- 215 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Türkiyede "Kur'an kursları"yıkılır mı
Türkiyede "Kur’an kursları"yıkılır mı
Türkiyede "Kur’an kursları"yıkılır mı.bal gibi yıkılır camiler ahır olmuş...Nükleri olmayan ülke yok bile olur...
Türkiyede "Kur’an kursları"yıkılır mı...Adı kalmış zaten sadec...Asr-ı saadetin ashabı suffesine benzemeli Kur’an eğitimi...Komutan da oradan yetişmeli tebliğci de Tüccar da...siyasetçide...
Siyasete şeytan der olduk...deccalin medyası eğitiyor artık insanımı...Kur’an kursunda hafız olanın sesi varsa sesi sayesinde mevlütlerde para kazanıyor...Kur’anı savunacak tebliğ edecek bir bilgiye zaten erişemiyor...Çok hafız biliyorum meyhanede badigartlık yapıyor...Ben şuna inandırdım kendimi Nükleri olmayan devlet dini koruyamaz...Toprağını da zor korur...Küresel şirketler esnafını bitirir ticaret onların eline geçer...ancak neslimiz kasiyer olur servisci olur...şoför olur...
Hz Aliden beri "Hak Ali ve hak Hüseyin"diye bir fitne ektiler.bölge insanın bir birini boğazladı.Allah da teknoloji vermedi bu bölge devletlerine.verseydi bir birlerini bitirirlerdi.Batı insanı petrollerini çaldı zenginliklerini çaldı Nükler icad olduğundan beri...
İçkisiz Faizsiz Kumarsız Fuhuşsuz Rüşvetsiz Adil Bir Düzene ŞERİAT’A EVET Diyecek Bir Toplum yok artık bölgemizde.Evet Ahlakımızı da korumak mümkün değilmiş nüklersiz...bunu da anladım...
Gece geceleşirse gündüz gündüzleşir ve kavga başlar ve biri diğerini yıkar...Haktan taviz verdiğin an yıkılacaksın der Kur’an...
Evet..hz İbrahim olsan mağlup olursun Nemrud hakkediyor galibiyeti...güç onda çünkü Kabil hakkediyor galibiyeti çünkü Taş Kabilde...Küresel şirketler ülkelerden zengin günümde ...ve onların dediği oluyor...
Nato onları korumak için var...ticeretlerini yapsınlar diye yolları erişimi Nato koruyor...Dünyanın kaymağını onlar yiyiyorlar...bize düşen ise o şirketlere kapak atmak...O şirketlere kapak atanlar ırkından da dininden geçmeye mahkum oluyorlar işte
Ümmet olursak yıkılmayacağız...Ümmettik yıkıldık deme çünkü aslında ırkçıydık Mü’miniz deme aslında haktan taviz vermiş,Faizciyiz..zaniyiz zaniydik yıkıldığımızda...
Evet...ticaret deccalin elinde siyaset de Nükler de medya da...Kur’anı savunan içeri atılır yasalar da...aileler yıkılsın istiyor yasalar...ırklar bozulsun istiyor...idaresi kolay olsun diye ülkeleri bölüyorlar işte...
Türkiyede "Kur’an kursları"yıkılır mı...dozere gerek yok...zekat veren kalmadı...ekonomik yönden çökmüş zaten Kur’an kursları
"Ya hafız" zikrini az mı yaptık...devletler neden yıkılıyor...Fidan korunursa ağaç oluyor ve kuruyor yıkılıyor..Koca çınar yıkıldı El-Hakimdir Allah...ömürlüdür devletler de...
Ah...Kur’an kurslarında bilinçli bir nesil de yetişmiyor...Hocaların cihada koşmaları gerekirken"dallin mi zallin mi" okuyalım tartışması şöhret arzusunun işaretidirHocalar şöhrete kibre aç...
Kur’anla ol...Zaman Kur’an ile Kadir gecesi olur...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.