- 248 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Siyaset Miyaset
Kıbrıs
CHP’li Ünal Çeviköz’ün "Türkiye, Kıbrıslı Türklerin içişlerine karışmamalı" sözleri ne demektir?
Tıpkı ABD’nin Türkiye’deki müstemleke valisi gibi konuştu!
Zihniyet bu, hiç değişmiyor.
**
Abdülhamid Gibi
Akşener, "Erdoğan’ı, dedelerimizin Sultan Abdülhamid’i düşürdüğü gibi düşüreceğiz" diyor.
Milliyetçi olduğunu söyleyen bir siyasetçiye yakışır. Yanınıza Emmanuel Karasu,Teodor Herzl gibi birkaç Yahudi bulup durumu sevinçle ilan edin. Sonrasında İttihat ve Terakki’nin yaptığı gibi ülkeyi küçültün,sadece Ankara kalsın.
**
Borç Yiğidin
Borçları 30 trilyonu bulan ABD Başkanı Biden “Biz temerrüde düşersek dünya kaybeder” diye tehdit etti. Bunlar bir gün ülke olarak dolar yerine dijital para kullanmaya başlayacak. Doların sonu yaklaşıyor.
***
Suriyeliler
Siyasette Suriye’lileri ülkelerine gönderme vaatlerine Dış İşleri Bakanı Sn.Çavuşoğlu da katıldı. İktidar cephesinin vaatleri beni inandırmıyor.Ya da "şimdiye kadar neredeydiniz,sizi alıkoyan mı oldu?" demek istiyorum.Bu seçmene şirin görünme çabası değilse nedir?
***
Seçeneksiz
Her iki tarafın fanatikleri bu seçimin ne kadar önemli olduğunu anlatıp duruyor.Yani biri 20 yıldan fazla ülkeyi yönetmiş,özellikle ekonomide,tarımda hatta eğitim alanında geldiğimiz nokta, bu işlere vakıf olan kimselerde endişe verici bulunuyor. Diğeri girdiği her seçimi kaybetmiş hala konuşuyor.Ve ikisi de dede olmuş yine de ülke yönetmeyi gençlere bırakmak akıllarına gelmiyor. Bir ben miyim seçeneksiz kalmış,çaresiz ve umutsuz hisseden?
Bu günün "Dünya Dedeler Günü" olmasını teklif ediyorum.
"Güncemden Yapraklar"
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.