- 275 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Bize
KUR’AN DİYOR Kİ
"Allah (size, her çağda benzerlerini görebileceğiniz) bir örnek veriyor:
Bir memleket vardı. (Halkı) Güven ve huzur içinde yaşıyordu.
Rızıkları da dört bir yandan bol bol geliyordu. Derken bunlar,
Allah’ın (emirlerine başkaldırarak, O’nun) nimetlerine karşı nankörlük etmeye başladılar.
Bunun üzerine Allah, (bir âfet gönderdi ve) işledikleri (günahlar) yüzünden, tüm ülkeyi kasıp kavuran açlık ve korkuyu onlara tattırdı."
(16/Nahl, 112).ayet.
"Bunca azgınlık, bunca tuğyan var, ama karşılığında yeterli şekilde Tevhid’e, Kur’an’a davet yok;
olanların da sesi kısık. İnsanlar, ancak büyük bir savaşla, büyük bir felaketle düzelirse düzelir.
Bu korona bir fırsat allah önce. Sonra anlayan anladı anlamayana anladığı dili kullanır tarihte hep böyle oldu bugünde böyle olacak .merhametiyle ikaz eder
Veya kıyameti bekleyin..." Geleceği ne ben, ne başka bir insan bilebilir. Ama, görünen köy kılavuz istemiyordu.
Fakat, ne yazık ki, insanımız bu virüsten de esas anlamıyla ibret alacağa benzemiyor. Allah’ın bir ikazı olarak ele alan ve Allah’a dönen insanımız yok kadar az. Ölmüşüz de cenaze namazımızı kılan yok. Cami görevlisi sağ mı ki, Namazı kıldıracak? Camiler de kapalı. Camilerden önce, gönüller kapalı, kilitli. Neredeyiz?
Nereye gidiyoruz?
Nasıl uyanacağız, nasıl dirileceğiz?
Zaten Camiler kanunlar yasalar ahlak ALLAH azze ve cellenin hükümlerine emirlerine kapalı değilmiydi..
KABE Müşriklerin emrine ilk halinde değilmiydi...
İSLAM ÜMMETİ diye bir topluluk varmı ki...
☝LÂ GALİBE İLLELLAH☝
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.