- 211 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DAVA BÜYÜK DAVA GÜÇ
DAVA BÜYÜK DAVA GÜÇ
Bu günler çok karmaşık günler. Türkiye Seçime giderken, dünya gözünü bu seçime çevirmiş dikkatle izliyor. Bunlardan en çok ilgiyi çeken ülkeler ise; ABD, Fransa, Yunanistan. Neden acaba diye sormadan geçemeyeceğim. Geçen aylarda ABD dışişleri ile Yunanistan dışişleri bakanları bir araya geldi. Bir anlaşma imzaladılar. Her yıl yenilenen bu anlaşmaya, bu defa çekilen olmadığı sürece süresiz uzatılabilecek, ifadesi ilave edildi. ABD dışişleri bakanı Yunanistan için ‘’Güçlü ve güvenilir bir müttefik’’. İfadesini düşüyor. Neden böyle bir açıklama ihtiyacı duyuyor.
Bu açıklamayı Yunanistan savunma bakanının açıklamasından sonra yaptı. Yunan savunma bakanı ne dedi ki: ‘’Türk jetleri tepemizde dolaşırken anlaşmanın bir anlamı yoktur’ ’Bu cümlelerin anlamı şu olsa gerek. Siz merak etmeyin onlar sizin tepenizde dolana dursun, yanınızda biz varız demek istiyor. Bu anlaşma zaten var iken neden süresiz devam edecektir denmesinin anlamı çok büyük. Biz artık süresiz sizinleyiz doğu akdeniz ve ötesinin güvenliğini biz sağlayacağız demek istiyor.
"Yunanistan, anlaşmazlıkları diplomasiyle ve her zaman uluslararası hukuka uygun şekilde çözme taahhüdüne bağlıdır" diye konuştu. Neden böyle bir söyleme ihtiyaç duyuyor açıktır. Türkiye yanaşmıyor uzlaşmazlık yapıyor bahanesini uyduracaklar.
Böyle bir anlaşmayla ABD üstlerde daha fazla asker bulundurabilecek Üstleri modern silahlarla donatacak, üstlere erişim hakkı kazanacak, tatbikat bölgesi genişletilmiş olacak. Fransa ile yapılan anlaşma ile de Anlaşma, taraflardan birinin saldırıya uğraması halinde diğer ülkenin askeri yardımda bulunmasını öngörüyor.
Milli Savunma Bakanı Hulusi Akar, "Yunanistan’da özellikle son dönemlerde bazı ülkelerin teşvik ve kışkırtmalarıyla bazı anlaşmalar yapmak suretiyle bir silahlanma sevdası başladı. Bu tür girişimlerle Türkiye’ye karşı üstünlük sağlayamazsınız, bu gayretten vazgeçin" demişti. Dava derin dava çetin it dalaşı değil gerçek cebelleşmeler. Bunlar. ABD 12 adada asker bulundurarak sanki Rusya’ya karşı gibi göstermeye çalıştı.
Bu olayın aslında Türkiye’yi savaş çemberine aldığı açıktır ve her aklı selim bunu görmektedir. ABD Halkı, parti kavgasına yönlendirilip pasivize ediyorlar. ABD Türkiye’yi çembere alıyor. Yunan adaları ve Trakya sınırına kadar üs kurdu. PYD’yi silahlandırıp Suriye’nin kuzeyini ve oradan doğu akdenizi çevirmeye çalışıyor. Senatosuna Doğu akdeniz tasarısını sunarak Türkiye üzerinde baskıyı artırmaya çalışıyor. Seçim sürecinde lider boşluğu oluşturmaya çalışıyor., yönetim boşluğu oluşturmaya çalışıyor. Bunu da açık açık söylüyor. Bu proje ilk değil yenide değil. Hep öyle olmadım.
1960’ta, 1972 de, 1980, 28 Şubat, 2016’da hep aynı olmadı mı? FETÖ’yü bu iş için biçilmiş kaftan gibi gördüler. olmadı Bundan bir iki yıl önce tunç SOYER ne demişti. İzmir’in kendi bayrağı ve parası olması gerekir dememiş miydi? Siyonizm’in söylediğini içimizde birisi söylüyor ve hiçbir savcı ya da hâkim kalkıpta gel bakalım sen ne demek istiyorsun demiyor. Yüzyıl önce çizdikleri haritayı hep yayınlayıp duruyorlar. Bir mesaj oldu artık işte o zaman Türkiye’nindi başında karabulutlar dolanmaya başlıyor.
Kissinger Kıyamet Savaşı olacak, Ortadoğu’daki dengeler tamamen değişecek. Birçok ülke işgal edilecek. Büyük İsrail Devleti kurulacak. Tüm planları bozuldu. Örtülü Savaştayız. Türkiye Arzu mevut önündeki en büyük engel. Onun için Bütün oyunları Türkiye üzerine kuruluyor. Yunan vekilin yırttığı Türk bayrağı şu anlamı taşıyordu böleceğiz sözle olmasa da bayrakla bunu söylediler. Libya anlaşmasıyla bu şer ittifakının bütün planları bozuldu. Önümüzdeki günlerde her türlü etkinlikleri kullanabilirler Futbol, parti sivil toplum kuruluşları, ideolojik guruplar ekonomi gibi birçok teşkilatlar kaşınarak kontrollü kaos oluşturabilirler. ABD ne zaman demokrasi dese kesinlikle orayı sömürecektir.
Birliğimiz onların en çok korktukları enerjidir. Ayrışmayalım bir olalım birlik olalım iri olalım diri olalım. Dava büyük dava güç içimizde birbirimize düşürüp kaostan beslenmek istiyorlar. Bize düşen seçim değil karşıdan gelecek olan tehlikedir. Ayasofya ile meydan okuduk SİHA, İHA ile ve mavi vatan projeleri onlar için birer mesajdı. Onlar bu mesajı iyi okudular ve iyice bilendiler. Gençliğimizi bu yönüyle uyandırma görevi aklı selim yazar çizer ve siyasilere düşer.
==========================AR========================.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.