- 201 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kafire benzeme 73.fırkadan ol...
Kafire benzeme 73.fırkadan ol...
13 sayısı çinlilere göre uğurlu amerikalılara göre uğursuz para bazı müslümana göre kaka.Ölçü Allahtır ey mü’min.ikiledin Allahı
72 millet dahi elin yüzün yumaz değil...Yunus gibi eksik gör kendini sadece namazı yeterli görme...
Kafire benzeme kafir korkak olur...Kafir tembel olur.Kafir insan düşmanıdır.kafir her şeye düşmandır.Kafir eksik tanır herşeyi...İnsan eşref-i mahlukattır kıymetlidir...İnsana kıymet ver ki devlet yaşasın...
Eğitimimiz kafirler ki gibi...her şeyimiz kafirler ki gibi...Medine medeniydi...içki yasak faiz yasak...neden şehirlerimiz kafirlerin ki gibi...İsminin müslüman ismi olmasıyla yetinme cennet cehal aşkı duyanlaradır...Peygamber aşkı duyanlaradır...medeni olanlaradır...zarar verme zarar da görme...zarar gördüğün yerden hicret et...hicret ettiğin yeri medenileştir...
Hz Ömeri bir İranlı şehit etti...İran ilk günden beri hep müslümana zarar verdi...Osmanlı yıkılmazdı...Turan oluşmuş olsaydı...İran Mezhepçi davrandı Avrupada ilerleyemedik...hep engel oldu İran...İranı da kafir say İrana da benzeme...
İşte İran...
Ebu lülü diye bir mecusi hz Ömeri şéhit etti
Şia ya bağlı guruplar irana giderek ebulülünün mezarı etrafında dönerek tavaf yapıp sözde hacı oluyorlar .sonrada biz müslümanız diyorlar...
Günümüzde haricilik rolü İranda...ne şia olan Azeriye dost.ne de sunni olan Türkiyeye dost.İsraile çalışıyor İran ve Faransaya...ABD ye de...
Kafire şedid ol...“Ben namazımı kıldım, orucumu tuttum,etliye sütlüye karışmam” anlayışı bizi cennete götürmeye yetmez...Müşrike şedid ol ...der Kur’an...işte müşrike benzedik şedid olmazsak kendilerine benzetirler neslimizi...Batıya ve ABD ye ılımlı olacağız ...diyenler.Daha ne kadar ılımlı olalım...ahlak yok oldu...
Madem kötüler var ...İyiler nerede...Susma kardeşim...
Yoğurdu üfleyerek ye...hocalar sorgulamıyor dini sen bari sorgula...13 sayısı çinlilere göre uğurlu amerikalılara göre uğursuz para bazı müslümana göre kaka. ama Ölçü Allahtır ey mü’min.ikiledin Allahı...Sorgula dinini...benzeme kafire sen basiretlisin sen ekmel vicdanlısın ekmel akıllısın...yani ollmalısın...
Sen İmamsın insanlık için...ey Kur’ana imanlı olan...Kafire benzeme ...koşuşur değilse insanlık...Allah için yaşa ikileme Allahı aman...Kafire benzeme 73.fırkadan ol...eriş 73. fırkaya...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.