- 327 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
İNSANLAR
İNSANLAR
Bazı insanlar; evindeki geçimsizliğe, psikolojik şiddete son verip ailesini kurtaramazken, siyasete soyunup, ülkeyi darboğazdan kurtarmaya çalışır!
Bazı insanlar; Dine, imana sarılıp, Cennet vaad eder ve kendisi Cenneti yaşarken, ülkeyi Cehenneme çevirir!
Bazı insanlar; körü körüne biat eder herşeyi kabullenir! Adına tevekkül der. Miskin ve zavallı bir şekilde ölür giderler!
Bazı insanlar; haksızlığa direnir isyan eder mutsuz olur! Çünkü azınliktadırlar. Baş kaldırdikları anda, fiziki ve psikolojik şiddete maruz kalırlar! Ama bu tutumlarından asla vazgecmezler!
Bütün bunlarda ortak özellik ise, ardına saklandikları omurgadır; hepsi omurgalı, dik duruşlu bireyler olduğunu savunur!
Ama bilmezler ki, insanlar özünde ikiye ayrılır; birincisi aptal insanlar. Ki bu sınıfa, embesil de diyebilirsiniz! Çünkü zeka ile, Şeytani düşünceyi ayırt edemezler!
İkincisi ise, kendi arasında ikiye ayrılır!
a) herşeyin farkındadır ama susarlar!
b) farkettiği her yanlışa isyan eder, baş kaldırır, tepki gösterirler! İşte bu sınıfa dahil olan insanlar, hiçbir zaman, hiçbir konuda takdir edilmez ve kabul görmezler! İlginç olan ise; düşer düşer, tekrar ayağa kalkarlar. Gerçek bir omurgaya sahip oldukları için, düştükleri yerde yamulup kalamazlar.
Çünkü sistem dediğimiz Cehennem, gerçekte zeki olan bu insanları aykırı bulur, absorbe edemez! Dolayısıyla bu insanlar giderek yalnızlaşır ve filler gibi yalnız ölürler!
Efkan ÖTGÜN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.