- 218 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Küresel çete yani şeytan parayı makamları esir aldı...
Küresel çete yani şeytan parayı makamları esir aldı...
Küresel çete yani şeytan parayı makamları esir aldı ebu cehiller ölmeli Bedirlerde .Meleklerin hani o ashab hani Allahım
Küresel şirketler yani deccal...Parayı makamları esir aldı .Medineler yesrib oldu soaklar sarhoş kusmuğu doldu.Ebu bekirler yok
Deccalin bozması bitmez...vefasız oldu kadınlarımız yıkıldı aileler...Ebu Bekirin medyası yok bozdular ahlakımızı.Deccalin dünya
Küresel çetenin yani deccalin yeni hedefleri ne mi...Sperm bankaları kurdular baba hasreti çekecek çocuklar.Zinanın bir çeşidi
Ey şeytana gücü ve iznini sınırlayan ve sınırsız Olan Allahım .İyilere de mehdiye de asker ve...Hz Süleymanın emrine kuşları veren Kabenin askeri yaptın Ebabilleri...Mehdiyi de destekle...
ŞEYTANİ KÜRESEL ŞİRKETLER..daha neler yapacaklar nükler yaptılar korktuk ne yapsalar hakları.baba sevgisi bilmeyen insan üreyecek
Dünya süsünü yitirecek...siperm bankaları kurdular...medyaları camiyi havrayı kiliseyi boşalttı...
Dünyada kapitalizm artık çok eleştiriliyor...zararları görüldü kapitalizmin...Kapitalizm şeytan deccal...hileci.Özgürlükçü sanma...dünyayı süsleyecek sanma...budayacak bu cennet dünyayı...
Evet...Kim İslam’dan başka bir din arayışına girerse asla kabul edilmez. O, ahirette kaybedenlerden olur. (Kur’an3:85)
Evet..."La ilahe" demiş oluruz.dün de aynıydı.yesribi Medine yaparsak içki yok faiz yok zina yok namaz var.Oruç var...Zengini hz Osman hz Ebu bekir
Kısas insan insan arasındadır ama Allah kul arasında kısas yok yani...Ceza ve ödül cinsinden değildir.daha güzeliyledir yani... hz İbrahimi Nemrut ateşe attı ama ateşe atılmadı sivrisinekle cezalandırıldı...Hikmet cinsindendir çünkü Allah Hakim ama insan kısassa mahkum... ...de.
Ey zakir yeter dille zikirde kaldığın...Kaderi oku esmayı öğren işte bir kalitede bir zikir...aklın zikri vicdanında elinde bedenin de zikri olsun namazın...Zekat da bir zikir...
Ey Hafız yeter içkili mekanlarda iş aradığın...Kur’anı savun sünniliği savun...Mehdiye asker ol iyiliğe asker ol hadi...
Kur’anın öğütlerini sev..esmanın gereğidir bu...Yaratılanın fıtrat esmadandır...Kur’an ilahi olduğu için fıtratı esmadandır...
Sağ da sol el de senin ama sağ el kıymetli ADL sıfatına hadimliğinden bu.güçlüyü sev elinin de güçlüsünü sev..
Aynalığını idrak ettiğin her eşya kıymetlenir...toprak anne gibi kıymetlidir.Kadir gecesi ayna oldu Kur’ana .kıymetlidir...hicaz kıymetlidir atamız hz Adem orada yatıyor...
Evet...Ne ekersen onu biçersin ama ya çöle ekersen...gölü mayalayan Nasrettin hoca gibi kaybeder...Nanköre değil insana yatırım yap
Anne yemez yedirir...Rahmana bu hadimliği ona haz verir...ve onu kıymetlendirir.esma etkin ilahi dinde. din esmaya etkinlik vermek...esmayı okumaktır...evren kitabında insan kitabında...canlı cansız esmaya kitaptır yani aynadır aynaya iyi bak oku esmayı...Anne...et kemik değil bir duyguya aynadır...
Evet...Meleklik için harca malını makamını gücünü...peygamberimiz bunu yaptı cami yaptı sohbet yaptı savaş yaptı evlendi meleklikti amaç
Şeytan şirketler zinciri Natoyu da eline aldı yani Nükleri eline aldı kendini korumaya almış...Nükleri olmayan ülkeleri sömürecek ve elinde sıkıp boğacaktır...Para isteyene para makam isteyene makam vererek adına demokrasi diyerek ülkemin muhalefetini bak ne hale getirmiş...
Melek şirketler koyalım karşılarına değilse durduramayız ...şirketler de mehdiye asker olsun...ebu bekir olmak bu...Halit bin velit olsun nükleri olsun ordumun ...
Evet...ayaklar baş oldu...Farklı notalar kulağa güzel bir müzik sunar...ama Şeytanı lider yapma der Kur’an...eksiktir çünkü şeytan
Üç serserinin haddini bildiremez olursun Nüklerin yoksa...Teknoloji emrimize verilmiş ama biz Süleyman değiliz...Asasız musa olduk...Hızırsız Musa eksikti...der Kur’an da musa kıssası...ekmel tefsire erişemedik...Nemrut acizdi sineğe yenildi ama Hz İbrahim sinekleri emrine alamamıştı Teknoloji ve ihlas elzem her yaratılanı emre almak için...Tevekkülü eksikti hz İbrahimin de hz Yahyanın ki zaten çok eksikti...insanın elinden teknolojiye sarıldığı zaman hiç bir şey kurtulamaz...ve ihlaslını elinden de cennet kurtulamaz...hz İbrahimin eksiği teknoloji idi...çünkü çok ihlaslıydı...Nuha gemi veridi .İbrahime verilmedi Musaya asa verildi Hz İbrahime verilmedi hz Süleymana rüzğar cinler verildi .Teknoloji de verilmedi hz İbrahime ve Nemruda mağlup oldu...
Evet...Küresel çete yani şeytan parayı makamları esir aldı...Kabilin elinde taş var ey Habil bir kurnazlık bul taşı al Kabilin elinden...değilse öleceksin ey Habil...ekmel akıl ekmel tecrübe ekmel mantık bunu der...ekmel mantık İlahi dillidir söylediğini yap...ey Habil...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.