- 366 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yazar Hüdaverdi Doğanlı'ya 16 Kitap, 29 Edebiyat Dergisi Hediye Ettim...
19 Mayıs 2023 Cuma günü öğleden önce Karacasu’dan Nazilli’ye geçeceğim, Nazilli’de geceleyip 20 Mayıs’ta Kuşadası’nda bir etkinliğe katılacağım. Geçişte, Afrodosias Harabeleri’ni ziyaret (Etmeyi) düşünüyoruz. Müsait olursan, sizinle de görüşmek isterim.(11 Mayıs 2023 Perşembe-11.57)
Hüdaverdi Doğanlı (Yüksek Ziraat Mühendisi ve Yazar) Antalya
*****
Benim evim Karacasu-Nazilli karayoluna 70-80 metre uzaklıkta ve ilçeye girerken geçeceğiniz ’’Denizli Köprüsü’’ civarındadır. Yolun her iki tarafında da oturabileceğimiz kıraathane mevcuttur, görüşmemiz iyi olur. Geçeceğiniz saati bildirin, yeter.(11 Mayıs 2023 Perşembe-18.37)
Kerim Özbekler (Gazeteci-Yazar-Şair) Nazilli-Aydın
****************************************************************************************************
Tebrik ederim Kerim,
Paylaşımlarını devamlı okuyorum.
Şu dönemeci, hasarsız atlatalim.
Nesrin yengenin, elinden öperim.(12 Mayıs 2023 Cuma-22.38)
Suna Akseki (Ev Hanımı) Aydın
****************************************************************************************************
Sevgili Kerim Özbekler,
Sizden uzun zamandır yazı alamıyorum, acaba sağlığınızla ilgili bir sorun mu var diye düşündüm. Yazı yollamanız, bilgilendirmeleriniz önemli değil sayın Özbekler. Sizin gibi sanata emek vermiş insanın, az kaldığı bir düzende. Allah’tan tüm sevdiklerinizle birlikte sağlık huzur dilerim, selam ve sevgiyle.(18 Mayıs 2023 Perşembe-12.38)
Prof.Dr.Levent Seçer (Akademisyen ve Sanatçı) Lizbon-Portekiz
****************************************************************************************************
Nazilli Gezisi;İlk Durağımız Gazeteci+Yazar+Şair Kerim Özbekler, Nazilli Öğretmen Okulu Arkadaşım İsa ve Eşim Elmas Ayna Doğanli.(19 Mayıs 2023 Cuma)
Hüdaverdi Doğanlı (Yüksek Ziraat Mühendisi ve Yazar) Antalya
*****
İyi gezmeler, Kerim beye selamlar. Ben de, eski Bozdoğan noteriydim. Kerim bey, facebook arkadaşım.(Mustafa Kemal Pınar+Ermenek-Konya)
*****
Her ikinize de sevgilerimi selamlarımı en iyi en güzel dileklerimi gönderiyorum, çok güzel muhabbetleriniz olsun. Afiyet olsun, çok uzun yıllar oldu Kerim Bey ile görüşmeyeli. Nazilli’de iken, iyi görüşürdük.(Hamdi Çelik+Alaşehir-Manisa)
****************************************************************************************************
KERİM, BANA DA (YAZAR) HÜDAVERDİ DOĞANLI’NIN TELEFONUNU WHATSAPP’TAN GÖNDEREBİLİRSEN SEVİNİRİM. TELEFONUMA KAYDEDECEĞİM, ONUN İÇİN SAĞOLASIN. KUYUCAK KURTULUŞ MAHALLESİ’NDE K.IRAK’TA ŞEHİT OLAN ASKERİN ANNESİNİN EVİNDEYİZ, ŞEHİT BEKLİYORUZ.(19 MAYIS 2023 CUMA-16.53)
BAHATTİN ALBAYRAK (GAZETECİ VE ŞAİR ) AYDIN
****************************************************************************************************
Bugün Antalya’dan Kuşadası’na geçerken Nazilli’de mola verip yarım saat muhabbet ettiğimiz Yüksek Ziraat Mühendisi ve Yazar Hüdaverdi Doğanlı bana son yazmış olduğu ’’Dedelere Masallar’’ isimli 3.kitabını imzalayarak hediye etti, ben de kendisine çeşitli konularda yazılmış 16 kitap. 29 tane Aydın Efesi Dergisi. İmzaladığı kitapları okuyucusuna vermek için 50 tane kitap poşeti ile faydalanabileceği Nazilli Edebiyat Festivali+Denizli Kitap Fuarı ve Bandırma Kitap Günleri’ne ait 4 broşür takdim ettim. (19 Mayıs 2023 Cuma-18.59) Kerim Özbekler
****************************************************************************************************
Merhaba Kerim Bey,
Sizden haber almak mutlu etti beni, teşekkür ederim. Uzun zaman yolladığınız dergi gazete ve diğer sanat haberleri gelmeyince, acaba sağlık sorunu mu var diye üzülmüştüm. Ama şimdi beni sevindirdiniz, Allah tüm sevdiklerinizle birlikte size daima huzur sağlık güzellik dolu günler nasip etsin. Ama üzüldüğüm diğer bir yazınız, hayli canımı sıktı benim. Edebiyattan, sanattan rahatsız olan kişinin telefonu. Bir ülkede sanat itibar görmüyorsa o ülkeyi terk eder, o ülke üçüncü bir ülke olmaktan öteye geçemez sayın Özbekler. Kültür sanat ve edebiyat bu ülkede daima terk edildi, ona hayat veren sanatçı da saygı görmedi. Sanatçıya müsvedde dedik kovduk, tükürdük yok saydık ona değer vermedik aç bıraktık. Siz daha iyi bilirsiniz, eserini basacak parası olmayan yüzlerce şair yazar düşünür edebiyat sevdalısı nice değerli insanlar var. Bir ülkenin uluslararası saygınlığında sanatçının önemi ne kadar büyükse, ona aynı biçimde saygı göstermek değer vermekte o kadar önemlidir. Karanlıklardan kurtulup aydın çağdaş bir ülke olabilmek, en önemlisi de demokrasinin cumhuriyetin akıl ve bilim değerlerinin bütünleştiği bir toplum yaratabilmek yapacağımız budur. Ben, sizin asla pes edeceğinizi mücadeleden vaz geçeceğinize inanmıyorum. Sizi bugüne kadar yaptıklarınızla, kültür sanat ve edebiyata verdiğiniz hizmetlerden dolayı yürekten kutluyorum sayın Özbekler. Selam ve saygıyla.(20 Mayıs 2023 Cumartesi-17.25)
Prof.Dr.Levent Seçer (Akademisyen ve Sanatçı) Lizbon-Portekiz
****************************************************************************************************
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.