gerçekleştirdi. Atlantik ittifakının askeri yönü ve siyasi inancını gizleyen kripto yargı mensuplarının bir şekilde devlet aklından ayıklanması gerekiyordu. Tam başarılı olunamasa da kısmen temizlendi.
Birazda olsa güç kazanan devlet aklı: PKK DEAŞ Radikal solcular ve İslami görünümlü kriptoları devlet kademesinden attı. Bir kısımda korkudan yurt dışına kaçtı. Bugün Almanya İsveç Finlandiya ile yaşadığımız sorunlar kaçan kriptolar yüzündendir. Devlet, önce Atlantik İttifakı’nın Türkiye’yi kontrol altında tutmak için daima elinin altında tuttuğu orduyu ve onun bağlaşığı olarak hareket eden yargıdaki kripto unsurları tasfiye etti. Ardından kripto yapıların bir kısmını ülke içinde ezip bir kısmını da dışarı süpürerek sınır ötesine, büyük ölçüde de Suriye ve Irak’ın kuzeyine yaptığı operasyonlarla sınır ötesinde oluşturduğu güvenli kuşak altına attı.
Soros, İMF ve NATO ekonomik manipülasyonları uygulayarak bize güçsüz düşürmeye çalıştılar. Devlet aklı IMF nin borcunu bitirerek karşı hamle yapınca dış güçlerin eli zayıfladı. Türk devlet aklı “önce ülkeyi ekonomik buhrana düşürüp ardından bu buhranı bahane eden sokak hareketleri ve bu hareketlerin tamamlayıcı parçası olan askerî darbe plânlamalarını” bozdu. Gezi olaylarının finansmanı Saros ABD AB, İsrail hatta ve hatta İran’ın içimizdeki birleşen, birbirleriyle kucaklaşan iltisaklı güçleri bertaraf ederek geniş bir alan kazanmış oldu.1960 tan bu yana sürekli içimizde ayrılıkçı guruplar üreten batı İsrail ve ABD 2013 ten sonra sürekli kan kaybetmeye ve yok olma noktasına geldi. Böylelikle içteki etki ajanlarını büyük ölçüde kaybeden Batı, ABD Başkanı Joe Biden’in iktidara gelmesiyle onun seçim vaadi olan “Erdoğan’ı indirme projesi” ni muhalefet üzerinden yürütme kararı aldı. Biden’in açık açık ilan etmesi ile yeniden harekete geçen batı İsrail ve AB Devlet aklını çelme ve içerideki iltisaplı güçleriyle iktidara gelme çabaları da yakın bir tarihte dersini aldı ve şu anda suspuslar. Çok yol ve şekil denediler.
1.Asıl patronları ABD olan sağcı solcu liberal milli ve İslami zannettiğimiz bazı güçlerin karşı cephede birleşmesi
2-Hdp nin bu güce katılması ve aleni Devlete karşı kafa tutması. Bu iki yapı seçim süresince her türlü gazete TV, basın yayın organlarını kullanarak Devlet aklına karşı bir harekât yürüttüler. Bütün siyasî unsurları sahaya süren Atlantik İttifakı, bu ucube kukla yapıyı, finanse ettiği gazete ve televizyon kanallarıyla sosyolojik bir taban üzerine oturtmaya çalıştı. Bu amacı gizlemek için de toplumu Erdoğan nefreti ile afyonlayarak özenle inşâ ettiği bu habis yapıyı halkın dikkatinden kaçırmaya çalıştı. Yetmedi, bu medya unsurlarını da Soros ve ona benzer yapıların fonladığı göstermelik anket şirketleriyle takviye etti. Tutmadı tutmayacak
Hamidiye o Türk kanı!
Hiçbirinin bitmez şanı!
Kazbek olsun ilk kurbanı,
Hayran Türk’ün bayrağına!
Ne kadar mühendislik projeleri varsa onları uyguladılar. sahte hesaplarla devletimizin ve milletimizin değerlerine saldırdılar. Büyük bir linç kampanyası başlattılar. Klasik medya oyunlarının temeli yalan iftira itibarsızlaştırma ve hakaretlerle tüm güçleriyle saldırıya geçtiler. Zannettiler ki bu seçime has 18 yaş gençliğinin oy kullanması onlar için önemli bir unsurdu. “Z Kuşağı’nı bir aidiyet sarmalının içine alan küresel akıl, bu sarmal içinde kaldığına inandığı Türk gençliğinin aklını çeleceğini zannettiler. Gençlere sürekli devlet ve iktidar düşmanlığı pompaladılar Bütün bunlara bakınca kusursuz bir fitne tıkır tıkır işliyormuş gibi görünüyordu. Lâkin Türkiye söz konusu olunca Batı’nın anlamadığı ve bir türlü çözemediği bir muamma vardı ki, o da Türk milletinin asil genlerinde bir uyarıcı olarak dolaşan devlet refleksiydi. Kendilerine yakın buldukları gençlik onlara aşağıdaki şiir ile cevap verdi.
