- 719 Okunma
- 5 Yorum
- 2 Beğeni
GÜREŞ
Spor…
Çeşit çeşit, spor dalları var. Kimi futbol, kimi voleybol, kimi basket yapar. Seyircisi de ilgi duyduğunu izler. Ben güreşi severim.
Gençliğimde sekiz sene kendi sıkletimde minderlerde güreş tutum. Yendiğim de oldu yenildiğimde. Yaş kemale erdi. O yıllarda ben de hüner çoktu, ama şimdi dizde derman kalmadı
Yağlı güreş sezonu açıldı. Şimdi bazı televizyonlarda yağlı güreşler canlı yayınlanıyor. Bu gün onları izliyordum.
“ Ters paça al kündeyse geç, tam zamanı kılçık at ”diye bağırıyorum. Yeniş tamamlanıyor. Spiker: ”Evet sayın seyirciler “Kılçıkla falan, filanı yendi.” Diyor. Hanım soruyor:
“Senin dediğin oyunla yeniş olmuş. Neren biliyorsun ki?
Gülüyorum.
Heyecanım ayyukta. Benim kadar olmasa da güreşe ilgi duyan -görüşlerimiz ayrı olsa da- kadim bir dostumu aradım:
“Filanca kanalda güreşler var vaktin müsaitse seyret.”
“Tamam” Dedi. “Tamam seyredeceğim”
Biraz sonra aradı:
“Olmaz arkadaş, Bu kadar da olmaz. Ne bu yahu?”
“Bak arkadaşım hakemlerin verdiği karar normal. Rakibin göbeği güneş görüyorsa yenilmiş sayılır”
“Ben onu demiyorum ki ki?”
“ Hayırdır?”
“Güreşçinin biri sakatlandı, değil mi?”
“Evet.”
“Sağlık görevlileri çağrıldı mı?”
“Evet.”
“Gelen sağlık görevlilerinin cinsiyeti neydi peki?
“Bayan.”
“Olur, mu arkadaş? Üstleri çıplak, hem de koç gibi yiğit gençler. Onlara müdahale edenler de genç kızlar.”
“Yani?”
“Bu işin aması, fakatı yok. Olmaz… Olamaz… Nefis taşıyoruz hepimiz.”
"Yani iki karşı cins bir araya gelirse başka bir şey düşünülemez mi?"
"Düşünülemez."
Tartışmaya girmedim. Desem çok şey diyecektim. sustum.
Dostlarla tartışmak bazen insanı dosttan edermiş.
Ama doğru bildiğini söylememekte kendi kişiliğine saygısızlıkmış.
Ben yanlış yaptım her halde.
Siz ne dersiniz?
YORUMLAR
Yanlış yapmadın, ağabey...
Çalışan kadın bir erkeğin kalbini yumuşatmıyorsa, minnet duygusuyla doldurmuyorsa, kadına duyulan insanca saygıyı büyütmüyorsa, o erkeğin delikanlıca bir diyalogdan bir şey anlaması beklenmez çünkü...
Benim hayranlığımı uyandıran kadınlar çalışan kadınlardır; inancın, umudun, bereketin, mücadelenin, kanaatkarlığın gerçek timsalleridir onlar...
Tv'de kıt imkanlarla girişimci olmuş kadın haberleri benim en sevdiğim haberlerdir...
Vallahi gözlerim dolar...
Şu, çalışan kadınlara (mesela hastanede) saldıranları da doğrudan sehpaya götüresim gelir...
Selam ve saygılarımla, ağabey...
Bedri Tokul
İşte gerçek.
Teşekkürler kardeşim.
Bedri Tokul
Gerçek bakış
Doğru fikir
Senin dediğin gibi
Müslüm Can...
Teşekkürler.
Öperim gözlerinden
selam enişte yazınızı ilk ben okumuştum.teşekkürler..bu yazını okuyunca sustum. önce yorumda aciz kaldım.hangi çagdayız.bir insanın fikri neyse.zikri de öyle olurmuş.demekki adamın düşüncemeleri kendince...boş ver konu beyninde olunca bildiyini okurlar..sizler genede yazın bizler okuyalım .
sizlere saglıklı günler dileriz
Çüş derim.
Çüş ulan eşşoğlu eşşek kafan hep öyle şeylerde mi derim.
Yuh senin kafana, yuh senin zihniyetine derim.
Derim de derim.
Hangi çağda yaşıyoruz diye de eklerim.
El yapay zekayla uğraşırken sendeki kafayı ... derim.
Bu saatte adamı günaha sokma derim.
Derim de bir gün başımı da belaya sokarım.
Ben bunun üzerine şiir bile yazarım be.
Senin de kelden öperim.
İYİ geceler ağabeyim.
Bedri Tokul
Ustalığa bak ustalığa !!!
Hiç bir şey demeden çok şey demek bu işte...
Bu yorumu okuyunca seni nasıl gördüm biliyor musun?
Ayağında Çarşamba işi ayakkabı, üstünde Bursa işi ipek gömlek, üstten üç düğmesi açık.
Elinde sarı kehribar tespih.
Dilinde mi?
Aha da yukarıda deyipte demediklerin...
De be gardaşım de...
Sen bir şeyi boşa demezsin...
Öptüm DİLİNDEN...