- 235 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BAŞKA BİR PENCEREDEN BARIŞ ATAY MENGÜLLÜOĞLU
Ülke olarak zorlu bir seçim sürecinden geçtik.Bu seçim sürecinde gerek sahada,gerekse sandık başında emek döken emekçi kardeşlerimize saygı ve sevgilerimle diyerek yazıma başlamak isterim...
Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki insanlar küçücük menfaatler uğruna birbirini öldürmekten asla çekinmiyorlar.Bunun dışında insanlar küçüçük menfaatler uğruna ölmüş giden birisini bile kullanacak derecede yüzsüz bir hale gelmiştir.Hatta zamanında yol yürüdüğü kişilerin yanındayken ses çıkarmayanlar sürüden ayrıldıktan kendi başlarına meydanlara çıkıp atmaya başlarlar.Bunlar da farklı bir tür tabi :)Yazmaya kalksam sayfalar yetmez bu tür bozukluğunu anlatmaya... Dünyada % kaç oranında vardır bu türden bilmem ama ülkemizde çok var...Çok değişik bir zamanda yaşıyoruz öyle ki özü sözü bir olan insanların sayısı gün geçtikçe azalmakta.Hatta öyle ki neredeyse bu insanların sayısı bir elin parmaklarını bile geçmemekte...Çünkü insanlar dünya misali dönüyor maalesef...
Böyle zorlu bir zamanda yaşarken duruşuyla,davaya olan inancıyla herşeye rağmen ayakta duran insanlarda var.Bu insanlara ben nadir insanlar olarak görüyorum.İşte bu nadir insanlardan biridir Sn.Barış ATAY MENGÜLLÜOĞLU.Siyasi görüşüne saygım sonsuz ama bizleri ilgilendiren noktası kişiliği,insanlara olan saygısı ve ilkeleri...Barış bey oyunculuğun yanı sıra bir Milletvekili.Kardeşlik şehrimizi mecliste en güzel şekilde temsil ettiğine inandığım insanlardan birisi.Ezilen halkın,emekçilerin sesine kulak veren bir insan olduğuna inandığım bir insan olarak görüyorum... Davaya,yoldaşlarına olan yanındaki insanlara olan samimiyetini bu seçimde baya bir görmüş olduk.Yol arkadaşı seçilsin diye seçilmeme gibi bir riski göz önüne alıp seçime girmek kimsenin harcı olduğunu düşünmüyorum.
Yazıma başlarken küçücük menfaatler uğruna herşeyi unutan insanların olduğu bir zaman diliminde Barış bey gibi insanların var olduğunu görmek ülkem adına güzel şeylere olan inancımızı taze tutuyor.Beni bilenler tanıyanlar çok iyi bilir küçücük menfaatler için virgül kadar eğilmem.Bu yazımı yazarken de Barış beyin samimiyetinin,duruşunun kaleme alınmasını kendi adıma görev bildim ve öyle yazdım...
Tarih senin gibi insanları unutmayacak Sn.Barış Atay MENGÜLLÜOĞLU...