- 184 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEÇİM MARATONU
Seçim Maratonu
Çok şükür bir seçim maratonu daha başladı. Öyle böyle değil hem de. O kadar hızlı ilerliyor ki, hızına yetişmek mümkün değil. Herkes birbiriyle birlik olmuş gidiyorlar bir yerlere. Aslında her birisi birbirinin ipini çekmeye dünden hazır. İşin doğrusu görünen bu birliktelikler ne hikmetse güven vermiyor bana.
Şimdi herkes oy derdinde. Barajı geçme derdin. Ya sonra? Sonra koltuk derdine düşecekler belli, ben sana destek oldum sen de beni gör evrelerini görmemiz uzak değil sanırım. Herkes birbirinin koltuğuna göz dikmeye adayken ‘’Vekil’’ adayı olsa ne olur, olmasa ne olur? Yok yok olmaz, illa o adaylık olacak. Bakarsın bir de Meclis’e giderler, ondan sonra daha ne istesinler? İndir kaldır elini, şöyle görün bir ortalıkta iş tamamdır. Hop gelsin paracıklar ve dahası…
Bambaşka bir seçim olacak diyor işin uzmanı olduğunu iddia eden zat-ı muhteremler. Bunu söylemek için uzman olmaya gerek de yok zaten. Kahvedeki Mehmet amca bile söylüyor bunu.
Garibime giden bir şey daha var: Her seçim bir öncekinden daha hararetli ve daha heyecanlı oluyor. Her seçimde seviyeyi yükselten herkese teşekkür etmek lazım… Bunu nasıl başarıyoruz bilmem ama oluyor bir şekilde. Gelse de şu seçim denilen zımbırtı bir an önce heyecanımızı gidersek. Böyle beklemekte insanı yoruyor, hatta biraz da geriyor. Bundan ekonomimiz de nasibini almıyor değil hani.
Şimdi durumlar böyleyse seçimden sonra ne olur Allah bilir? Ya gerçekten vahim bir duruma düşersek halimiz nice olur? Şimdi soğan edebiyatı yapıyoruz, ya o vakit? Koltuk, masa, sandalye edebiyatı desem yanılmam herhalde. Belki eksik söylediklerim olabilir ama hissediyorum daha fazlası da olacak. Bakalım ne olacak halimiz? En iyisi mi, sabırla beklemek… Sabır, sabır ya sonu? Ya selamet, ya felaket? Aman ağzımdan yel alsın. Onca felaketi yaşadıktan sonra bir de seçim felaketini yaşamayı istemeyiz biliyorum. Allah beterinden korusun. En iyisi selamet… Dostane ve kardeşçe bir seçim olması dileğiyle…
Kazanan şu, bu, o değil; Türkiye olsun, milletimiz olsun, vatanımız olsun. Kazanan demokrasimiz olsun. İlelebet payidar kalacak cumhuriyetimiz olsun.
NECATİ DİLEK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.