- 645 Okunma
- 4 Yorum
- 5 Beğeni
*** BAYRAM SABAHI ***
*******************************************************
Bu bayram sabahı da
Erken uyandım , biraz daha uyuyabilirdim aslında. Ama kedim dün akşam bahçede kaldı .
Meğerse yan komşumu rahatsız etmiş , onun balkonuna girmiş o da çok korkmuş beni aradı tabi koştum kedimi aldım, sabahın saat altısından beri koşturuyorum çayı demledim ... penceremden bakıyorum beklediklerim gelmiyor şu an , gelinmeyecek mekanlarda olanlar var o bizlerden dua bekleyenler.
Bir de beklemede olanlar var . Hani bir zamanlar ’’ Kaç renk gözyaşım var ’’ diye yazmıştım bir şiirimi...
Meğer şimdi kaç renk gözyaşı döktüğüm bu bayram sabahında renkleri karıştırıyor göz yaşlarım.
Hani derler ya : toprak altında olmasında dağ ardında olsun, çıkar bir gün gelir. Şimdi ben uzaklarda olanların yolunu beklerken biraz yüreğime su serpiyorum. Sıcakta olsa sular...
Ama birazdan anneme gideceğim onun sesi bu bayram sabahı hüzünlerimi uçuracak biraz. O’nun elini öpeceğim anneme de gelen yakınlarımla, kardeşlerimle birazcık su serpeceğim içime...
Ve beklediğim müjdeler için dualar etmeğe devam ederek.
HAYIRLI BAYRAMLAR DİLİYORUM TÜM DOSTLARA , DOST YÜREKLERE ...
SELAM VE SAYGILARIMLA.
Günay Koçak 21 / 04 / 2023
YORUMLAR
Nice şekerli bayramlara
Annesiz babasız kimsesiz kuşlarla kalbimi susturup
Bıraktım yazının içine
Böyle böyle bissürü bissürü gözyaşı kalbimin sonatsız piyanonun un tuşlarına
Kazdığım nasılsın merhaba kuşlarıyla boşluğunun nefesini doldurup kendime
Bayram teselli mektup yolladım
Diyordu ki "merhaba kızım ben seni asla terk etmek istemedim. SENİ ÇOK SEVİYORUM SANA GELEMEZSEMDE BU BÖYLE NANAN. ÖPÜYORUM KALBİNDEN...
🐦🌊🌳🐬😔❣️🌎🌹👣
Aygün Deniz
Bissürü bissürü şekerli bayramlar nasılsınız iyisınız sanırım bu bayramda yine çok şeyler yazmak istiyorum çocuklar kapıda bayramlaşmak için yine gelirim...
Sevgiler selamlar .
Aygün Deniz
Sevgilerimle..