- 206 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Zinanın 73 farklı tanımı var.çünkü ümmet 73 fırka...
Zinanın 73 farklı tanımı var.çünkü ümmet 73 fırka...
İşidli senin kocan müşrik olmuş evlenelim der.Zinadır bu da.Sınırı bozmakbozgunculuk her esmada haramdır.SEX makinasıdır mutacılar
Devletimiz İkinci evlilikleri zina diye tanımlar...
Ekmel tecrübe ekmel akıl ekmel vicdan ekmel esma aşkı kulluğu...aşk ekmel dinin sebebidir.Zina ve cima oruçta yok.mideni secde ettir
Kabalaya göre "Zina kutsaldır""muta zina ama kutsal"Hz Ali bunu yaptı derler...ashab yıldız deme .Esmadır ölçü...ve yıldız.Cihad için zinayı kullanmak kutsal zinadır...ama ekmel tecrübeye asilik bu.Zina hastalığa sebeb.sonuç kötüyse sebeb de kötüdür.haramdır...eş-şafiye asiliktir...
Ayet ayete hadis hadise esma esmaya sınır koyar...sınırsızlık tek Allahın hakkıdır.Domuz eti haram ölmemek için helal.Cihad için zengin ol...şia cihad için zina et...der...her şey zıttına sınır koyar...cihad uğruna İran kızları mesela Afgan gençleriyle porno çeker...ve onları şia olmaya zorlar...bu zinaları kutsal sayarlar oysa Allahın esması esmasına sınır koymalı Halık sıfatı cimayı emreder...kuralı işin bu...şafi sıfası da cimanın artmasına izini gerektirir...esma cimanın artışına sebeb olsa bu rızaya uygundur ama eğlence için zina eğlenceye düşkünlük ...uçkurculuk...haramdır...gaflete sebeb çünkü...kalbi karartır çünkü...
Zinanın 73 farklı tanımı var.çünkü ümmet 73 fırka...
Eşşeklik için asilik için nikah kıyma ey imam ey hoca...eşşek olana nikah kıyılmaz...hayırlı evlat yetiştirme gibi bir ülküsü olmayana nikah kıyma ey hoca...vebale girme...
Tek evliliğe dayanan ve toplumun temelini oluşturan ailede nesebin korunması amacıyla zina suç sayılmıştır...gerçi dna testi de bu konu da imdada koştu...
Zina kadını iffetsizleştirir...
Zinanın sayısız kötülüğü var...hastalıklara da sebebtir...
eşi üçüncü bir kişi ile zina yapan eşin mahkemeye başvurarak evliliğin sonlandırılmasını istemeye hakkı var...Tazminat hakkı da var...Şiadan yüz bin kere ehven bu fırka bile...
Mutacılar...zinayı kutsallaştırdılar...İran istihbaratı zinadan yararlanmakta...
Türk Medeni Kanunu madde 161’de boşanma nedenleri arasında sayıldı zina...
Zinanın “meşrû olmayan cinsel ilişki” şeklindeki sözlük anlamıyla dinî terminolojideki anlamı esasen farklı değil
Evet...Dinî literatürde zina kavramının en geniş anlamıyla cinsel haramı ifade ettiği de olur ve bu yaklaşım bir hadiste geçen gözün ve dilin zinası tabirlerinden kaynaklanır (Buhârî, “İstiʾẕân”, 12, “Ḳader”, 9) göz ve dil sınırlanmalı değilse bir çok kutsalımızı terk eder oluruz...sınır koy uçkuruna gözüne diline...değilse namazın orucun ruhu sende ölür...
Zinanın sayısız zararı var...teslim olma o şeytana...midede şeytan olur der Oruç...
Evet...İslâm ahlâkı kitaplarındaki yaygın anlayışa göre insan meleklerle hayvanlar arasında bir konumda yaratılmış olup aklını şehvetine hâkim kıldığı takdirde meleklerden üstün bir mertebeye ulaşabileceği gibi şehveti aklına galip gelirse hayvanlardan daha aşağı bir varlık haline gelebilir. Râgıb el-İsfahânî’nin, “İnsan, hayvanî şehvet duygularını öldürmedikçe ya da onları baskı altına alıp dizginlemedikçe hayvanlık seviyesinin üzerine çıkamaz; bunu başardığı takdirde ise özgür, arınmış, hatta ilâhî ve rabbânî bir varlık seviyesine ulaşır” şeklindeki ifadesi var... (eẕ-Ẕerîʿa, s. 117) esma esmaya sınır koymalı...hep namaz kıl deme hayvanlara çoban bulunmaz...hayatta esma bir birine sınırkoymazsa terslikler çözümsüzlükler çoğalır...Zina zararlı de.değilse toplum bozulur..İslam kardeşliği yok olur...
Genel olarak cinsel hayatı hem dinî boyutu hem ahlâk psikolojisi yönünden yetkin biçimde işleyen müslüman âlimlerin başında Gazzâlî gelir (İḥyâʾ, II, 21-60). Gazzâlî, evlenmeyi teşvik eden bazı âyet ve hadisleri kaydettikten sonra bunların evlenme zorunluluğu getirmemekle birlikte gözü ve cinsel organı zinadan korumayı amaçladığını belirtir. Cinsel hayatla ilgili kötülüklerin başında zina gelir. Zina gibi ağır günahlar âhiret hayatını mahveder...der.
Evet...Recm. “Taşlayarak öldürme” anlamındaki recm cezasından Kur’an’da açıkça bahsedilmediğinden recm hükmü Hz. Peygamber’in hadis ve uygulamalarına dayanmaktadır. Bazılarınca lafzının mensuh, hükmünün bâki olduğu iddia edilen recm âyetinin (Müslim, “Ḥudûd”, 3; İbn Mâce, “Ḥudûd”, 7) varlığı ve yorumu derin tartışmalara yol açmış, neticede böyle bir âyetin lafzan hiç mevcut bulunmadığı görüşü hâkim olmuştur. Hz. Peygamber’in hükmüyle kendilerine recm uygulananlar arasında yahudiler ve müslümanlar vardır.
Zinadan kaç ahiretin de harab olur..."Bana seni gerek"de...HURİ...cennet kızı dediler bazı müfessirler...şehvetin cennette işi ne...köşk elzem ama şehver sadece üremek içindir.Şehvetine dizgin vuranlara huri ödül olabilir ama ekmel akılla kavgalıdır çok kişinin huri inancı...Huri inancı da 73 sayısındadır.Fırkalar huri inancında da örtüşmez..çünkü.
Evet...Zinanın 73 farklı tanımı var.çünkü ümmet 73 fırka...
Allah rızasına uygun inanç nasip etsin bize...ayet ayeti sünnet sünneti mensuh eder...her terim 73 sayıya erişir anlamda...cihad terimi zina terimi...faiz terimi...her fırkada farklıdır...faiz müslümandan alınmaz...kardeşlik hurmetine...Muta nikahı kardeşliği yok ediyor bence...para sevgisi mutanın etkin sebebi...kardeşlik yok...eşlerin birbirini sevmesi gerekmiyor da..yapmacık bie evlilik bu...eksik ekmel evliliği seç sevgiye dayalı olmalı evlilik ekmel evlilik bu...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.