Motiflerde mutluluk / Motive sancılara
Sevmeyi unutma.
Güneşini göğünde tut.
Kuşlara git.
Kadim olan anda yaşananlar değil o an hissettiklerin.
Gidebileceğin en uzak yere git.
Varabildiğin en yakın yere vardığında
Orada mutlu insanlar ve inananlar için hazırlanmış yeşil vadiyi göreceksin. Orada telaş yok. Kaygılar yok. Stres yok. Üzüntü yok. Orada huzur var. Sadelik var. Orada insan bütün zerresi ile kalbine aklına ve ruhuna emanet çünkü.
Keşke diyeceksin...
Keşke daha öncesinde sevseymişim şu kendimi.
-Hayatta tek istediğim mutlu olmak
Ne kadar çok telaffuz ettik bu cümleyi. Herkesin kurduğu hayaller artık gerçek oluyor. Nasıl mı? Varoluşa inanarak… Bizi sınırlara zorlayan çizgileri ortadan kaldırdığımızda ne kadar güzelleşecek hayat bir görseniz. Biz özgür varlıklarız. Daha da özgür olacağız.
Geçmişine kapılma yoluna bak!
Bir tek yol değil, yollar var hayat akademisinde.
Hayatın gizemi her daim karşında… Biraz akıl oyunları biraz da özveri istiyor hayat.
Hayat bir serüven… Önce kendini sevmekle başla. Sonra zaten seveceksin hayatı.
Dizginleri elinde tutma. Serbest bırak dizginleri. Coşkulu kalbinin yapabilecekleri tahmininin çok daha ötesinde… Sadece azıcık müsaade et kalbine.
Mutluluğu Sev
Mutluluğu Seç
Mutluluğa koş
Mutluluğu haykır
Mutluluk için dua et ve mutlu olacağına inan.
Ufukta, öbür yarında mutluluk kuşları senin varoluş sancını ezberleyerek ve sana bütün gücüyle eşlik ederek kanat çırpıyor görmüyor musun? Sen tablodaki kırmızının en koyu tonusun. Mutluluk için geç kalmadın. Mutluluğu beklerken sana verilen zamanı bedenini kalbini israf etmedin. Bunu en iyi sen biliyorsun. Mutluluğa çok az kala kalbin orada. Mutluluk bir çekmece uzağında.
Alsız Pulsuz
…
Mazeretim var
Ayrılamıyorum camın önünden
Kapıdaki vur kaç sesleri bana eşlik ediyor
Düşe kalka yazıyorum
Hayatın provası şimdi
Bir küçük çekmece
İçi dolu zerzevat
Oysa kalbim başka şeyler söylüyor.
Küfede bir kucak dolusu çiçeğin olsun. Mutluluğu seçtiğinde sen... Yüreğinde aşkı ve güzelliği milat kabul et. Haykırarak bütün yollara yakın ol ve içinin çatlak duvarlarından uzaklaş. Sen, sana sebep ol bir küçük mutluluk için.
Mahvash / Munise Senem UÇAR
Ana Karakterler:
mutluluk, mutluben, yolculuk, küfe,
Motiflerde mutluluk / Motive sancılara Yazısına Yorum Yap
"Motiflerde mutluluk / Motive sancılara" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
18 Mayıs 2023 Perşembe 11:57:18
Mutluluk nelere tekabül ediyor kim bilir kimin yüreğinde saklıdır ve de arzu edilen...
İniş çıkışları hayatın ve de duyguların itibar ettiği ve gördüğü de.
Bir iklim beşinci mevsim ve de kalem adeta bir uzvum olmuşken okumanın verdiği tat apayrı.
İçten tebriklerimle sevgili Mahvash...
Güzel bir gün güzel bir yazı daha ne olsun...
Şükre delaet yaşamsa sevincimle sevgimle selamlıyorum.
Kaleminiz hep hep yazsın İnşallah.
Sevgiyle kalın
Mahvash
@mahvash
Güzel yorumunuz için teşekkür ederim Gülüm hanım. Dilerim güzel günlere erişiriz hep birlikte.
Okumak güzeldir.
Meyve veren ağaç misalidir okuyan araştıran irdeleyen insan.
Sevgilerimle.
Okumak güzeldir.
Meyve veren ağaç misalidir okuyan araştıran irdeleyen insan.
Sevgilerimle.