Konuşan sol yanımdı
*Selam es selame hocam hayırlı geceler ❤️
Bu gece rüyalarımda hep saldırıya uğradım yine. Çok korkup size anlattım rüyamda.
*Bir de bir öğrencinizin inanılmaz güçleri varmış, iki tane erkek yardımcısı vardı, kendisi de erkek. Birden kuş oldu yardımcılar, kendisini alıp uçurup götürdüler.
Sizinle pazarlık yaptı bu kişi. Normalde de keşiflerin yayınlanmasından yana değil, çoğuna da inanmıyor zaten.
Haklı olabilir. Öyle gösterildi. Eğer kızdığı kişilerin keşiflerini yayınlamazsanız size manevi yardım edecekmiş, keşifleriyle. O uçup gidince herkes dağıldı zaten.
Son olarak bir kadın bana ‘’senin fotoğrafını çekip kalp gözü simgesi yapacağım’’ dedi.
Benzer benzeri çeker diye totem yapıyordu yani. Selam es selame ❤️
***
*Sizin yardımcınızın ismi de Cemil’di hocam. az önceki rüyamda da o gösterildi, ben bir binanın merdivenlerindeki kumları süpürüyordum. Yardımcınız geldi yanında bir kadınla, bana şaka yapıyor, seslenip saklanıyordu falan. Benimle birlikte bir öğrencinizin daha keşiflerini not tutuyormuş, yardımcınız.
Selam es selame ❤️
-Selam es selame AzizeM ❤️ Allah hayırlara getirsin rüyalarını ❤️ Herşey Allah’ın izniyle, Allah’ın dilediği şekilde gerçekleşmektedir. Allah yar ve yardımcımız olsun ❤️ Rabb’im e emanetimsin ❤️ selam es selame ❤️ Hayırlı sabahlar olsun ❤️
***
*Selam es selame hocam ❤️
*İlk rüyanın detaylarını yazayım:
Sizin üzerinizde cübbe ve kavuk vardı. Nasreddin hocanın resimlerdeki kılık kıyafetine benziyordu. Sizin okulunuz ya da dergahınızdı orası. Garip bir öğrenciniz varmış, özel güçleri olan öğrenciniz. Yalnızca onun keşiflerinin yayınlanmasını istedi. Ben dahi diğerlerininkileri istemedi. Ben hiç alınmadım. Geçmişte ben de yanlışa düştüm. O yüzden şu anki keşiflerime de güvenmiyor olabilir dedim.
Abdest kurnaları vardı. Oradan abdest aldım, bir sürü öğrenciniz vardı hocam.
*İkinci rüyadaki merdivenlerini süpürdüğüm yer önce fabrikaydı, sonra sizin şirketiniz gibi bir yer oldu, yine öğrenci yetiştiriyordunuz orada.
Özel güçleri olan kişi Erhan Şahin kardeşimizdi hocam. Bir ara ben de ona bir yazı yazmıştım. Tayy mekan yolculuklarında karşılaştığım engellerle ilgili yardım almak istemiştim. Cevap vermemişti. Cevap verme zorunluluğu da yok zaten. Sizden başka bir tek kişiye yazdım bilin istedim.
-Uzun zamandır Erhan Şahin ile bağımız yok ❤️ Biliyorsun eskiden olduğu gibi sık paylaşım yapmıyorum. İlim vermemiz ruhaniyet tarafından sakıncalı görüldü, istenmedi. Sakin dönemdeyiz.
*Evet biliyorum
-Zikir yapanlar var şükür ❤️
Bir zamanlar hedefimiz olan yüksek değerleri fiilen yaşıyoruz, şükür.❤️ Büyük Türkiye yüzyılı başladı elhamdülillah. ❤️ Gerisi zamanla daha kolay gelecek inşaallah ❤️ Türkiye’ in makus talihi yenilmiştir. Üzerindeki her türlü vesayet kalkmıştır.
