- 195 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Birçok Yerinden Yarası Olan İnsanlar Vardır
Birçok yerinden yarası olan insanlar vardır. Kimine göre Allah’ın sevdiği kullardır onlar, Allah onları sevdiği için vermiştir o yaraları. Kimine göre de Allah’ın cezalandırdıklarıdır onlar. Kim bilir kime ne yapmışlardır da karşılığında almışlardır o yaraları. Ona göresi buna göresi falan çok da umrunda değildir zaten onların. Mevcut yaralarının büyüklüğü yeter onlara, öyle küçük yaraların farkında bile olmazlar ama bazı şeyler vardır, o yaraların üzerine basılan tuzdur. O yara sahipleri kimseden bir şey beklemez; yalnızca saygı bekler yaralarına. “Bu zaten yaralı!” diye düşünmelerini bekler. Şifası yoktur o yaraların, bilirler ve kimseden şifa dilenmezler. O yaralara basılan tuz nedir biliyor musun? En yakındaki insanların yeni yara açma çabası! Yeni yara açması demiyorum bak. İsteseler de açamazlar zaten çünkü yer yoktur. O çabayı yaşamaktan, o çabayı görmekten bahsediyorum. İşte sadece o hayal kırıklığı tuz olabiliyor o yaralara. Say, söv, bağır ama şifası olmayan yaralara tuz olma. Bak zor duruyor zaten ayakta. Yarım canlık hakkı kalmış hayatta; onu da bastığın tuz ile elinden alma.
Selim Akgün
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.