- 242 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
umut olsun
Merhaba…
Seçimlere 3 gün kaldı…Bense oturup düşünüyorum…Ne yapabilirim diye…En iyi yaptığım şey birkaç satır yazı yazmak…Tarihe kendi ölçülerimde not düşmek istiyorum…
Her seçim bir vazgeçiştir…Bu yazıyı yazmaya karar verdiysem eğer yaşamımda kaç saniyeyi harcamayı göz önüne almışım demektir…Çünkü hayatımız yaptığımız tercihlerin toplamıdır. W. Dwyer…
Şimdi içimdeki duyguları veya gelgitleri yazmak istiyorum…Diyorumki bu seçimi akp kazansın…Çünkü insanlarımız daha gerçeklerin farkında değiller…Eğer öyle olmasaydı % 49.5 oy alırmıydı…Daha belamızı yaşama fırsatımız olmadı…Açlığın,yoksulluğun,tutsaklığın daha dibini görmedik…Hala kurtarıcı olarak bu hükümeti görüyoruz…Eğer dipleri görüp yeniden diplerde dönebilme fırsatımız olsa bu seçimleri akp hükümeti kazansın isterim…Bizim içinde bulunduğumuz bu durumu sosyoloğların,psikoloğların çözmesi lazım…bu durumu onların adlandırmaları lazım diye düşünüyorum… Herkes bir yaşam seçer ve seçtiği yaşamın bedelini öder…Çünkü yaşamak, kararlar verip sonuçlarına katlanmak demektir. Paulo Coelho… Hayatta öyle seçimler yap ki, kazandığın şeyler kaybettiklerine değsin…Bizim insanlarımızın yarısı bu gerçeği bilmiyor maalesef…
Hayatın kendinden güçlü olduğunu düşünerek basit seçimler yapacağına zoru tercih et… Başarı eninde sonunda senin olacaktır…Çok sevdiğim bir söz vardır… En önemli seçim kendimiz olmayı seçmemizdir. Bu dünyada sizden sadece bir tane var. Yaşamın bizden beklediği budur: Olabileceğimizin en iyisi olmak… Nasuh Mahruki
Geliyorum son sözlerime… Konuşmaya değer olanlarla konuşmazsan, insanları yitirirsin. Konuşmaya değer olmayanlarla konuşursan, sözcükleri yitirirsin. Bilenler ne insanları yitirirler, ne de sözcükleri… Konfüçyüs…Ben insanların insanlığı ,söyleyecek son sözlerini yitirmek istemiyorum…Onun için haykırıyorum…Lütfen sandıklara gidiniz…İnsanlığın geleceği için oylarınızı kullanınız…Ve yaşamı seçiniz…Ülkemize ve geleceimize umut olsun…Bu ışık hiç sönmesin…’28 mayısta baharın en güzel gününü yaşayalım…Sevgimle…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.