- 231 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Saygı Ve Sevgi
Saygıyla sevgi, saygı yaklaştı sevgi eridi. Yok oldular aşk iksiri. Saygı mesafe sevgi enerji. Mesafeler aşılırsa enerji harcanır, kütle kavuşulur. Geriye gidersek her şey yok olur. O yok olan şeyin enerjisi yeni varılan yere taşır varlığı. Selam ver. Sevgin saygın geçsin. Maneviyatın zarı saygı sevgiyi, vücut sıcaklığını yani dostluğu koruyan. Sevgiyle birleşilir saygıyla ayrılır. Enerji doğru ve verimli geçer. Şiddet enerji taşırır ve kütleyi dağıtır. Yetişemezsin bir dahaki birleşmeye ve ayrılığa madde paylaşımın durur. Vücudun dağılır eşyan paylaşılır. İlerle. İşine gücüne bak ve özellikle kendine bak. Madde paylaşımını ölçülü ve kararlı sürdür. Sporunu yap enerji doğaya geçir. Vücudun bir fiil hücrelerin işliyorsa ve bağışıklığın yerinde ise paylaşım değerin. Eşya değerini ve toplumsal ilişkini düzenlemen için okumalısın ayrıca yazmalısın. Karmaşık organizman ile karmaşık ilişkilerin bir dengede düzelebilir veya bozulabilir. Seni uçuruma sürüklemesin. Yaptıklarının ve ettiklerinin kontrolsüzlüğü. Kontrol her zaman canlı bünyen gibi canlı doğa ve toplumsal yapındır.
Bak, sandalyeler saygıdır. Bir masanın etrafında birliktelik sevgiye dairdir. Sevgi masadır. Nereye gidersen git neye bakarsan bak eşik sevgi saygı birlikteliği aşktır. Ne yer ye, nereye. Yer yer yağmurlu yer yer bulutlu geçecek hava. Yer içersin ya dünya bir yer içer. Bir yer içeridir. En yakın yer ateştir. Varlığın yokluğuyla dansı, varlığın yokluğuna geçişi. Yine var olacaktır. Bir kere yokluğa geçtin mi o yokluk aynı boşluk değildir. Yeni var olacak varlık başkalaşmış maddeyle olacaktır. Her şey değişir değişimin önünde hiçbir şey duramaz. Değişim bile. İslam’ın önünde de İslam duramaz. Çağ bile kendi önünde duramaz çağlar değişir çünkü insanlık ilerler. İnsan farklıdır. İnsanı aynı şekilde kandırırsın ama farklılaşmış maddeyle kandırışın. Kafasını sabitler düşüncesini donduruşun ama etrafında madde sürekli farklılaşır. Dünya değişir. Ha bomba yapmışsın ha bombayı patlatacak kişi yapmışsın. Fark eder mi? Hiç. Bak, hiç.
İnsanın kendine sevgisi var ise öz saygısındandır. Vicdanlı olması öz saygısı ve öz sevgisi özünden ibarettir. Vicdanlı kişi imanlı kişidir. İnsan aşkıyla imanlıdır. Can eşiği diliyle hayat eşiği bedenin bir uyumudur. Ağzın başka oynuyor oran buran farklı oynuyor olmalıdır. Vicdanlı olmak sevgi ve saygıyla toplumun kalbi olabilmektir. Beyin ters strateji kurar ama kalp, maneviyat değeri taşıyan vicdanlı davranmak zorundadır. Hiçbir zaman maddi yöne yönelerek ayrıştırmacı olamaz. Din elden gidiyor olan İslam’a oluyor. Meselesi din devlet bir ilişkisinden kaynaklanır. Bak Yahudi’nin vatanı devleti yoktu 2. dünya savaşına kadar. Musevilik elden gitmezdi Yahudi giderdi hep. İslam, devletini değiştirip dönüştürdü. Bu yüzden İslam bilimseldir. Tüm inançlara saygılı yani sevgi değerine geçiş sağlaması yönünden saygılıdır. İslam elden gitmez devlet elden gider. Bilimsel dönüşümünü sağlamayacağında. Atatürk, Osmanlı Devleti’nde Türkiye Cumhuriyeti’ne bilimsel dönüşümünü sağlamıştır. İsal mı yani bilimselliği katledip İslam öncesi duruma düşürmemişlerdir. Ama İslam adında din savunucuları hep halkı İslam öncesi duruma düşürerek İslam’dan dönmeye teşvik etmişlerdir. Allah sadece Hz. Muhammet zamanını kapsamıyor ki tüm zamanları kapsıyor.
Saygı sevgi mutluk versin herkese. Mevla’m.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.