- 175 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Kur'an Allahın kitabı
Kur’an Allahın kitabı
Allahla esmada örtüş onu anlama imkanı bul...
Kur’an Allahın
Kur’anı anladım deme ancak şeytan kadar anladın ...şeytan kadar secdeye düşmansın çünkü...şeytan kadar vahdete aşkın...petrol parası uğruna ümmeti osmanlıyı yıkan ve ehl-i beytteniz diyen yalancılar...ehl-i beyt kanla geçseydi hz Ademden Kabil doğmazdı...Ebu lehepsiniz siz ehl-i beyt değilsiniz...
Kur’an Allahın
Ona sevda ile bakan nurlanır...
Kur’an Allahın
Kur’an Allahın kitabı ekmel ilimlidir Allah Kader var o ilimde Allahla örtüş Kur’anı 73.fırka derecesinde anlamak için
Ekmel akla ekmel ilme ekmel vicdana ekmel fıtrata erişenler çekirdeğini kıranlar ncak onu ekmel anlar...mezhepleri din sanan mensuh dindir mezhepler...Medeni şehirler oluşturur şehirler...Kanunların anasıdır sünnetullah.nerede görüldü ASAsız musa olan...Allah meleklerele BEDİR de yardıma gelmeseydi zafer yoktu mü’mine...El-Galip kul ol bana der...Teknolojiye kul olan ilme kul olan ...Galip gelir...uru lafta sizin İslamınız...gayret elzem de.gemisi vardı Nuhun...de.
Kur’an Allahın kitabı
Şeytanın bile hilesini boz kur’an emirleriyle..."Kafire şedid ol"...Irzını korur gibi "Savunma sanaini de koru...Kurban derilierinizi zorla aldılar ama diktatör olmadılar...dış gavurdan korkan köle olur...Köle kalır...Nüklerin yoksa zaten devlet sayılmıyorsun..."Atlar besle "der Kur’an...
Kur’an Allahın kitabı
Tefsir usulleri var..."ayeti ayetle tefsir et..."denilmiş yetmez ayeti sünnetullahla ve esma ile tefsir et...
Kur’an Allahın kitabı
Allahın ilmi sınırsız...Kur’anın manası sınırsız...73 farklı tefsiri var...Fatihanın 7 farklı tefsiri var...denilmiştir...
Kur’an Allahın kitabı
Varlık yaşayan Kur’andır...esmanın ürünüdür Kur’an ve kainat kitabı..Allahın kitabı Allahın eylemi işi halleri duyguları ile zıtlaşmaz..ekmel akılla ekmel tecrübeyle bozulmamış vicdanla bozulmamış fıtratlarla çelişez yani Allahla çelişmez Allahın düşüncesidir Kur’an...ekmel düşüncedir Kur’an mürted ölmesin diyen ekmel düşünceye erişmemişsin...Hain çorbaya damlamış zehir gibidir der akıl hemen çorbadan al değilse karışır...çorba zararlı toplum yani zararlı toplum olur Medeni toplumda zina yok olmalı ...içki de faiz de faiz kavga sebebbidir kaldır şehirden at...ama şehirden küçün artık dünya dünyadan kov faizi...kavgayı kov.haksız kazancı kov...mehdi isen delcalsin ey faizi dünyadan kovmayan...
Kur’an Allahın kitabı
İşte Kur’an’ın temezellikleri
Kur’an, Allah kelâmıdır.
Kur’an, Arapça bir kitaptır.
3. Kur’an, tevatür yoluyla nakledilmiştir ve Allah’ın koruması altındadır.
Kur’an mûciz bir kitaptır.
Kur’an, peyderpey indirilmiştir.
Kur’an evrensel bir kitaptır.
Kur’an, anlaşılıp, öğüt alınması için kolaylaştırılmıştır.
Kur’an, hidayet kaynağıdır
Evet..İslama göre vahiy Allah’ın konuşmasıdır.İlmini düşüncesini nakleder Allah...
Allahın bilmediği dil yok...Arabçayı seçmiş sahabeye muhatabına uygunluk uğruna...
Kur’an sadece kitapta değil ki kainat kitabına da yazılmış hafızalara da...Akla da akıl bir aynadır Kur’ana kainat bir aynadır Kur’ana...Allah’ın koruması altındadır:
Kur’an rakiplerini aciz bırakır..“âciz bırakandır”Tartışmaktan kaçma Kur’anla sapık fırkaları...şia mutayı o kutsal zinayı...nikah sayar...tutarlı tarafı yok Kutsal ezeli ve ebedi olur...felsefecilerin sözleri unutuldu gitti işte...
Kur’an, peyderpey indirilmiş...sanki saray örülür gibi...Temel taşı yoksa "Faiz haram"deme...Kardeşlik yoksa Faiz alınsın verilsin...içki içilsin...bunların cihad olduğunu unutma sen kardeşliği öldürmüşsün faiz haram diyorsun önele zekat vermeyi...Zeket ver sana ne faizden ör tekrardan o sarayı ...önceleme faizin zararını.Zekat vermemk daha büyük zarar çünkü...önceliklerin olsun...
Kur’an’ın getirdiği prensipler,evrenseldir...evrenin yaratıcısından geldi çünkü...
Kur’an, anlaşılıp, öğüt alınması için kolaylaştırılmıştır...yani aslında zordur...anlaşılmazdır 73. farklı anlaşılır derine inildikçe...şeytan da memur.ana az sevimli işler verilmiş ona .Şeytan olmasaydı kavga olmazdı...ADL sıfatı gizli kalırdı zatı zaten gizli..şu evren zatı değil bedeni değil Allahın zatı çok ulu bu evren değişiyor ahiret aleminin hammadesi olacak bu evren...ağacın dalının meyve oluşu kadar farklı bir kimyaya değişecek "madde enerjiye dönüşür...değişen ezeli ve ebedi değildir Allahın zatı ise ezeli ve ebedidir...farkı gör...
Kur’an en iyi işlere hallere düşüncelere inançlara duygulara...yönlendirir örtüş Allahla...“Şüphesiz ki bu Kur’an, en doğru yola iletir ve iyi işler yapan mü’minlere, kendileri için büyük bir ecir olduğunu müjdeler.”(Tevbe/6)
Kur’an Allahın kitabı...Allahın eylemlerini işlerini hallerini düşüncelerini ilmini kaderi...iradesini duygusunu acımasını sevmesini öğretir .yanılmamızı sağlar...ama esmasıyla ayetleri tefsir et...73 farklı yol serer önümüze..."Kutsallaştırır şeytan zinayı ."o zina parasıyla bir aç çocuk beslenir...ve büyür...işte bu şeytanın tefsiridir...Zekat verme kalkarsa toplumda toplumun fakirleri şeytana emanet edilir...zengin sorumluluğun büyük...Para kaka diyen başına nükler düşer...zalimlerin nükleri var...çare üret...paranı yeme bağışla der akıl...belki o akılda yok sende ama mürşitliğe soyunmuşsun...
Kur’an Allahın kitabı
Kur’an Allahın kitabı
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.