KATİLLERDE DOĞURUR
Şu kafamın içinde dolanan zil sesini kapat yoksa bir elin olmayacak biliyorum yine çalacak telefonun açma açama o bana yeter.
Her telefon çaldığında koşarak gittiğin bir oda var ya işte orada seni asmak istiyorum boşver ne o oda var nede benim elimden urgan.
İğrenç sesinle o telefona cevap veriyorsun agzından aşağı sabah kahvaltıda yediğim patates kızartmasının kaynar yağını agızından aşağı boşalt istiyorum hani derler ya yağları lavabolara dökmeyin diye başka yemekte kullanıncada diğer yemeğin tadını veriyor bilmiyorum bana öyle geliyor senin boğazından geçtiğini gördüğüm gün yağların doğru yeri bulduğunu düşüneceğim.
Hatırlarsın belki çıplak ayaklarınla dışarı çıkıyordun sen her zaman çıplaktın ama konumuz bu değil ayağını keskin bir demir parçası kesmişti.Nalet olsun o güne yara bandını getiren bendim küçük bir yaraydı sende biliyorsun ama orada ölmeni istedim.
Her ne sebepten olursa olsun ölmeni istiyorum artık ölünce sakın rüyalarıma gelme seni görmemek için uyumam ne kadar uykusuz kalsamda uyumam sırf seni görmemek için dayanamayacak hatta geldiğini anladığımda kendimi yüksek bir yerden atarım illaki bir tutan olur değil mi?
Ben niye rüyalardan bahsettim ki ben rüya görmüyorum olsun yine de gelme.
İnsanların dönüm noktası olur ya biliyorsun değil mi?
İşte o gün artık söylememe gerek yok gibi psikopat olduğumu düşünecekler.En azından ne olduğum belli değil mi? En fazla ne yapabilirim kendimi öldürürüm bir kurşun değil mi çok fazla bir şey olmasa gerek.Bir hikâye okumuştum bir adam ecnebi tâbi sevgilisi veya eşi idi tam hatırlamıyorum.Bir sebep oluyor ve tartışıyorlar adam tam bir psikopat önce kadını öldürüyor sonra eşine benzeyen tüm kadınları sıra sıra öldürmeye başlıyor.Düzgün bir ailem olmadı şimdi deme kimse ailesini seçemiyor saçmalığını ne yani tekrar tekrar zil sesleri mi duyacak başka birisi.Saçma sapan unut gitsin psikolog gibi öneriler verme ne yani ben mi?
Yönetiyorum beynimi her sabah sanki görecek gibi oluyorum beni izliyor biliyorum bana küfürler ediyor yüzüme tükürüyor işte bu yüzden öldürmek istiyorum.
Keşke çocukken biraz daha cesaretli olsaydım beni sen yetiştirdin az bir cesaret olsaydı elime ilk geçen bıçağı alıp durmadan saplardım sana.Polisi arardım senin yerin bu ev değildi daha fazla kalmana gerek yok polisin numarasını öğrendiğinde kaç yaşındaydın ? Numaralara basabilecek parmakların var mıydı ?
Unutmak sahi neydi?
Anlatır mısın nasıl bir duygu durumu?
Beynim kaynıyor sanki söylediğin sözler hala aklımda tüm küfürler tüm iftiralar ne yani tek ben mi? Hatırlıyorum hadi ama akıllı olamam o yaşı geçtim.Anlık unutkanlık başladı biliyorum musun? Bir saniye ben bunları kime anlatıyorum? kim var yanımda? Şu konuya gelelim unutkanlık evet çok kötü bir duygu biliyorum sanki o saniye boşlukta gibi hatırlamaya çalışıyorsun ama boş bant donuyor koyunları kaybeden çoban gibi.Sahiden bir saniye bu nasıl bir benzetme koyunlar eninde sonunda gelir yada onu kurt yemiştir bilmiyorum başka bir hayvanda yemiş olabilir yada kendilerini uçurumdan aşağı atmış olabilirler telef olmuş durumda yani o durum işte hayvanlarını uçurumun dibinde bulan çoban gibi bu daha mantıklı.Ne kadar çaresiz değil mi bende böyle çaresiz bırakmak istiyorum göz yummak ne kadar utanç verici bir olay her saniye dikkatsizlikle geçti biliyorum göz yumma çocuk olabilirsin o an karar ver harekete geç ne olursa olsun ilerde sen kafanı duvarlara vurursun bune ya emekli bankta oturan dedeler gibi nasihat veriyorsun biraz daha sert olmalısın göz yumarsan bıçak sana dönecek kendi ellerinle öleceksin baksana bir kanıt bile yok ne garip değil mi? kimse yok cesedinin başında kim bulur?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.