- 222 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
GEZİ YAZISI BİRİNCİSİNE 10.000 LİRA ÖDENECEK...
ESENLER BELEDİYESİ GEZİ YAZISI YARIŞMASI BİRİNCİSİNE 10.000, İKİNCİSİNE 7.500. ÜÇÜNCÜSÜNE, 5.000 LİRA ÖDENECEK. 3 KİŞİYE 2.500’ER LİRALIK MANSİYON ÖDÜLÜ TAKDİM EDİLECEK.(SON BAŞVURU TARİHİ.30 HAZİRAN 2023 CUMA)...
KATILIM ŞARTLARI;
-Yarışma katılımcıları için, herhangi bir ülke veya mekân kısıtlaması yoktur.
-Esenler Belediyesi çalışanları+düzenleme kurulu üyeleri+jüri üyeleri ve üyelerinin birinci derece yakınları yarışmaya katılamaz.
-Yurt içi ve yurt dışından (Yaş şartı aranmaksınız), gezi yazısına ilgi duyan herkes yarışmaya katılabilir.
-Katılımcı, yarışmaya sadece bir eserle katılabilir.
-Yazarının yolculuk ettiği ve gezdiği yerlere ait gözlemlerini+duygu+düşünce ve yorumlarını kapsamalıdır.
-Yarışmaya katılan eserler, gezi yazısı niteliği taşımalıdır.
-Yarışmaya katılan eserler, dilbilgisi kurallarına uygun olmalıdır.
-Eserler yarışmaya posta yolu ile gönderilecek ise A4 kâğıdı ile olmalıdır, dijital olarak gönderimler Word dosyası olarak Times New Roman karakteri+12 punto+1,5 cm boşluklu+1.600 (Bin altı yüz) kelimeyi aşmamalıdır.
-Yarışmaya gönderilen yazıların bütün sorumluluğu yazarına ait olacaktır, konuyla ilgili hukuki konular Esenler Belediyesinin sorumluluğu dışındadır.
-Yarışmaya katılacak eserler temel insani ve ahlaki değerlere, T.C. Anayasası ve kanunlara aykırı olmamalıdır.
-Yarışmaya gönderilen yazılar daha önce herhangi bir yerde yayınlanmamış olmalıdır. İntihal olduğu veya herhangi bir yerde yayımlandığı tespit edilen yazılar elenecektir.
-Yarışmaya katılacak eserler üzerinde yazarının adını taşıyan herhangi bir ibare bulunmamalı, yazının üzerinde tek not rumuz olmalı. Kimlik bilgileri, ayrıca mahlasın (rumuz) karşısına gerçek kimlik ilave edilerek e-posta veya posta yoluyla gönderilmelidir. E-posta adresimiz: [email protected]
-Katılımcılar, gönderecekleri elektronik postanın konu kısmına ad+ soyad+telefon numarası ve eğitim bilgilerini yazacaklardır. Ayrıca, kısa bir biyografi de ilave edeceklerdir.
-Eserler, .doc veya .docx (Microsoft Word) formatında [email protected] adresine gönderilecektir. Posta yoluyla gönderilecek eserler ’’Esenler Belediyesi-Dr. Kadir Topbaş Kültür Merkezi, Nene Hatun Mahallesi, Kemal Hatipoğlu Caddesi, 108 Sokak, No 4, 34220, Esenler-İstanbul’’ adresine, belirtilen tarihler içinde gönderilecektir.
-Esenler Belediyesi, yarışmaya katılan eserlerin dergi+kitap+dijital medya+radyo veya başka mecralarda yayın hakkının da sahibi olacaktır.
EVLİYA ÇELEBİ’NİN İZİNDE GEZİ YAZISI YARIŞMASI ÖDÜLLERİ;
Birinci’ye.10.000 TL.,
İkinci’ye.7.500 TL.,
Üçüncü’ye.5.000 TL.,
Mansiyon (3 adet): 2.500 TL.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.