- 248 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KURT KILIĞINDAKİ ÇAKALLAR ORDUSUNA SELAM OLSUN….
KURT KILIĞINDAKİ ÇAKALLAR ORDUSUNA
SELAM OLSUN….
Kırmızı başlıklı kız masalını bilmeyen yoktur.Merak etmeyin şimdi sizlere durup masal anlatmayacağımAma bu masalın bana göre en güzel noktası dediğim noktasını anlatmak isterim.Kurt kırmızı başlıklı kızla karşılaşır ona nereye gidiyorsun diye sorar?O da babaanneme yemek götürüyorum yanıtını verir.Kurt en kestirme yoldan eve giderek babaannenin yatağına geçer.Kırmızı başlıklı kız gelince yatakta kurdu görür.İşte sorar babaanne senin ellerin niye büyük filan…O sahneyi ben çok seviyorum.Kurt kızı yemek için babaannenin kılığına geçiyor.
Aslında tam da bu masaldaki gibi bir dünyada yaşıyoruz.Dava adı altında yürünen yolların aslında kişilerin kendilerini bir yerlere attırma adına uğraşıldığı bir dönemdeyiz.Masalda kurt kılık değiştirirken günümüzde çakallar kurt kılığına girmeye çalışmıştır.Meydanı boş bulan herkes kendine bir basamak bularak,birilerini kullanmaya çalışarak yukarıdan bir yer sağlama derdinde…Kendileri gibi olmayanları da bir bozuk para misali harcayan zavallılarla dolu gezegen.Çok tuhaf bir dünya düzeni bu yaşanılanlar.Bu tarz durumları gördükçe geleceğin çakallar ordusu olacağına olan düşüncem asla değişmeyecek…
Menfaatsiz birşekilde gecesini gündüzüne katan insanların hiçbir zaman bu dünyada yeri olmamıştır.Bunun en güzel örneği kalleşçe bir pusuyla ebedi aleme giden Şehit MUHSİN YAZICIOĞLU olmuştur.Ona verilen onca imkana rağmen hiçbir zaman ne duruşundan taviz vermiş,ne de inandığı değerler uğruna birilerini satmamıştır asla…O hiçbir zaman kurt görünümlü çakal olmamış,aksine her daim açık sözlülüğü ile Şehit edilişinin üzerinden geçen 14.yıla rağmen halen duruşuyla yüreğimizde yaşamaya devam ediyor…
Bu yazımda hiçbir kurum yada kuruluşuna gönderme vs söz konusu değildir.Bu yazımız günümüz Türkiye’sinde yaşanılan gerçeklerin küçük bir örneğidir.Vakti zamanı geldiğinde Kurt görünümlü çakalların da maskesini çıkarabilecek birileri muhakkak çıkar.Bu dünyada olmadıysa öte dünyada Yüce Mahkemede Büyük Hakimin karşısında olcaktır…
ÇAKALLARIN KURT KILIĞINA GİRMEDİĞİ BİR DÜNYA’NIN SABAHLARINDA BULUŞMAK DUASIYLA….
KALLEŞ BİR SUİKAST SONUCU ŞEHİT EDİLEN MUHSİN YAZICIOĞLU ve DAVA ARKADAŞLARINA
SAYGI VE RAHMETLE….
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.