- 306 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bu asrın haçlısı da çoğaldı
Bu asrın haçlısı da çoğaldı
Saddama karşı 25 inançsız ülke asker gönderdi yeni haçlı bu.bu asrın haçlısı çoğaldı
Kaddafiye karşı 20 ülkeden haçlı askeri toplandı...yeni haçlı orduları çok sayıda ülke askerinden oluşuyor.
Irak kimden alsın Saddamın intikamını...Ve Libya kimden alsın Kaddafinin intikamını...
Bir ırk değil bir çok ırk saldırınca "soy kırım bile suç olmaktan çıkar...recm davası gibi...Toplu linç gibi İnsanlığa karşı işlenen bir suç sanki sunni olmak...
Peygamberlik de insanlığa karşı işlenen suçmuş gibi peygamberimize de uygulanacaktı böyle bir öldürme...asabiye kanununa tetbir olarak
Cahiliye Arabları da Asabiyet bağını kanunlaştırmıştı...Bu kanundan kurtulmak gerekirdi bir kişiyi öldürürken...Ne mi bu kanun ...Düzenli bir siyasî birlikten ve hukukî yapıdan mahrum olan Câhiliye döneminde, bir kabilenin veya kabileden bir kişinin başka kabile tarafından -hangi sebeple olursa olsun- tecavüze uğramasını önleyen veya herhangi bir tecavüzün vukuu halinde, bunun doğurduğu maddî ve mânevî zararın telâfîsini sağlamaya sevkeden en önemli ve tesirli âmil asabiyet kanunu idi. Saldırıya mâruz kalan tarafın kendi kabilesini yardıma çağırması (istigāse) halinde bütün kabilenin galeyana gelerek (hamiyye) bu çağrı uyarınca hareket etmesi asabiyet kanununun kaçınılmaz bir gereği idi ki Câhiliye döneminde ardı arası kesilmeyen kabileler arası savaşların temelinde bu kanun vardı.
Asabiyetin siyasî ve hukukî alanlardaki otorite boşluğunu doldurmak, mal, can ve ırz güvenliğini sağlamak gibi olumlu yönleri yanında aile, aşiret veya kabilenin, yahut benzer bir topluluğun hak ve menfaatlerine tecavüz etmek, onlara karşı şiddete başvurarak üstünlük sağlamak gibi olumsuz ve zararlı yönleri de vardı. Böyle bir asabiyet anlayışı, Cündeb b. Anber b. Temîm’e isnat edilen (Meydânî, II, 334) bir şiirde, “İster zalim ister mazlum olsun kardeşine yardım et” şeklinde ifade edilmiş.
Günümde dünyayı küresel şirketler yönetiyor...böyle bir yönetim oluşmuş zamanla...Osmanlı da bu şirketlerin ortak kararı ile yıkıldı...Küresel şirketler zarar görmesin diye demokrasi korunuyor dünyada...ve ihtilallerle hep müdahale ediliyor ama teröre izin yok
İşte casusumuz yanı başımızda...Kiramen katibin gibi "amel defterimi tutuyor"goole.Her aybımı biliyor...
Evet şeyhim kalbimi okuyamıyor ama goole okuyor...hangi sitelere girdiğimi neler araştırdığımı kalbimden neler geçirdiğimi goole sor...
Demokrasi Küresel çetenin avucundadır.Terliği aday diye koysalar seçtirirler medya ellerinde para ellerinde.Bölerle ülkeleri kimlerle böleceklerini goole sorsalar yeter...asker belli ...
Ülkemiz beş yıl sonra seçime gidecek o seçimde milli güçlerin karşısına kimi koyacakları için bilgi arasalar goole hazır...her ülkenin milliyetçilerini mağlup edecek kişiler koyuyorlar karşılarına işte ukrayna-rusya savaşı ekonomik ambargo mermiden nüklerden etkili şirketler bir küresel çete gibi rus ekonomisine saldırdı...
Dünyayı küresel şirketler yönetiyor...Natoyu besleyenler de o şirketler...Nato zor dağılır...aylıklarını o şirketler ödüyor...asker parasına bakar...parayı veren düdüğü çalar...
Küresel şirketler şiilerle iş tutuyor ama sunnilere düşman...şii -sunni kavgasını körüklüyorlar...mesela...Baykal sunni olduğu için chp liderliğinden kovuldu...ve alevi kılıçdar oğlu getirildi...selçukluda da aynı şey yaşanmıştı...2. mahmut devrimler yapmıştı alevilere karşı...ve Yavuz savaşmıştı şiilerle...
Küresel çete dedikleri küresel şirketlerdir...ve insanlık bu şirketlere para kazandıran görevlilerdir...
Küresel çete dedikleri küresel şirketlere rağmen Allah bizi de ilimle meleklerle teknoloji ile şuurla büyütür inşaallah...Turan olduk ...Birleşe birleşe büyürüz inşaallah osmanlı bütün beylikleri kendine bağladı ve İstanbulu fethetti fetihlerle hep büyüdü...
Bekamıza sahip çıkalım hainlere kulak asma...Din ayrı siyaset ayrı diyen kafirdir...her dindar şehit olsun...şehit ola ola büyüteceğiz davamızı...Bakileşelim şehit ola ola...
Bekamıza sahip çıkalım Milli eğitimin düzelmesi için de şehitliği seçelim...Bir çocuk ilk okula Müslüman olarak başlayıp üniversiteden ateist olarak mezun oluyorsa düşmanı yanlış yerde arıyoruz
Hz İsmail gibi devlet istedikçe şehit olalım..."Hz İsmail Allahın iradesine teslim oldu""hak Hüseyin"deme Hak İsmail de.İradesini yok etmiş İsmail.Hak olmak ikiliği yok etmek
Türkiye gaz ve petrol denizinde yüzüyor ama petrol şirketleri yeni kuruldu.2. Abdulhamit zamanında kurulmalıydı...Petrolümüzü korumak için şehit ola ola Bekamıza sahip çıkalım
Bekamıza sahip çıkalım...Osmanlıyı rusya zayıflattı ingiliz hilesi bu kuklalar yıktı ve Pay edildi makamlar.Nükleri olmayanın başına her şey gelir.
Bekamıza sahip çıkalım...Atatürkçüler chp den kovuldu seçim bitti yine kovulacaklar...
Dünyayı doğru okuyalım mı...işte...Dünyayı yöneten milli güçlerdir sanmayın...küresel şirketlerin avucunda bütün ülkeler ...işte rusyanın isyanı buna çinin de isyanı buna...ama kimse bu şirketlerden bağımsız olacak güçte değil...
Bekamıza sahip çıkalım...İşte yeni seçimin sonuçları...NEDEN %70 DEĞİLDE %52 İşte Tek SEBEBİ Düşmana HİZMET Etmek için İLLA HAİN Olmak GEREKMEZ AHMAK Olmak YETERLİ
Bekamıza sahip çıkalım...Zincir marketler pazarları bakkalları kuruttu sesimiz çıkmadı...kölelik böyle geldi.Faiz tek sömürü kapısı değil
Avcı köpeği gibi avcı içindir koşmamız...Küresel şirketler insanlığı avucununa almış...sunnilikten başka düşmanları yok kilise havra şia nötür onlara sunni ahlakını kaybetme...ırkçılar da önlerinde engel ama para bozar insanı...Kadın bozar...sünniyim diyenler bu konulara uyanık olanlara denir yani denmeli...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.