SAFÇA SAFLARIN ARASINDA YER ALMAK
Art niyetsiz insanların oluşturdukları toplumlar hızla merhale kat eder.Zira fesatlıkla geçirecekleri kısacık zamanları dahi yoktur.Nefes alışları bile toplum yararınadır.
Bir insan düşünün ki;kendini düzeltmeden topluma dahil etmez kendini.Tüm saflığı ve iyi niyetiyle insanları kucaklayıp ,sevgi ve saygı muvacehesinde hizmet sunar .Toplum menfaatini kendi menfaatinden üstün tutar.Vicdanının muhasebesinde artı bakiye verir.Böyle insanların çalışması ibadet,yemesi ibadet, içmesi ibadet,uyuması ibadet,gezmesi ibadet nefes alması bile ibadettir.İnsanlara ve insanlığa nefes aldırdıkları için.
Olukların çift aktığı fani hayatta,kiri üzerine sıçratmadan nurun ziyasından faydalanarak ilerlemenin zor olduğu bir dönemeçten geçiyoruz.Dünyevi zevkler uğruna özünü satışa çıkaranlar dilleri ile kalpleri bir olmadığı için yaşayan mevta olmaya mahkumdur.Ön yargı,gösteriş ve kibir ile şeytana esir olanlar göz boyadıklarını sanırlar ama ,boyalar yalnız göz yaşlarıyla akıttıkları makyaj artıkları olmaktan ileri gitmez.
Buruk bir bayram geçirmekteyiz.Acılar üzerinden siyasi rant elde etmeye çalışanlarla dolu sokaklar.Kapıları daha önce hiç çalmayan zatların bodoslama evlere daldığı,acıları hiçe sayarak oy hesabı yaptıkları bir dönemden geçiyoruz.Ziyaret değil sanki özel hayatı bir istila.
Safça safların arasında yer almak dururken, milleti saf yerine koyarak gövde gösterisi yapanlar siyasi mevta olmaya mahkumdur.Taksirat affı için kaç seccade gerekir ancak Allah bilir.Yalan için dönen dillere tövbe etmek için dönmek nasip olur mu Allah bilir.Doğruları dile getirip doğru yerde besmele çekmeyi ve toplumdaki düzelmeyi görerek hamt edebilmeyi nasip etsin Yüce Allah.Bayramınız kutlu olsun.
YORUMLAR
Seviyesiz siyasetçilerin elinde memleket bir adım ileri gitmez. Halk da biz bunlara mı layığız diye düşünmeye başlar, işin en tehlikeli yanı budur işte. Nasıl ki geçmişte siyaset arenasında cafcaflı boy gösterenlerin bir çokları unutulduysa, şimdiki zamanda boy gösterenlerin çoğunu da aynı akıbet bekliyor. Rabbim neylerse güzel eyler. Hayırlı Bayramlar...