- 245 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Eskimiş ülkücüler …
Halbuki Yoldaşını Bırakıp Kaçanları,Değişilir Topu’ da Bir Sokak Kaltağına (N.Atsız)
Ak saçlılar, kara sürdünüz hatıralarımıza...
Eskimiş ülkü ocakları genel başkanları. Karar vermiş: Pazar günü Kılıçdaroğlu desteklenecekmiş...
Elim varmadı bir an Ülkü Ocakları Eski Genel Başkanları yazmaya...
Yol yürüdüklerim, volta attıklarım, bayrampaşa zindanlarında zaman tesbihini birlikte çektiklerim bir çoğu...
Hatta bir adım geri çekilip yol verdiklerim memnu haklar alınırken, nefsimin önüne geçirdiklerim, ağabeyim dediklerim...
Gençliğimi verdim ,hayallerimi verdim bu davaya adımızı hep siyah andılar içime attım hep ama
Bu kadar yanmadı canım, bu kadar yüreğim sızlamadı...
Canım yanarken, gençliğim solarken bile gurur vardı yüreğimde gurur... Şimdi utandım, yutkundum... Gönül albümünden yırttım attım bir çok can bildiklerimi...
Remzi Çayır,
Yıllar önce kayseri belediye başkanını senin bir işin olmadığı için sana zulüm yapıldığı için .Arabasının önünü kesip zorla işini hallettrip sonrası bir teşekkür bile etmeyip kayseriden ayrılmıştın .İçimden demiştim Remzi ağabeyim hayatın bedelini 12 eylülde mamak zinfanlarında ödedi diye yanılmışım .,..
hani yıllar önce Nurettin Soyer için gazete köşende bir yazı yazmıştın ya...
’’Bir gün mevki makam bitecek, bir gün yürürken karanlık sokaklarda kıydığınız o Yusuf yüzlülerin ayak seslerini duyacaksın, ensende nefeslerini hissedeceksin,
kabusun olacak mazin..’’ mealindeki yazın var ya yazın yıllardır gururla saklardım arşivimde.. Bugün onu da yırttım attım...
Ha, unuttuysan Nurettin Soyeri sana kocaman bir ipucu vereyim : Tunç Soyer’in babacığı... Onun da bilmezsen hani İzmir CHP belediye başkanı...
Hani ’’Onlar Diridirler’’ diye şehitlerimizi yazmıştan ya, doğruydu onlar ölmemişti, şehitti, diriydi ama gördüm ki senin yüreğin ölmüş...
Azmi karamahmutoğlu
…..
3 gün önce seni aradım ama adam değilsin ..söylediğim laflara öldürmen lazım beni şahsiyet yoksunu zavallı
Kongrelerimde üç hilalli kürsümü devirenler, illagalite ilan edenler kararınız size hayırlı olsun...
ATTİLA KAYA
nahçıvanda,gencede ölmeye gittiğimiz can azerbeycanda abiliğimi yaptın sen benim gözümden daha değerlisin diyordun..ya! Şimdi sende sattın bu davayı eskimiş bir ülkücü kaldın gözümde AYBÜKE öğretmeni öldürenlerle berabersin artık .telefonda beni ikna etmek için abinim diyorsun ya !Abilik ,kardeşlik bitti artık Hissiyatımı ifade ettiğim bu yazıyı hüzün ve üzüntü ile yazdım Bunları yaşıyor olmak gerçekten acı verici.
Dilimizde “Kader utansın” diye yanlış bir deyim var, “Kader” değil bana ve benim gibi binlerce Ülkücüye bunları yaşatanlar utansın.
Milliyetçi-ülkücü Hareketin kurumsal varlığında edindikleri ve zamanla kaybettikleri itibarlarını, başka yerlerde tekrar kazanacakları yanılgısına düşenler, yanıldıklarını fark ettiklerinde ne kadar değerli şeyleri kaybettiklerini göreceklerdir. Lakin iş işten geçmiş olacaktır.
O zaman, kendilerine gerçek manada gönülden “ÜLKÜDAŞIM” diye hitap edecek bir tek kişiyi bulamayacaklardır.
Hiçbir bahaneniz bu eyleminizi haklı çıkarmaz... Boşuna kendi cehenneminize odun taşımayın...
Bir gün arkamdan, babamız ülkücüydü, davanın çilekeşiydi, sertti, iyiydi, kötüydü gibi bir çok şey diyeceklerdir ama çok şükür ki ardımdan
bizim ülkücü babamız bölücülerle vatan haini pkk ile aynı adamları desteklemiş demeyecekler... ALLAH c.c büyüktür kafama yediğim mermi bile bu kadar canımımı yakmadı Varlığım ,canım,kanım bu davaya ..Bu devlete feda olsun
Mustafa pusmaz
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.