- 486 Okunma
- 4 Yorum
- 3 Beğeni
61 kere selam olsun
Bugün benim doğum günüm. 61 yıl önce doğdugum gün. Bir kaç kelime yazsam ne yazarım diye bir gayrete girdim. Belki de yaşımdan ötürü biraz duygusallastim.
İnsanın dünya yolculugu bir yerde başlıyor, bir yerde bitiyor. Bedenlendigimiz ruhlarimizla insan olmanin bütün hallerinden hallerine girip çıkıyoruz. Bir elimizde hiç anlayamadığımız bir yokluk bir elimizde algılarımızın elverdiği kadar varlık . Sonsuzluk düşüncesine nereden kapildiysak kapıldık. İyi geliyor yaratılış senfonimizden gelen sesler. Bizi bilmediğimiz diyarlara hazırlıyor sanki.
Dönüp bakıyorum geçen gunlerime. Neler olmuş neler bitmiş. Dile getirmek çok da kolay değil. Kaç sevda, kaç kavga, kaç macera sığarsa bir standart ömre o kadar bir hayat var elimde. Sevinçler, üzuntuler korkular, tatlı telaslarla iyi kötü bir aile kalesinde geçen yıllar. Ve son düzlüğe de gelmişiz hiç anlamadan.
Hayatimdayken çok da kıymetini bilemedigim kıymetli yol arkadaslarim bir yanda, hala yanımda olup yine gerçek anlamda zaman ayırıp, kıymet veremedigim ve de göremediğim kiymetlilerim bir yanda.
Size 61 yılı yeniden yaşasaydiniz en çok neyi değiştirmek isterdiniz diye sorsam cevabiniz ne olurdu bilmiyorum ama ben noktasına virgülüne kadar herşeyi aynen yaşamaya talibim. Galiba hayat bize en çok da hatalarımızı sevmeyi öğretiyor . 61 yılımın her anına 61 kere selam olsun.
Sizlerden birinizin de doğum günüyse bugun , sağlıkla nice yaşlar alın, hayat yolculuğunda sevdikleriniz hep yanınızda olsun...
YORUMLAR
Afet i azam
Doğum gününüzü kutluyor, sağlık, mutluluk ve huzur içinde nice yıllar diliyorum.
Her şey gönlünüzce olsun ve yolunda gitsin inşallah.
En içten selam ve saygılarımla.
Esenlikler diliyorum.
EDEBİYAT DEFTERİ AİLESİ🏡~ şiirinden
AFET-İ AZAM'a ver altmış bir kez selâmı
Fatih PINARBAŞI'nın her zaman hoş kelâmı
AYDINLIĞIM markadır hiç de sevmez reklamı
Her şey gayet yolunda sorun bizi salmadı
Afet i azam
ŞÜKRÜ ATAY
Moral verici bir şarkı dinlemekte yarar var.
Nice mutlu yıllara 💐
Samimi harika bir yazı ..
Bir yandan düşündürücü
Kaç sevda kaç macera sığdırmışsınız hayata ne güzel..
Şöyle bir düşündüm acaba hatalar yapsa mıydım diye ! Çünkü benim hayatım topluma yanlış gelen hıc bir şeyi yapmamak üzere yaşanmış.
Ben hiç yaşamamışım, şiirlerime bakınca çok şey yaşadığım sanılabilir.
Ama elimde bir tane aşk bile yok anlatacağım.
Bir daha dünyaya gelsem bu aşk denen mereti tatmak isterdim ama oda diyince olan bir şey değil gibi,
Kısmetten ötesi yok galiba..
Tebrikler sevgili Afeti azam..
Nice mutlu yıllara
Dilek pınarı tarafından 25.4.2023 13:11:52 zamanında düzenlenmiştir.