- 284 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Beynimiz nasıl karar verir..
💗Merhabalar💗
Sevgi değer dostlar. Beynimiz nasıl karar veriyor, hiç düşündünüz mü?
Bu konuda araştırma yaptım ve beynimiz kendisi karar vermiyor, ona öğrettiğimiz bilgi ve beceriler ile seçim yaparak karar alıyor denebilir..
Çocukluktan beri aile ortamında aldığımız bilgiler ile, değer yargıları oluştururuz ve dahi yeni kişiyi tekâmül ettirecek bilgiler öğrenilmedikçe kişi yanlış kararlar seçip alabilir.
Şöyle, çocukluk da karar başka, gençlik de başka, orta ve ileri yaşta başka kararlar alırız..
Dostlar. İman konusu da öyledir! Bilimsel konuları öğrendikçe frekans bilgilerini öğrendikçe iman konusunda da tekâmül edilir. Meselâ Hz. Muhammed as. Gökten düşen her yağmur damlası iki melekle düşer demiş. Çocuk bunu iki kanatlı melek indiriyor düşünür. Çünkü melek tasavvuru öyle öğretiliyor. Oysa bizim el ve bacaklarımız bizim melekelerimiz. Yağmur damlasının melekeleri de hidrojen ve okjizen dir. Yani öğrenilmiş bilgi karar vermek için gereklidir!
Dostlar. Çok yakında, ülkemiz ve insanımız için çok mühim bir seçim var. Ülkeyi yönetecekleri seçmek için karar vereceğiz. Karar vermek için elimizde bir bilgi ve veri var. ön yargılarımızı düşünmeden, kolay bulduğumuzu bir kenara koyarak, bir çok ölçüyü değerlendirerek karar vermeliyiz! Ki sonucunda bedel ödeyeceğimiz kararlar ortaya çıkmasın!..
Yani çocuklarımız için, demokrat insanları, yoksulluğu kaldıracağım diyen, ülkemizi ve yurttaşımızı sömürücülere karşı koruyacak demokrat kişiyi seçelim ve karar verelim derim..
Bu vesileyle..
🤲Herkese selâm, sevgi ve dua yolladım🤲
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.