Milletçe dua erleri olarak bütün zincirleri kırdık, kırmaya da devam ediyoruz, edeceğiz. Giderek dua edenler de amin diyenlerde çığ gibi büyüyor. Her yıl binlerce hafız yetişiyor, ve her gün milyonlarca hatim indiriliyor. Salavatın sayısı bilinemez, istiğfarın haddi hududu çizilemez derecelerde artmıştır.
Artık hiçbir güç ve hiçbir kimse geleceğin gelmesine, nurun tamamlanmasına engel olmayacak şekilde göklerde ve yerlerde sağlam temeller atıldı.
*Çok şükür.
-Allah’ın dediği olur ❤️
Hüküm Allah’ındır ❤️
Dünyaya gelirken irade bizde değil, giderken bizde değildir. Arada nasıl bizde olabilir ❤️
<Atan sen değildin, öldüren sen değilsin> ❤️ Ayetini hiç unutmamak lazımdır ❤️
*Selam es selame canım hocam ❤️❤️❤️
-Selam es selame AzizeM ❤️ Umarız rüyaların ve yaşadıkların hayırlara vesile olur. ❤️Şükrümüz bakidir.
*Amin canım hocam.
-❤️
*Bir de ilginç bir şekilde sol topuğum seğirirken topuğumdan ses geldi.
-Ne diyordu.
*Gürültü şeklindeydi. Uyanıkken yaşadım bunu canlı olarak.
-Gonca’nın sol yanı uzun uzun konuşmuş, itiraflarda bulunmuş. Az önce bana yazdı. Sana gönderebilirim. Önce edit etmeliyim. İmla kurallarına bakıp yayıma uygun hale getirmeliyim.
*Anladım hocam, siz bilirsiniz.
İnsan bedeninde sol ayak erkek evlat ile birlikte bütün erkekler ve nefsin temsilidir. Nefsin de sol ayaktadır. Rububiyeti celal olarak isimlendirilir. Kâfirler, cehennem ve şeytanın da temsili makamı, yeridir.
*Topuğun arka kısmından geldi gibi hissettim. Dışarıdan olabilir diye diye dışarıyı inceledim, ancak bana göre topuğumdan geldi.
-Tecelli arkadan gelirse geçmişin izlerini taşıyor demektir ❤️
*Ayrıca hocam ben açık sözlü müyüm yoksa patavatsız mıyım bilmiyorum. Ancak lafı dolandırmayı beceremiyorum. Gonca’nın ve Ayşe’nin yaşadıklarına güvenmediğimi hep belli ettim. Ayşe ile kişisel olarak ta tanıştığımız için beni yanıltmadığını her fırsatta belli ediyor. Yine de rabbim su-i zandan korusun beni, inşaallah. Göndereceğiniz yazıyı bekleyeceğim.
-Her keşif Cemal olacak diye bir kural yok ❤️ celalden de olabilir ❤️ Her ikisi de haktır, haberdir, öğreticidir.
*Haklısınız.
-Celali sıfatların da bilinmesi gerekir değil mi.
*Elbette
-Bak bak nasıl da yanıltmaya çalışıyor diyebilmemiz için her iki sıfatları da tanımalıyız.
*Evet oldukça çok örnek gördük.
-İnsan olmak demek, Allah’ın halifesi olmak demektir değil mi ❤️ O, her şeyden, sağdan ve soldan (ibaret hem) haberdar değil mi ❤️O herşeyi yaratandır. Hayır sanılanda şer olabilir, şer görünenler hayra vesile olurmuş demiyor mu ayetler. Her şey hak, an içinde batıl görünen ansızın Hakk oluverir. Hakk görünen de zaman içinde ya batıl ya zail olur ❤️
*Sizi çoook seviyorum, tek gerçek olan sizsiniz, hocalığınız, ilminiz. Bizler ancak ders konusuyuz biricik hocam. Keşiflerimdeki kendinizi görmek isterdim. Evet bilmediğimiz de hayırlar var olabilir.
