- 199 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ne Olacak Gençlerimizin Hali
Pazar Notları
Seçim olmasa da onlar gündemde,siyasetçileri her gün TV ekranlarında izliyoruz,şimdilerde daha çok göz önündeler. Seçim zamanı "millete patron sizsiniz!" diyorlar,demeye getiriyorlar. Sonra ise yetki bizde madem her şeyin doğrusunu,iyisini biz biliriz diyorlar, diyecekler.
Emre.Alkin Hoca şöyle diyor:" Resmi gazetede bir ay iktisatla ilgili bir karar yayınlanmasa normalleştik,düzeliyoruz diyeceğim." Evet hepimizi ilgilendiren kararları alıyorlar da sonuçlarına,olumsuzluklarına hepimiz katlanıyoruz..Ancak konuşmalarına bakınca aynı mevzuları tekrar ettiklerini söyleyebiliriz. Kısaca özetlersek "tencere dibin kara,seninki benden kara."
Diplere inmiş TCMB net döviz rezervine,artan cari açığa, uygulanan seçim ekonomisi faturasının önümüze konulacağına dikkat etmek lazım. Vatandaşın asıl gündemine dair dair detaylı,ikna edici açıklamalar var mı? Yeni işe girmiş çalışan gençler nasıl kira verip geçineceğini mi, ilerde nasıl ev/araba sahibi olacağını mı düşünsünler? Bu gençler birkaç yıl önce öğrenciyken babalarının gönderdiği harçlıkla daha müreffeh yaşadıklarını söylüyorlar. Gençlerin ekserisi neden başka bir ülkede yaşamak istiyor, cevap veren var mı?..
21.05.23 Güncemden Yapraklar
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.