- 416 Okunma
- 2 Yorum
- 4 Beğeni
Hıdrellez
HIDIRELLEZ’İN HİKAYESİ
Hıdırellez , Türk ve Orta Asya kültüründe köklü bir geçmişe sahip önemli bir bayram ve kutlama günüdür...
Baharın gelişiyle birlikte kutlanan bu bayramın kökeni,İslamiyet öncesi döneme kadar uzanmaktadır.
Adını ;
Hz.Hızır ve Hz.İlyas ’ın isimlerinin birleşmesinden alan Hıdırellez , insanların dileklerinin kabul olacağına inanılan ritüelleriyle bilinir.
Bu kutlama günü, farklı hikayelere ve anlamlara sahip olsa da, baharın gelişi ve yeni bir dönemin başlangıcını kutlamak için insanlar tarafından önemli bir fırsat olarak görülür.
5- 6 Mayıs bolluk ve bereketin simgesi,
baharın müjdecisi ve neşesi HIDRELLEZ ..
Mayıs ayının bu özel ve güzel gününde biz hayırlı dileklerle iyi niyetlerimizi sunarak girelim...
Evime, mutfağıma, gelirime, tıkanmış, yavaşlamış, durmuş işlerime *Hızır*’ın eli değsin, bedenime, sağlığıma buluşmalarının gücü aksın...
Dileklerimiz, niyetlerimiz yol olsun...
Sizi bulsun, niyetiniz gerçeğiniz olsun...
Hayatımıza;
Sağlık, neşe, keyif, huzur, mutluluk ve bereketin hayırlısı...
En önemlisi,
güzel ülkemize;
her şeyin en iyisi
en hayırlısı gelsin...
💜💚❤🧿❤💚💜
Hayat ön provası yapılmamış bir tiyatro gösterisidir.
Bu, alkışı olmayan tiyatronun perdesi kapanmadan;
Gülün,
Şarkı söyleyin,
Dans edin,
Aşık olun..
Hayatınızın her anını değerlendirin.
Charlie Chaplin
YORUMLAR
Eski bir gelenek hala günümüzde her sene güzellikler içinde kutlanmaktadır...
Ama dahada önemlisi sağlığımız huzurumuz var ise işte o zaman her günümüz bahar olur üstadım...
Emeğinize yüreğinize kaleminize sağlık güzel bir yazı Saygılarımla...
Hayrullah
Sonsuz saygılarımla