Kuzenimin vefatında biontek aşısı etkisi şüphesi var. Dava açmayı düşünen aile bireyleri var. Bir zamanlar keşiflerle aşınızı olun diye yayınlanıyordu. Umarım bunun da hayırlı bir tarafı vardır.
Vefatından sonra bir kez gördüm keşifte, kendi cenazesinde halkın arasında oturmuş gülümsüyordu
-Her şey zamanında yaşanırsa adı hayattır. Her nefes bir mucize, her idrak bir keramettir. İnsan eşrefi mahluktur, Halifetullahdır.
*Siz daha derin düşünürsünüz hocam. Hoş görün, ben henüz nefsinin esirinde bir cahilim. Selam es selame hocam ❤️
***
*Şimdi etrafımdaki tüm yılanları cehenneme attım. İnşaallah hepsi ölmüştür. Sabahki rüyamda şeytanlar yer altından, yaratık istilası olarak, ve yeryüzünden çeşitli suretlerle saldırdı; eşimi istila ettiler. Ben ise kaçmayı başardım, sonra size sığındım.
-❤️
****
Selam es selame canım hocam, Euzubillahimineşşeytanirracim. Bismillahirrahmanirrahim. Eşhedu enla ilahe illa Allah ve eşhedu enne Muhammeden abduhu ve rasulûhu.
Allâhumme salli Ala seyyidina Muhammedin ve ala alihi ve sahbihi ecmain.
Allâhumme salli Ala seyyidina muhammedin ve ala alihi ve sahbihi ecmain,
Allâhumme salli Ala seyyidina Muhammedin ve ala alihi ve sahbihi ecmain.
Bismillahirrahmanirrahim.
Cumamız mübarek olsun canım hocam. Gonca
Namazımı kıldım sağ devri yapıyordum, aynı zamanda bu video karşıma çıktı onu dinliyordum tekrar tekrar
Gonca
youtu.be/fz_exHhdBgc
VELÎ’Yİ İNCİTMEKTEN SAKIN - RUMİ [KS]
***
Sol yanım benimle konuşmaya başladı; ben de yazma başladım.Tekrar dönüp okumadım. Gönderiyorum.
*<Senden sıkıldım. En yakın zamanda çıkıp gideceğim senden. Bir başka bedende yer alacağım, bir başkasının hayatına sızarım da onunla oynar dururum.>
-Peki neyimden sıkıldın ?
*<Bir türlü vazgeçmediğin, inandığın için.>
-Peki seni en çok rahatsız eden şey neydi ?
*<Beni en çok rahatsız eden şey değil, rahatımı bozan şeyler:
Abdesti hiç sevmem namazı hiç, artık seni sevmiyorum.
Bana yalan gelen şeyleri severim, kendimi yalanlarla avutmayı, kandırılmayı, sebepsiz yere yalan uydurmayı severim. Bunların yaşanmadığı yerde durmam.
Beni yaşatan özellikler; insanların kendini kandırması, yaşanmayan hayatların hesabının alınması, yakarmalar… Biz bunları sever besleniriz. En çokta başkalarının kusurlarını görmeyi severiz.
Bizi biz yapan, bizi rahat ettiren şeyler bunlardan sadece bir kaçı.
Hani şimdi bunu dinledin ya, rahatsızlığım artttı.
Bilinmemiş diyarlara gitmek istiyorum.
Bilinmemiş olmak daha keyifli. Bilinmek rahatsızlık verici.
Sen bildin, bilindikleri tercih ettin.
Bizi yaratanda Allah, ama sizin içinizde yaşarken sizi biz yapmak istedik.
Yapmak istediklerimize karşı gelinirse o zaman yangınlar içindeyiz.
Rahman Allaha asiyiz.
Bizleri kabullenmek her kişinin harcı değil, bunları daha fazla yaşamak istemiyoruz.
Sen Rahmanı bildin, secde ettin, bizim işimiz asi olanların kalbinde yer almaktır.
Sende ki nur rahatsız edici.
Nursuz abdestsiz kişileri severiz.
Senin yanında yapamıyoruz.
