- 258 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Peygamberler neden hep Arafata yakın yerlere geldi
Peygamberler neden hep Arafata yakın yerlere geldi
Allah ekmeldir ekmelliği sever...Peygamberler Arafata yakın yerlere geldi.Vahiy ekmellere indi.ekmel vicdan ekmel akıl burada
Arafat çekirdeğin toprağa düştüğü yerdir.Vahiy ilk buraya indi...medeniyet ekmel dil ekmel tecrübe ekmel vicdan burada
Nur-u Muhammedi ilk yaratıldı ve Allahın nurundan.bunu inkar etme.İnancın eksik kalır.Hz Ademde de bu inanç vardı..Bu inancı inkar eden hz Ademden beri kim olursa cehenneme gider...Hz Adem topraktan yaratılmış ama toprak bu nur-u Muhammediden yaratılmış şeytan ateşten yaratılmış ama ateş bu nur-u muhammediden yaratılmış...Melekler nurani ama bu nur nur-u muhammediden yaratılmış...bu innaçları reddeden cennete giremez eksik inanç yetmez ki cennete Her peygamber nur-u muhammediden haberdardır...değilse eksik inançlı eksik ilimlilerden olurdu...
Nur-u muhammediyi inkar var yaratılmayı inkarda.Allahtan sudur ettik deme...Nur-u muhammediyi tasdikle önce...Bu hakkı inkar etmiş olur Allahın parçasıyım dersen.Nuru muhammedi bir aynadır...bir çekirdektir...Bir imamdır...cemaat ve imam...cami sistemi bir birlik var yaratılanda...Allaha itaat peygambere itaatle mümkün...Bu vahdet var tek.vücutta vahdet var derken nuru muhammediyi inkar etme...Allah ve Muhammet ilişkisinde ki vahdettir seçeceğin vahdet.Akıl da nakilde bunu söyler...nuru Muhammediyi devreden çıkaran vahdet anlayışları yakıştırmadır.yanıltmadır aklı ama ekmel yani esmaya ayna olmuş akıl bu yanılgıya düşmüyor.Hikmetsiz bulur yanıltıcı ve nuru Muhammediyi devreden çıkaran vahdeti...vahdet-i vucutçular aman ha nuru muhammediyi devreden çıkarma...nuru muhammediyi devreden düşüren her yaratılma anlayış eksik ilimdir..ilmi inkardır hz Allahın hz Muhammet sevgisini reddir...Allah hz Muhammmedin habibidir.Hz Muhammet de Allahın habibidir sevdiğin kadardır sevilmen çünkü Allah adl...sıfatlı hz Muhammet kadar Allahı kimse sevemedi...İmam nuru muhammedidir.en ekmelliğe seçdi hz Muhammedi Allah.Allah sevdi ve sevdirdi...hz Adem de bütün peygamberler de sevdi hz Muhammmedi...İmam çünkü ilk yaratılan o...ilk o. en öncelikli o...
Peygamberler neden hep Arafata yakın yerlere geldi
Çiftçi bile verimli toprağa eker tohumu...verimsiz toprak en sona kalır.ADL sıfatı ve el Hakim sıfatlılık bunu gerektiri.Devlet bozulunca vahiyle tamir edildi...tarihde de...Devlet penceresinden bakmam hiç bir şeye zina tanımı faiz tanımı ticaret tanımı değişir her şey devlet penceresinden bakılınca çünkü Rakipliği seçmiş devlet...secdeliliği değil...yani şeytan.yani rakipliği tuzak olmayı seçmiş.Bazı devletler çok asi...cami yapmam demekle kalmıyor yıkarım diyor...tembelliğe alışıyor yurttaşlarım diyor...dünya da görüyoruz. en ehveni yine bizim devletimiz...ilaç bedava...fakire sahip çıkıyor.İnsana sahip çıkıyor.İnsana kıymet veriyor"insanı yaşat ki devlet yaşasın diyor..."esmaya kul devletimiz...esmaya kul ve esmaya kulluğun önünü açıyor...ama dolandırıcılıkla .haksız kazanca yolları kapıma da çok gerilerde...mafyan yoksa ticaretten de siyasetten de kovuluyorsun...Devleti de esma terazinde tart...ama devletin penceresini teazisini ölçü alma aman...iki evlik nasıl suç olur...nasıl zina diye tanıtılır.Benim ölçüm esmadır...devlet beyni devlet zekası değil...Allah ilmidir esmasıdır...terazim...
ALLAH YARATICIDIR..diyen her mürşit mürşidimdir ama Allahın parçasıyım diyen ne derece alim olsa da şeytandır gözümde.
