- 260 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
YOL VE ERDEM
YOL VE ERDEM
Işık saç ama göz kamaştırma!
Lao Tse
💙💙💙
Çok tuhafsın, kalbini duymayacak kadar uzaksın kendinden. Ömrünün taşları dağılmış, ses gelmiyor, yüreğinden. Benliğinde kokuşmuş bir yaşamla, huzur arıyorsun.
💙💙💙
Sadece içten sevenin, ruhu sevgiyle buluşur. Süslü bakışların kalbinde, aşkla çok çabuk değişir.
💙💙💙
Ne yazık ki şu an, hepimiz başka bir efendinin kölesiyiz. Kimimiz egonun, kimimiz makamın, kimimiz türbenin, kimimiz rütbenin kimimiz paranın esiriyiz.
💙💙💙
Ey şişkin benlik!
Ruhun kutsal ocağında ateşler sönmüş, kıvılcım saçmıyor, kalbin kalesi. Karanlık gölgelerde, yer alan arzuların egemenliği, kırılgan bir dünya bırakıyor elimize. Akıllıca bir yalnızlık değil bizimkisi. İradenin buharlaştığı bir çağda, sabrın seherle, aşkın değerle buluşmadığı bir yerde, varlığımızın kalesinde iblisler dolaşıyor.
💙💙💙
Savrulmaların egemenliği, tüketiyor ruhun gücünü. Yollar bir alacakaranlık zindanında sanki...
Bakir duygular perişan. İnsan darmadağın, anlamsız fikirlerinde...
💙💙💙
Bilmem ki aydınlığın şafağına ne zaman uyanacağız. Bilmem ki aydınlığın alfabesini ne zaman okuyacağız?
💙💙💙
Kaos ve kargaşanın, sefalet ve şiddetin, kavga ve gürültünün arasında, acıların birikmiş tortuları gibiyiz...
💙💙💙
SADECE OTORİTEYE BEL BAĞLAYINCA, KAMİL OLDUĞUMUZU DÜŞÜNDÜK. SADECE SÖVÜNCE, ERDEMLİ OLDUĞUMUZU KABUL ETTİK.
OYSA SADECE APTALLAR, EGOYA BEL BAĞLAR!
💙💙💙
ŞUNU İYİ BİLELİM Kİ, BENLİĞİMİZ ŞİŞKİN OLDUKÇA, DERTLERİMİZ BİTMEYECEKTİR.
DERTLERİMİZ DENETİMSİZ KALDIKÇA, KALBİMİZİN IŞIĞI YANMAYACAKTIR!
💙💙💙
Şimdi yalın bir yaşamın, sade bir sevginin, anlamış bir kalbin, âşık ve maşuk bir ruhun, acı duyan bir vicdanın çok uzağındayız...
💙💙💙
Önyargılar frensiz, sonyargılar nedensiz, can güvercinleri sahipsiz ve kimsesiz...
💙💙💙
Sevgi ve anlayış hep böyle yoksul mu kalacak. Böyle mi silinecek, umudun sesi...
💙💙💙
ARTIK BAKIŞ AÇIMIZI DEĞİŞTİRMELİYİZ. DÜNYA YENİ BİR ŞARKIYLA UYANMALI.
BIRAKIN DÖNEN DÖNSÜN HAKİKATİN YOLUNDAN. BIRAKIN GİDEN GİTSİN EGONUN ÇİZGİSİNDEN, BİZE AŞIK OLDUĞUMUZ EZELİ VE EBEDİ SEVGİLİ YETER!
🌺 🌺 🌺
EĞİTİMCİ YAZAR
RAMAZAN ÇETİN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.