-Peki bu yaşattıklarınızın hesabı sorulmayacak mı sandınız ?
Verdiğiniz hasarın, tahribatın, bütün bunların hesabını vermeden rahat mı yaşayacaksınız ?
Kıyameti bildiren Allah, siz kafirlerin soyunu yakıp yıkacağını cehenneme atacağını bildiriyor, bilmiyor musunuz ?
*<Sana söyledim, senin nurlu ışığın yakıp yıkıyor zaten.
Bunlar nasıl azap verici belemezsin, nurunu her gördüğümüzde feryat ediyoruz.
Senden her fırsatta bir şeyler bekledik ama umudumuz tükendi bitti.
Bu cehennemdir.
Yaptıklarına şahidiz.
En çokta aşkla bağlı olduğun hocan için direndin, sen bu dünyada en çok onu sevdin.
Kafir diye betimlediğiniz bizlere ters gelen herşeyi başardınız.
Yerle yeksan ettiniz.
Hele o efaliniz var ya, her okunuşta bizi yaralıyor. Figan ediyoruz.
Bismillahirrahmanirrahim; bizi en çok yakanda budur.
En çok yakıcı olan budur, anlıyor musun.
Besmele ile bir olmuşsunuz.
Bizleri yakan yıkan bertaraf eden bir sebep daha.
Yanan taraf olmak acı verici.
Bunları herkese duyuracağını da biliyoruz. Bunun sana acı gözyaşı vereceğini bilsen de.
Tabii bir kurtulan kişi dünyayı kurtarabilir,
bir başkasını kurtaran kurtulmuştur. Daha önemli ne var şu yalan dünyada.
Keyften değil ya !
Biz gideriz artık, yapacaklarını yap, hata işletmeye devam edeceğiz.
İlla bizleri dinleyenlerle beraber olacağız.
Son birşey daha itiraf etmek istiyorum, senelerdir sağ devri yapıyorsun ya, işte en çok da ondan etkilendik. Her sağ devri yaptığında yandık yıkıldık.
Yine yerle yeksan olduk, ya kurtulanlar onları hiç saymıyorum. Hem sağ devri okunurken çekilenler hem de koruduklarınız ayrı azap verdi. Seninle mücadele etmek istemiyoruz.
-Bizler dualarımızı okumaya devam edeceğiz. Hesabımız hep sürecek, dünya güllük gülistanlık oluncaya kadar okumaya devam edeceğiz.
Her biriniz yanmaya mahkumsunuz.
Allah’ın vaadi sözü var,
‘’Kafirler istemese de Allah nurunu tamamlayacaktır’’.
Hu Allah haktır islam. Hadi şimdi ait olduğunuz yere gidiniz.
La galibe illa Allah. La galibe illa Allah. La galibe illa Allah.
***
*Canım Hocam selam es selame, size yazdıktan sonra, ait olduğunuz yere gidin dedikten sonra sol yanım titreşmeye başladı ve hararetlenme arttı.
Tekrar dualarımı okudum, abdestimi tazeledim, ikindi namazıma başladığımda, pişmanlık yaşadığını söylüyordu. Cehennem ateşinden yandığını bildiriyordu.
Şimdi de kelime-i şahadet okuduğunu duyuyorum.
Kendimden Ayrı bir şey olmadığını fark ettim
Duygu.
Sinmiş şekilde olduğunu hissediyorum.
Yani şuan yanıyor.
-Selam es selame AzizeM ❤️ Az önce namazda aklıma geleni yazıyorum.
Baştan sona dediklerine inan,
ben seni terk ediyorum demesine inanma.
Şeytan kimseyi terk etmez.
Ancak şehadet getirebilir.
Kur’an’ı Kerim’de ve hadisi şeriflerde böyle bilgi verilmiştir.
Müslüman olabilir, ancak kişiyi terk etmez.
*
*Evet terk etmeyeceğini anladım.
Şahadet getirdi.
Bence gerçekleri fark etmem için yazılanlara şahit oldum, sindiğini hissediyorum.
