- 313 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
'Söz uçar yazı kalır'
Nice ışıklara gebe olabilirsin,düşüncelerini kontrol altına alamadan önce beyninin aflazları birbirine çarpık olabilir,düşüncelere yoğrulmayı bekleyen ve pratikte öne sürülebilecek ,uygulamada yerini koruyabilecek,amelinde konum değiştirebilecek,faal edebilecek,faaliyette sürebilecek bir sürü aydın fikirlere sahip olabilirsin.Bu fikirlerle insanlığa yardımcı olabilirsin...
Yazmak için aydın fikir,ileri sürebilmesi itibariyle kendini insanlığa adamaktır
Arayıştır hakikati,
Anlamak için anlatmak ve anlatacağını yorumlama gayesi ise aflazların çarpılmasıdır.
Düşünceyi aşılamak gibi bir gayem yok;bilakis düşüncenin insanlık ürünü olsun diye öne sürülen ışık bestelemek için aydın bir renk olabileceğini söylemek istiyorum .
Aydınlanmak,fikir itibariyle toplumun kendi kendisiyle sevgiyi noksanlıktan kurtulmadır.
Yeryüzü aşkın yüzü olana dek
Yeryüzü aşkın yüzü olana dek...
Kendinle savaş kimliği,özdenetimi arayış ve de öz yönetimden uzakta kalmadan bir toplum aynasının kendini göremediği bir demeçtir.
Kendini ayıplatan bir süreç var ki o da toplumun kendini dolaylı yönden kendisiyle gerçekleşmekte zorluk çekmeye itmesidir.
Kendini tanımlamak;başkasını tanıma becerisidir,sıradan öykülenen bir sır var ki başkasına dayatılan öncü rol ve özkimlik dayanağına büyük bir görünüm sağlamak,aktif bırakmak,hiyerarşik doyumuna belirgin başlıklarla parmak basmak bu öncü role tutunmaktan öte,kırmızı hatlarla ön plana çıkarmaktır.
Kendini tutunduğun dalda özgür bırakma isteği savaş profilinde olan bir yürekliyi söndürme politikasıdır,sönüştür,Yutkunarak savaş anında doyuma erişmesine yardımcı olmak ve de bulunduğu ortama adapte edilerek gelişimi güçlendirmek yelpazeye asılmasında vurdumduymaz kalmaktır bir bakıma..
Gerçekleşmek için bir fikir öne sürmek ,en dahisi kendinle savaşın dimağındadır
Ruhunun bencilliğinden kurtulup insanlık namına bir fikir öne sürebilirsin
Velhâsıl
Güneş ışıklarıyla oluşturulan gökyüzü lambalarının radyoaktif yöntemlerle bulunmuş duygu ve hayal aflazlarında güçlü bir görünüm sağlamak adına ve çare olarak kendini bütün yönlerinle kıyaslayarak topluma nağme diye adlandırılan elektrikli yazılarına ihtiyacı var.
Ve ’söz uçar yazı kalır’
Gezgin imgeler...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.