- 338 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Hayat okulu..
💗Merhabalar💗
Sevgi değer dostlar. Bu hayat okulunu hakkıyla bitirmeye çalışmak her konuda sorumldululuk duymakla olur!
Gördüğün haksızlığa elinle dilinle yardım etmek gerekir!Hiç yapamazsan kalbinle buğuz etmelidir insan!
Dostlar. Kişi Düşündüklerini bir kez bile yüksek sesle söyleyememiş veya yazmamış, doğru olanı karşısındakinin yüzüne bir kez bile haykırmamış bir insanın bilinç ve duygu dünyasında oluşan girdaplar, belki de her zaman boğmuştur bu kişilikteki insanı!
Kendi kişiliğinin katili olmak da güç bir iş olsa gerek.
Dostlar. Hep susmak, hep susmak. Konuşmamak, Türkiye de üstlenilen görev bu olsa gerek. Ve dahi İnsanları saran böyle küçük çemberler büyüye büyüye, bozulmuş bir demokrasi olan cumhuriyetimizin boynuna bir halka gibi geçer. Ve böylece, suskunluk kural, konuşmak ve eleştirmek de kural dışı olur ve hukuksuz işlemlerle yurttaşımıza baskı kurulur!.
Ayrıca.Bir kişiye yapılan haksızlığı her insan yüreğinde ve bilincinde duymalıdır. Bu sorumluluk bilinci kişilerde oluşmamış ise her yeni haksızlık bir “kader” gibi benimsenir bütün toplumda.
Oysa ne yoksulluk ne de haksızlık “kader” değildir! Yoksulluğun ve haksızlığın nedenleri vardır. Bunlarda insanın insanı sömürmesine yol açan yasalar ve sahte demokrasilerdir! İşte bunları birer birer saptayıp toplumun önünde haykırmak gerekiyor derim.
Dostlar. Hayat okulu ancak sorumluluk bilincine varılınca biter ve diploma alınır. Ve dahi gerçek halk demokrasisine varılır derim..
Bu vesileyle..
🤲Herkese selâm, sevgi ve esenlikler yolladım💗
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.