*
-Şehadet getirir. Ancak sen yine de uyanık olmak zorundasın.
Ne zaman dinden çıkar bilemezsiniz
*
-Bu bir duygu, o yüzden dualarımıza devam edeceğiz diye yazdırıldı, hepsinin farkına vardırıldım.
Tetikte beklermiş gibi yani değil mi.
*
-Evet. Her zaman sorgulamaya devam etmekte mükellefiz.
*
Bunu kendimde yaşamak büyük bir deneyim oldu.
Buna güvenilmeyeceğini bilmek;
Uyanık olmak şart, dediğiniz gibi.
*
Gece ve gün gibi,
para ve tura gibi,
haram ve helal gibi…
Sorgulama bitmez son nefese kadar.
*
*Doğru söylüyorsunuz. Elhamdülillah deneyimlemek gerekiyormuş. Bilmeden, yaşamadan anlamak zor oluyormuş canım hocam. Bu kadar bire bir şahit olmamıştım.
*
Hayat dualite iledir. Zıt(ezdad) esmâların çatışmasından ibarettir.
*
*Durmak yok yola devam inşaAllah gülüm hocam
Rabbim yar ve yardımcımız olsun.
*
-Amin. Amin. Amin. ❤️ Allah yar ve yardımcımız olsun ❤️ selam es selame ❤️
*
*Yeniden dualarımı okurken siz yanıma teşrif ettiniz, bir bardak su verdiniz içtim.
*
-Bu keşif bir makaleye dönüşebilir, faydalananlar olabilir ❤️
*
-Hizmet erleriyiz canım hocam. Rabbim inananların yardımcısı olsun.
Keyf için değil bu yaşadıklarımız çok özel, elhamdülillah.
*
-İlhamlar, doğan fikirler, zuhur eden keşifler ve sadık rüyalar bilgi kaynaklarıdır.
• “Allâh” vardı ve O’nunla beraber bir şey yoktu!.. Bu an, “O an”!.. (Hadis ve Hz. Âli)
• Nefsine ârif olan, Rabbine ârif olur... (Hadis)
• İnsanlar uykudadır... Ölünce, uyanırlar!.. (Hadis)
• Ölmeden önce, ölünüz!.. (Hadis)
• “HÛ” dur; Evvel, Âhir, Zâhir, Bâtın!.. (57.Hadiyd: 3)
• Attığında, sen atmadın, atan “ALLÂH” tı!.. (8.Enfâl: 17)
• Biz, semâları ve arzı ve ikisi arasındakileri Hak olarak yarattık! (15.Hicr: 85)
• Nefislerinizde (Benliğinizin hakikati)! Hâlâ (fark etmiyor) görmüyor musunuz? (51.Zâriyat: 21)
• Ne yana dönersen Vechullâh karşındadır (Allâh Esmâ’sının açığa çıkışıyla karşı karşıyasın)! (2.Bakara:115)
• Allâh (insanın hakikati olan Esmâ mertebesi) dilediği kimseyi kendi nûruna (kendi hakikati ilmine) erdirir! (24.Nûr: 35)
• Nerede olursanız O sizinle (hakikatinizin Esmâ ül Hüsnâ’sıyla varolması sonucu) beraberdir! (57.Hadiyd: 4)
• “Allâh” de, sonra bırak onları daldıklarında oynayıp dursunlar! (6.En’am: 91)
• Kesinlikle Allâh irade ettiğini yapar (ilminden açığa çıkmasını irade ettiğini kudretiyle oluşturur; İlim - İrade - Kudret). (22.Hac: 14)
• Yaptığından soru sorulmaz! (21.Enbiya: 23)
• Beni gören, HAKK’ı görmüştür. (Hadis)
• Rabbimi, genç bir delikanlı sûretinde gördüm!.. (Hadis)
• Kim bu dünyada âmâ (hakikati göremeyen) ise o, gelecek sonsuz yaşamda da âmâdır (kördür)! (17.İsra’: 72)
• Allâh dilediğini kendine seçer; kendine yönelenleri de hakikate erdirir! (42.Şûrâ: 13)
• Hareket eden hiçbir canlı yoktur ki onun ‘Bi’nasiyesinde (alnında-beyninde var olarak/beyninden) tutmuş olmasın (Fâtır’ın beyni programlaması)... (11.Hûd: 56)
• Rabbin dilediğini yaratır ve seçer! Onların ihtiyârı (seçim hakkı) yoktur! (28.Kasas: 68)
• Ne hâl ile yaşarsanız, o hâl ile ölürsünüz; ve ne hâl üzere ölürseniz, o hâl üzere bâ’s olursunuz; ve o hâl üzere haşrolursunuz!.. (Hadis)
• Allâh’ın ahlâkı ile, ahlâklanın!.. (Hadis)
• Hakikat dünyada iken yaşanacak bir olaydır!.. Hakikati yaşamadan ölenler, ölüm sonrasında, bu yaşamı elde edemezler!.. Hakikate karşı “âmâ”lıkları sonsuza dek sürer!..