İnciler dök, gel yoluna,
Sırmalar serp sağ soluna,
Fırtınalar dursun yana,
Selâm Türk’ün bayrağına!
Tarihten biliyoruz ki devletsiz kalan bir sürü millet var. Ama hiçbir Türk devletsiz yaşamamıştır. Mutlaka devlet olarak teşkilatlanmış ve devlet olarak yaşamıştır. ’’Türk; Devletini akbabalara yem olarak vermez’’ devletin bekası için hiçbir şekilde hesap kurmaz. “Ya devlet başa ya kuzgun leşe” ilkesi, Türklerin ortak bilincindeki en kadim yasalardan biriydi. Batılılar, devlet ile millet arasındaki bu köklü ilişkiyi tam anlamıyla çözemedikleri için kendilerince oluşturdukları kusursuz fitnenin sonuç vermesini beklemeye başladılar.
1-Hayat pahalılığı: Hayat pahalılığının yarattığı ekonomik çıkmazlar
2-Pandemi: yönetimleri Acz burgacına sokan çaresizlikler
3-6 Şubat depremi: Acı bir şekilde zuhur eden deprem acısının yarattığı kargaşadan medet umdular bu üç unsurun aynı anda yaşanması elbette iktidarı yıpratır.
İşte batı ABD bundan epeyce bir ümitlendiler. Şartlar tam bu noktada Atlantik İttifakı’nın istediği gibi gidiyordu. Bu arada patates soğan furyası da bayağı tutmuş yüksek sesle telaffuz ediliyordu. Marketlerin birlik kurup tek fiyat gibi uyguladıkları kartel medyasınında bunlara geniş yermesi bayağı bir sarsıntı yaratıyordu. İçerideki vatan hainlerinin çıkarılacağı kayyum sistemin kaldırılacağı yerel özerliğin getirileceği söylemleri HDP’ ye epeyce bir avantaj sağladı. Bunu gören şer ittifakı kazanacaklarında emin olmaya başladılar. Aslında soğan ve patates üzerinden yürütülen propagandaların bir örtmece olduğu esas meselenin arka plandakiler olduğu görüldü. Yiyip yiyip böğürenler, Paris’e kahvaltıya gidenler Fakir halkın patetese soğana makarnaya koşacaklarını manevi değerlerini görmeyeceklerini zannediyorlardı olmadı olmayacakta.
Ayrı düşmüş dost elinden,
Yıllar var ki çarpar sinen,
Vefalıdır geldi, giden,
Yol ver Türk’ün bayrağına.
Yüz yıl önce topla tüfekle verdiği mücadeleyi bu defa, yüz yıl sonra top ve tüfekle değil, feraset ve irfanla yeniden verdi. Batılı medya organlarının seçimlere yakın bir süreçte diktatörlük yaygaraları ve kukla adayları tarafından Son anda yedikleri bu vurgunu fark ettiklerinde iş işten geçmişti. Depremin bölgesinden yaparsa Erdoğan yapar nidaları da vurgun yiyenleri öyle çarptı ki seçimin bittiği akşamı hiç sesleri çıkmadı. Öyle bir osmanlı tokadı attı ki 28.5.2023 kadar nefesleri kesildi. İkinci osmanlı tokadını ise 28.05.2023 yedi bu onların ölümüne neden oldu. Kritik beş yıl, tamda Türk yüzyılının başladığı yılda yükselişin, bağımsızlığın meyvelerini göreceğimiz yılda bir değişiklik olsaydı en az elli yıl geriye giderdik. ’Netice olarak türkiye yüzyılı başladı Yol ver Türk’ün Bayrağına’ ’Burada üç husustan bahsedeceğim Turan otağı kuruldu, Para fonu kuruldu, Türk birliği de hazır ‘’VER ELİNİ TURAN, YOL VER TÜRK’ÜN BAYRAĞINA’’
Selam olsun Ey Türk dünyası,Selam olsun ey Azebaycan,Selam olsun ey Türkiye’miz.
Selam olsun Türkistan,kırgızistan,Türkmenistan Özbekistan Kazakistan
Selam olsun Altaylardan Sibiryadan Tügva’ya
Selam olsun Hakaslardan Tataristan’a Baş kurdistan’dan Çuvaşyaya tüm değerleri Türk yurtlarına
Selam olsun balkanlara
Selam olsun Kırım’a
Selam olsun Ahıskaya Selam olsun Karabağ’a Selam olsun Bayır bucağa
Selam olsun Kerkük’e telafere
Selam olsun yaşadığı tüm o güzel Yurtlara
==============================AR=============================
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.