- 220 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SAVRULUN ‘’ÇILGIN TÜRKLER ‘’Geliyor.
Dünya Siyonizm’i, kapitalizmi, komünizmi Osmanlıyı ortadan kaldırınca her şeyin düzeleceğini dünyanın yönetiminin kendi ellerine geçeceğini düşünüyorlardı. Nihayetinde Osmanlıyı ortadan kaldırdılar. Türkiye Cumhuriyeti’ni istedikleri çizgiye çekerek ve hep kendilerine yönlendirip yönettirdiler.
Her şey soğuk savaşın bitmesiyle birlikte başlayan yeni gelişmelerle Osmanlı durduruldu. Öyle inandılar ki emperyalistler bayram yaptılar adeta. Neden yapmasınlar ki. Osmanlı enselerinde boza pişiriyordu. Gün begün emperyalistlerin hükmü sürdü dünyada. Hep onlar söz sahibi oldular. Cetvellerle haritalar çizdiler. Demokrasi getireceğiz diye girdikleri İslam ülkelerini karıştırıp sömürüp çıktılar. İslam diyarlarında uyanış başladı. Ama liderleri eksikti. Bir lider gerekliydi.
Emperyalistlerin korkusundan kimse çıkış yapıp liderliğe soyunamadı. Yirminci yüzyılın son çeyreğine gelindiğinde hiçbir şeyin bitmediği, aksine yeniden başlamak üzere kıpırdandığı, başını kaldırıp önüne bakmaya başladığı görüldü. tabii bu uyanışa Türkiye önderlik etmiş ve edecekti. Arap baharından sonra Fas’tan Malezya’ya kadar İslam ülkeleri uyanışa geçtiler. İslam dünyası kendilerini yenileyecek; entelektüel, kültürel, siyasal diriliş kaynağı olmuştu. Bu İslam’ın sahneye çıkışı, uyanışı olabilirdi.
Bugün İslam dünyasına, mazlum ülkelere liderlik yapabilecek tek ülke var. Oda Türkiye’dir. Siyonistler ve batı Onun için etrafımızı çevirmeye bizi ablukaya almaya çalışıyorlar. Dünya beşten büyüktür sözü tamda korku canavarları olmuştur. Türkiye liderliğindeki İslam dünyası durdurulamazsa, bu direniş ve diriliş yeni bir bir İslam medeniyetinin doğuşu olabilir. Bu batının işine gelmez. Zira batının hegemonyası dünya üzerinden kalkabilir.
Batı ve ABD işi bunun için sıkı tutmaya çalışıyor. Suriye kuzeyine elli bin tırla silah yığdılar. Maddi açıdan PKK’ yı destekliyorlar. Doğu akdeniz çabaları da bu açıdan önemli. Terör dendiği zaman İslam akla gelsin diye yeni bir strateji belirlediler. NATO’yu da buna inandırıp alet ettiler. NATO tarafından İslam terörle eş değer tutulup İslam’ı tarih dışına itmeye, inanç bazında nefreti uyandırıp nefret ettirilmeye fark ettirmeden uzaklaştırılmaya çalışıldı ve çalışılıyor.
Ne yaparsanız yapın içinizden aklı selim olanlar İslam’ı seçerek süreci islama doğru hızlandıracaktır. Batılılar tarafından İslâm’ın yayılmasının önü kesilmeye çalışılıp toplumların adım adım İslâm’dan uzaklaştırılma süreci başlatılsa da başarılı olamadılar ve başaramayacaklar da. Türkiye üzerinde tahakküm kurabilselerdi iki kuşu bir taşla vuracaklardı ama olmadı.
Türkiye yönetimi bu tehlikeyi görerek yirmi yıldır mücadelesini sürdürmekte ve başarılıda olmaktadır. Seçim sürecinde bu çabaları çok arttı. Çünkü İslam dünyası ve mazlum devletler üzerindeki hegemonyalarını sürdürebilmek için Türkiye’nin liderliğinin önünün kesilmesi ve liderleri olan Tayyip’in bitmesi gerekir. İslamofobi’yi çıkardılar yetmedi, Türkofobi tezini ileri sürdüler. Birazda bu sakızı çiğnediler. Türk insanı şunu iyi düşünmesi gerekir. Muhalefeti anlamak kolay. Ya batılılara ne demeli Ya ABD ye ne demeli ya İsrail’e ne demeli. Bunlar Tayyip’e düşman neden: Çünkü önlerindeki en büyük engel Tayyip de ondan. Batıda İslam hedef alındıysa mutlaka Türkiye büyük elçiliği seçilmiştir. Neden? Nedeni çok kolay İslam Türklükle özdeşleştirilmiştir de ondan. Demek ki yüzyıldır Osmanlı tokadının acısını unutmamışlar hala yüzleri sızlıyor olsa gerek. Batılıların gözünde Bu günkü iktidarın güçlü otoriter azimli ve en önemlisi de bilinçli hareket etmesidir. Batılılar şunu çok iyi biliyorlar:
Türkler güçlenir ve mazlum devletlerle İslam dünyasını yanına alırsa batının hegemonyası biter ve itibarları ellerinden gider. Bu da Avrupa için ‘’Felaket’’ olur. Avrupa’nın korkusu beklenenin gelmesidir. Kosovalı yaşlı anneye yardım götüren görevlilere söylediği söz dizesi çok önemli, bir o kadarda manidardır. ’’Nerde kaldınız evladım bir gün bize yardıma geleceğinizi biliyordum’ ’Her gün ümitle kapımı Türkler açacak diye bakıyordum. İşte Avrupalı Türker’in geri Avrupa ya dönmelerinden korkuyorlar. Avrupa halklarından ve Avrupa’daki Türklerin beklediği bir millet varsa oda Türklerdir. Sizin anlayacağınız evladı Fatihandır. Türkler beklenendir.
Herkesin kendi olarak kendi kalarak barış içinde yaşayabileceği medeniyet tecrübesini biz kurarak adaletin ve hakkaniyetin sulh ve selametin hüküm sürdüğü bir hayat tarzı kurarak olacak bu iş. Bugün yaşananlar yarın olacakların habercisidir. Türkiye ’siz bir dünya düzeni kurulamaz. Batılılar bunun farkında sadece bizim insanımız bunu göremiyor. Osmanlı göçtü dünyanın ruhuda onla beraber çöktü. Osmanlı bitirilemedi. Eğer bitirilebilseydi ne Avrupa ne Türkiye’de bu sancılar olmazdı. Osmanlıdan sonra boşalan boşluklar doldurulamadı. Yeniden küllerimizden doğarak o boşlukları dolduracağız Avrupa’nın da dünyanında sancısını dindireceğiz. Daha doğrusu ve önemlisi bizim gelişimiz adaletin hukukun sulhun dünyada hâkim olması herkesin kendisi olarak yaşamasını sağlayacak bir dünya olması dileğiyle.
SAVRULUN ‘’ÇILGIN TÜRKLER ‘’Geliyor.
=========================AR==============================================
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.