- 281 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hırsız deme hırsız yaptım de...
Hırsız deme hırsız yaptım de...
"Öldürenin suçu varda ölenin hiç mi soçu yok"...diye bir söz var.Mantıklı olmaya davet eder bizi...
Müşrikin malından cizye al der Fıkhımız.Zekat ver der fıkhımız.Hırsızlığa sebeb olma der fıkhımız.Hırsız deme hırsız yaptım de...
Hak-batıl tek bedendir...melek şeytan tek bedendir...Esma zıttıır denge şart.6 ay gece olan yerler var..yaşamak ister misiniz...denge şart..her mevsim kış olsa ister misiniz.Adl sıfatlıdır Allah ...herkesin başında şapka görsek şapka kutsal mı sanarız...takkeye kutsallık veririz.sadece namazda kullandığımız için...
Hak sağdan gidiyor batıl soldan fark bu yol aynı yol...Kimisi hanyay gidiyor kimisi Konyaya...Denge şart.
Hırsız deme hırsız yaptım de...
Aldın hz İsayı oğul aptın Allahı hulül ettirdin Allaha bakar gibi baktın İsaya...Hz Muhammede hak dedin eksiği var billerce...Hakka ayna de ...amenna.Yaratan haksa yaratılan eksiktir ..der mantık...geç perdeleri hakka eriş...perdeler Hak değil.Hak tek...kavga başlar hak tek olmayınca...Aynayla kavga edersin...Şeytansın diye.sarılırsın melek diye ikisi de ayna...esmada zıtlık var çünkü...adalet olmazdı kavga olmasa...Kim Haklı...bilinmezdi...Hz İbrahim şeytanı taşladı...rehberim İbrahim dedik...Kavgayı yok etmek mümkün değil çünkü...
Sokak çocuklarının hikayesini dinle...gör nice suçlular var...senin dininin suç saymadığı binlerce şey suç oysa...
"İğneyi kendine çüval iğnesini ban"denilmiş...çok acımasız oluruz değilse...denge şart.Zekat da denge şart der...bunu öğretir değilse Allah yeter kuluna..
Topal gördün şükret iki sağlam ayağım var diye ve Namaza cihada koşarak git...namaz cihad değilse beden eğitimdir...para kazanmak da kazanmamak da haramdır cihad değilse eğer...Müşrike şedid ol...Karanlığa güneş şedid olmalı bilsen gece ne şerlere izin verdi ...gitsin artık o zalim...denge elzem...
Denge elzem...ABD çok sömürdün cizyelik ol inşaallah...Çürüttün insanlığı...komşuluğu evlatlığı bu vefasızlıktan sen sorumlusun...
Denge elzem...Allah hz İbrahimi Nemruda yendirdi nemrut neki sineğe yenilirdi...
Evet...Allah denge elzem diyor...Ayasofya açıldı...bu büyük hediyelerin müjdelerin baharın işareti...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.