- 251 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Değer üretmek ibadettir!
💗Merhabalar💗
Sevgi değer dostlar. Bugün bir şeyler karalayalım yine. Sonra düşünerek devam edelim güne..
Dostlar. Atalarımız sömürücü yedi düvele karşı vatanımızı korumuş, ve kulluktan kurtararak bir millet bir cumhuriyet yaratılmış. Sıra bu cumhuriyeti tek adam rejiminden kurtarmak ve dahi hak hukuk ve adaletle, gerçek demokrasi ile yönetmeyi yaratmak bizlere kadar gelmiş durumda.
Bizler ise, yalanlara kanmadan, vicdan sesimizle çocuklarımızın geleceği için vatan borcumuzu 28 MAYISTA yerine getirelim, ve tek adama hayır diyerek hak hukuk adalet ve gerçek demokrasi kurulması için adım atalım derim!
Dostlar. Hayallerimizi aşan günlerdeyiz. Geçmişi unutmayalım. Gerçek demokrasiyi hayal edelim. Çünkü mutluluk, yaşadığımız bu hayat tarzında değil. Mutlu olmak, kişinin hayata bakış tarzındadır dedi bu fakir!
Hayata bakışımız, vatan millet olarak, çocuklarımız için güçlenmek ve gelişmek ve dahi hak, hukuk, adaletli bir demokrasi yaratmak olmalıdır! Allahımızın da istediği budur! Çünkü Allahımız kuran’ da adaleti vicdanı teklif etmektedir. Öyle olan toplumlara daha çok veririz buyurmaktadır!
Dostlar. Lütfen her konuda değer üretelim ki değerli olalım. Yani yol ortasında duran bir taşı alıp kıyıya koymak en küçük de olsa değer üretmektir! Değer üretmek ise ibadet tir! Eğer ibadet etmek istiyorsak her konuda değer üretelim.
Bu vesileyle..
🤲Herkese selâm, sevgi ve dua yolladım🤲
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.