- 210 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kâbe Allah'ın evi değil mi
Kâbe Allah’ın evi değil mi
Allah İbrahimin evine "Benim evim...diyorsu sahipleniyordu onu...koruyordu onu...Ademin de eviydi kabe...İlk evdi Kabe...Erkamın evi de İslama hadimdi İslamın emrindeydi Kabe de..."Doğup batanlara inanmam"demişti hz İbrahim...doğup batanlar göklerin parçasıydı...gök bir bütündü ama Allah denilemezdi...diyordu hz İbrahim işte ekmel akıl bu ekmel vicdan bu ekmel tecrübe bu..."gök bir ağaç gibi yyerde kökleri olan bir ağaç onun çekirdeğini eken biri var işte o inanacağım bir ulu.esmanın sahibi kaynağı o o sınırsız ulu o irade sahibi o alim ...dedi hz İbrahim...
Nur-u Muhammedi nedir mi...ekmel akıl ekmel vicdan ekmel tecrübenin ürünü...esmanın aynası...ilk ve ekmel ayna...
Kâbe Allah’ın evi değil mi
Hz İbrahim halili değil mi...Halili diyor Kur’an.ekmel ayna hz İbrahim...
Cahiliye döneminin Allahı sadece gökleri yarattı...yani razzak değildi...esması eksikti...esmayı budayanların taptıkları ilahtır ancak Allah ise tek uludur.esma sahibidir ekmel ve güzelliklerin en ekmeline o kaynaktır sahibtir...
Bizim cahiliyemizde ki Allah Allah mı hayır...Namaz yetiyor bize...İlahımız fazla şey isteyip yormasın bizi...halbu ki her şeyimizi veren geri isteme hakkına sahip ...ama mantık defolu olmuş Allah için hapse bile girmemeliyiz...oruç bile tutmamalıyız hele evlenmekten asla geçmemeliyiz şeytan da demiştiki...hz Ademe secdeliye secde et dememeli...
Şeytanın Kur’an okuması şifa olmaz ona...o hep defolu kalmaya mahkum...tevbe etmemliyiz biz de zinmızdan binamızdan...hem zani olalım hem müslüman...defoluyuz cahiliye arabı gibi...
Hz İbrahim putperestlikten halilullahlığa tevbe ede ede erişti..."hz İbrahim "gök tanrı değil "dedi.gökden daha ulu var ...dedi...erişti Allaha..ilahlardan sıyrıla sıyrıla...onun öldüren dirilten olduğunu anladı...çünkü defosuzdu...ekmeldi aklı ekmeldi vicdanı ekmeldi tecrübesi ekmelliğe aşıktı...Allaha aşığım diyenlere soralım...Allah demokrasiyi sevmiyor değişir mi değişir asi olur .çok karışmasın bana der çünkü ilah lazım ona çünkü...ilahı sever kendisi yönetiyor yönetendir Allah sevmeyiz Allahı sabah uykudan uyan namaz kıl diyor çünkü Allah aslında Allahı sevmiyor ilahımızı seviyoruz...
Ekmelliği sevelim ekmeli sevelim sevdiklerimiz ilahlarımız bizim patetes soğana ezanı satarız ...Allah değil sevdiğimiz...Allah verdiklerimi ver der sevimsizdir...ama ilahımız bizi zorlamaz...verilenleri bizden istemez günde istediği beş vakit namazdır ...ramazanda oruç ister ama fakir doyururuz fitleşiriz...ekmelliği sevmeyenin sevdiği ilahtır Allah olamaz...ekmeldir uludur çünkü Allah...
Namazımız mı kıymetli ilimle ilgilenmemiz mi...Namazımız beden eğitim olmuş zaten ilim yani esma ilmi ve teknoloji ilmi namazımızdan hayırlı olur inşaalla...Vaaz dinleyelim namazımız kalite kazanır inşaallah...Cezbeye gelip dönen sen ilaha inanıyorsun...ekmelliğe aşık değilsen sen ilaha inanıyorsun...hz Vakşi hz Hamzayı şehit ettim diye 83 müşrik öldürdü...hz Ömer iki imparatorluk yıktı adalet aşkıyla ...esmaya ekmelliğe ülkün yoksa cezben ilahınadır...Allaha erecek aklın vicdanın tecrüben yok senin...defolusun önce defoluluktan şifa bul sonra inandığına Allah de...sen Allahla güreşirsin...ama bu mükün değil aslında bir ilaha Allah diyorsun...hz Ademden beri ekmel olana Allah dedi insanlık...cahiliye arabları da gökleri yaratana Allah diyorlardı...ekmellikte ondan ilerisi olmaz sanıyordu..."ol dedi "oldu...ululukta bundan ilerisi olamaz diyordu ama razzaktı o...zekat vererek onun Razzaklığını an..anmadıkça İnandığın bil ki Allah değil...oyalan bakalım o ilahınla...Rızık için sığınacağın yok senin sular çekilse sığınacağın yok senin...ateşe atılsan da yanmaktan başka şansın yok senin ama hz İbrahimin vardı...Esmayı budarsan Allaha ermemişsin sen İlahlısın kirlisin tevbeye sarıl...
Doğurganlık "HALIK" sıfatına kulluktur kölelik hadimlik istektir.İnsanı doğurmaya zorlar doğası ama açlık korkusu bu görevi engeller Kürtaja mahkum eder...az uyu az ye..ilke olur.İsraf çirkin görülür...Bu esmaya uygundur yaratılışımız.Cinsel organlar var.ama rızık korkusu engel...rızık konusuna eğilmeli devletler..."ekmeği öpüp alnımıza koymalıyız.Esmaya göze dizayn etmeliyiz eylemlerimizi hallerimizi fikirlerimizi duygularımızı işte insansız savaş uçakları yapılmalı teknoloji bu imkanı vermiş...İlim de kutsaldır çünkü Allah "ALİM"
İşte yeni dünyanın ayak sesleri...secdelerle geliyor...ABD Fransayı ve yunanı Türkiye için azarlar mı...Azarlar çünkü Çine yakın Fransa...ve yunan.Ermenistanı da rusya azarlar ABD ye Fransaya yakın çünkü ermenistan...Kışları bahara çevirene inan ona sığın...Nüklerin de olacak bir gün..."ULU" olan sadece o...Patetes de kıymetli ama sömürüden kurtulman için patatesi de az ye hikmetliyse asi olma o el-hakimdir...patates de patetes deme çocuğun patetes de pates yani dondurma da dondurma demesine benzer boğazların şişer...Hayırlıyı iste ehven-i şerri iste...mantığın defolu mu yoksa...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.