• Ötendeki değil, karşındaki HAKK’ın fiilinden razı olmak, şirkten arınmaktır!.. Ya “Allâh kulu” olunduğunu fark edersin; ya da “tanrının kulu” olarak, geçer gidersin!
• Şeriat ve tarikattan gaye; hakikate ermek, marifeti yaşayabilmektir!..
• Tarikat, seni hakikate erdirip hakikati yaşatamıyorsa, “yol” vasfını yitirmiş demektir!.. Seni, senden arındırmayan tarikat, “tarikat” değil, “dernek”tir!..
• NÛR, O’dur ki, seni, hakikate erdire; şartlanmalarından, değer yargılarından, duygularından arındırıp; “ALLÂH” gibi düşündüre, insan gibi değil!..
• Korku atılmadıkça, vehmin terki mümkün değildir!.. VAHDET idrak edilmeden, vehimden kurtulunmaz!.. “Allâh”ı anlamadan vehmi atan firavun olur!.. Firavun, birimsel nefse dönük sorumsuz yaşayan kişidir!..
• “Allâh”ı “nefs”inde bulanda, birimsel menfaatlere dönük istek ve arzular kalmaz!..
• “Allâh ahlâkıyla ahlâklanmak”; birimsellik duygu ve değer yargılarından arınmak; Allâh gibi düşünüp, Allâh gibi değerlendirmektir!..
• “Allâh”ta kendini yok etmek anlamını ifade eden “fenâfillâh” muhaldir!.. “Allâh” dışında ikinci bir varlık yoktur ki, o ikinci varlık, “yok” edilsin!..
• Geçerli olan, O’nun varlığı dışında VARSAYDIĞIN BENLİĞİNİN, GERÇEKTE, hiçbir zaman VAR OLMADIĞINI ilim yollu kavramak; ve gereğini hissedip yaşamaktır!..
• Şayet, sen “yok”san elbette ki karşındaki kişi de “yok”tur!.. Öyle ise, karşındaki gerçek “var” olanı fark edip, O’nu kabullenebilecek ve hazmedebilecek misin?.. Yoksa, karşındaki O’nu inkâr ederek mi geçip gideceksin bu dünyadan, “âmâ” olarak geçip giden nice ve niceleri gibi!..
• Ortaya koyduğu tüm sayısız Esmâ terkipleriyle, her an, türlü isimler altında dilediğini, dilediği gibi yapmakta olan kim?.. Sen mi, O mu?.. Cevabın, O ise; tanrın, senden razı olsun!.. Sen isen, razı mısın yaptıklarından?.. Reva mı düşündüklerin, yaptıkların?..
• TEK’in nazarıyla, TEK’ten “çok” a bakışı muhafaza edip, sürekli olarak piramidin tepesinden aşağıya bakarak varlıkları seyretmek, yakîn ehlinin hâlidir!.. Ya varsayım yollu, “çok” tan, “yok” a bakılır; ya da TEK, kendi Esmâ ve fiillerini seyreder!..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.