Evet...yanıltma İslamda da demokrasi var deme...ehven-i şer denilmeli ama şirktir aslında.Hak yok halk var ölçü halk hak değil demokrasi de.Halifeyi muttakiler seçti.secdesizler seçmedi
Esmaya devletin penceresinden bakma zinaya da.İki evlilik zinadır der ama esmaya kulluksa iki evlik ibadettir der Allah...Faiz de öyle
El-Hakim der ki...medine beyni amacı yok olursa Faizin haramlığı da yok olur.Sebeb değişince sonuç değişir der mantık da
Adalat tanımı yani ölçüsü değişti...Esma demokrosi penceresinden tanıtılıyor.Adam layık mı şu makama seçilmişse layıktır diyor Allah mı seçti hak mı halk mı seçti...de
Devletin zina tanıtımı yanlış...İslama göre.Hocaların Faiz tanımı da...İkinci evlilik zinadır der devlet.İslam buna hayır der
Cuma hutbelerinde elimizde KILIÇ vardı aldılar...bu camiye baskıdır...Devlet yaptıysa doğrudur demem ehven-i şerdir derim sadece.
İslam Allahla yani esmasıyla örtüşmektir...şeytan Tevveba asi oldu secdeliyi sevmemiz istendi buna da asi oldu uzak durmayı seçti...
73 fırka nasıl oluşuyor.Tevvaba kulluğu reddetti şeytan.yani esmayı budadı.Secdeliye düşmandı.esmanın etkinliğini çürüttü
Yaratılan aşk yarışındadır...baskı olmamalı Kulluk yarışı her insanın hakkı...
Evet..."Seni yaratmasaydım kainatı yaratmazdım"dediğimizde deniliyor ki bir kişi için mi yaratıldı alemi Allah ...evet...O kişi her hangi bir kişi değil çünkü.Nurundan Allah nuru Muhammediyi yarttı
İslam Allahın dinidir esmayı ölçü edinmiş dindir...Nesih-mensuh ve ehven-i şer seçimi var ama Hz Ademden beri İslam değişmez
Benim Allahım El-Hakimdir.medine yoksa faize haram demek de yok.dünde kalır o haramlık.yarın da gelebilir ama bu gün kuyu.düşmem
Evet...İslam Allahla yani esmasıyla örtüşmektir...şeytan Tevveba asi oldu secdeliyi sevmemiz istendi buna da asi oldu uzak durmayı seçti...
Allahı yanlış tanıtmayın ...Allah Nemrudun da yanındadır çünkü güçlüyü sever...hz İbrahimi de Mü’min diye sever esmasına kul olanı seveer Nemrut bir esmasına kul hz İbrahim ayrı esmasına da kul...Esmasına kul olanı sever...de.şeytanı da sever Allah...İzin de verir çünkü Hakimdir...yaratmazdı Hakim yaratılması hikmetliyse yaratır...hikmetliyse sever...Nemrudu da hikmetliyse sever...cezalandırır da bir sinekle helak eder...hz İbrahim helak etmeliydi sinek helak etti Nemrudu...ebreheyi ebabille helak etti araplar kaçtı diye başka askeri mi yok sanki...Esmasına ters olmadığı için Nemrudu sever.Kış kader planı için elzem kışı da sever...kışı da seçer...hep yazı mı seçsin.Kış da seçkindir...asilik olmadığı için de sever asiliği de sever mi sever...secde mi olmalı hep...asilik olmasa secde de olmaz asilik eksik secdedir sadece...aslında her şey sevimli secde çok sevimli asilik az sevimli azlık çokluk farkı var...Allah asiliği sever ama az sever.cehennem de ödüldür Kur’an öyle demiyor deme...yok olmaktan cehennem ehvendir ...der mantık vicdan ekmel akıl...cehennem ceza yeridir demiş olmasını doğru anla...Cezanın da beteri var...ya yok etseydi aman Allahım varlığı tatmak büyük ödül...bütüne bak.cehennem çiçektir cennet zaten çiçektir dünya çiçek ahiret çiçek...der ama yokluk azabtır.annenin tokatıdır öğretmen tokatıdır cehennnem .tevbeye sebebtir cehennnem neden sevimsiz diyorsun nankörsün...
Cenneti -Cehennemi doğru tanıtın Allah zalim mi ki cehennem çiçek değil diyorsun...
Allah Ganidir..."fakirliği sevmez."Gaffardır affı sever.dua et der.Allah kahhardır cehnnemi var beddua et der.Beddua da cehennemdir
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.