- 244 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Umut Var
Bir süre yakın cevremizde seyahat ederken yolları bilmediğimizden cok dar bir sokağa denk geldik. İki araba yanyana cok zor geçiyor. o nedenle kaldırıma cok fazla yakın gidiyrduk. Birden bir gümmm. Lastık patladı. Panıkledik birden .. neden olduç bir de baktık ki kaldırım taşı kırımiş ve bıçak gibi kesmiş laitiği..
İlk kez gittiğimiz bir yer ve böyle bir olayı ilk kez yaşıyoruz.. Sigortayı aradık önce..
Ne yapmalıyız diye düşünürken... Bizi gören çok kibar bir kadın hemen koşarak geldi. Yaz günü olduğundan çok erken açılmıyor dükkanlar... O nedenle bu güzel insan da dükkanını açmaya gidiyormuş ve çok dikkatli ve bu konuda deneyimli olduğundan hemen olayı anlamış. Geldi yanımız..
Merhaba bile demeden...
Panik yapmayın, benim bu sokakta dükkanım var ve böyle oları çok gördüm. Beni de arabam var ve bu nedenle çok iyi tanıdığım tamirciler var. Size yardım edebilirim. Tamirciler merkeze uzak siz ulaşamazsınız bu durumda. dedi ve br dakika bekleyin. ben çzeceğim sorunu dedi ve hemen telefon.
..Abicim, çok acil bir durum var. bilyorum çok yogunsunuz ama, bizim sokaktaki o kırık kaldırm çok iyi bir kardeşimizim latiğini yardı... oraya gelmez bu durumda. Konum atıyorum hemen gel lütfen. dedi kapattı...
Biz şaşkın bakıyoruz... henüz tanışmadık, isilerimizi bile sormadık... Tamam dedi birazdan gerekli takımları alıp motoruna atkar ve gelir usta. dedi. Şimdi tanışabiliriz... Biz şaşkın ve mtlu.. tanıştık...
On dakika geçmedi. Motoruna atlayıp geldi ussta. Araba ile bu ara sokaklara girmem pek, o nedenle motor kullanırım dedi. Hemen gerekedi yaptı... Lastiği söktü yedek lastiği taktı ve beni takip edin dükkana gidiyoruz dedi...
Tamam dedik dükkana gittik, deposunda baktı uygun lastık bulamadı... biraz bekleyin , benim çok yakı tanıdığım lastiçi var.. ondan alıp geleyim... Teşekkürler ettik.. Başka bir kelime bulamıyoruz...
Yine motorla gitti ve kısa sürede lastikle geri geldi.
Yeni lastık hem çok pahalı hem de diğer lastıklere yakın kullanımda olması daha iyi. siz şimdi yoldasınız, fazla masraf etmeyın... Lastık için arkadaşa ... lira verdim.. sadece onu verin yeter. Benim emeğim size ikram osun...
Şaşkın ve mutlu , teşekkürler ettik ve bizi buraya yönlendiren o güzel yürekli kadının dükkanına teşekkür etmek için gidelim dedik. ama bu defa arabayı geniş ve güvenli bir caddeye bırakıp yürüyerek gittik. Tanştık,, adres telefon aldık.
Minnet duygusu ile veda edip ayrıldık.
Demekki inanlık ölmemiş, iyi insanlar , iyi esnaflar varmış. Bu günü hiç unutmuyoruz. Uzun zaman oldu ama yine hatırladım ve
Bu sayfada da yazmak istedim . Son zamanlarda çevremizde insanlıktan uzak insanları gördükçe bu güzel inanlara bir kez de buradan teşekkür etmek istedim. Böyle güzel yürekli insanlar hayatımızdan eksik olmasın.
Bu güzel insanlara selam ve sevgilerimle.
Sevil Ağtaş.