- 1150 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
Genç Şair Ahmet Yılmaz ile...
Genç Şair AHMET YILMAZ:“Yazdıklarım duygularımı belirtmeme sebep oldu.”
SORU-Bize kısaca kendinizi tanıtır mısınız?
AHMET YILMAZ- 1997 Osmaniyenin Düziçinde doğdum.İmam Hatip lisesi mezunuyum.Liseden beri şiir yazarım. Üniversitenin ilk senesinde ilk şiir kitabım “Endamımın Mezarı”okuyucular ile buluştu. 2022 Adıyaman Üniversitesi Arapça Öğretmenliği mezunuyum. Kendimi yazarlık eğitimleriyle hızlı okumalarla diksiyon ve hitabet kursları alarak kendime bir şeyler katmaya çalıştım. Şiirler seslendirdim. Şiir yarışmalarında başarılar elde ettim. Mimoza Global Medya tarafından “Yılın En iyi Şairi”seçildim.
SORU--Bugüne kadar kaç kitap çıkardınız ve konusu neydi?
AHMET YILMAZ-İki şahsi şiir kitabım var. İki tane antoloji kitabı düzenledim. 7- 8 antoloji kitabında yer aldım. İlk şiir kitabım acı ve üzüntüye kırgınlığa duygularımın harap edilmesine yönelikken ikinci şiir kitabım umuda sevgiye dair yazdığım şiirler yer alıyor.
SORU- En son kitabınızın konusu nedir ve okurlar kitabınızı neden okusun?
AHMET YILMAZ-Az önce de bahsettiğim gibi ikinci kitabım şiir kitabı. Konusu aşk,sevgi vs.
SORU- Okurlar genelde kitaplarınızı Neden okuyorlar?
AHMET YILMAZ-Yazdıklarım duygularımı belirtmeme sebep oldu. tavsiye edilenlerden önerilerden okurlar. Eğer şiirse sırf duygularına hitap etmek için okurlar.
SORU- Yazmak maddi ve manevi ne fayda sağlıyor size?
AHMET YILMAZ-Maddi olarak hiçbir şey katmıyor. Bu bir emek olsa da maalesef kitaplar sanat değer görmediğinden en çok da şiir. Ama manevi olarak çok şey atıyor. Sonuçta okuyuculara hitap ediyoruz kendi duygularımızı onlarla paylaşıyoruz.
SORU- Yeni çalışmalarınız var mı?
AHMET YILMAZ- Yeni bir çalışmam yok. Ama hazır dosyam baya var. Bir an önce atanıp o dosyalarımı okuyucular ile dbuluşturmak istiyorum.
SORU--Yazdıklarınız size ne kattı?
AHMET YILMAZ-Yazdıklarım duygularımı belirtmeme sebep oldu.
SORU--Yazmak bir meslek mi?
AHMET YILMAZ- Bence bir meslek değil.Hobi ve duygularını aktarabilme yolu.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.