- 264 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Eksikliklerle kavgalı din...Benim dinim
Eksikliklerle kavgalı din...Benim dinim
İslam devleti nedir şirkle mücadele eden devlet İslam devletidir...Bu günkü dünya şartlarında bu kutlu kavgaya girişen ülke çöker.
İslam nedir...Allahın dinidir...esmaya kulluk eden dindir eksikliklerle kavgalı dindir...Allah ekmeldir ekmelliklere erişmişlerin dinidir.Ülküsü esma olanların dinidir.İslam dünyası asiliklerle kavga vermediğiği için mürtedllerle doludur...Şehadetleri ilahadır Allah esma sahibidir çünkü...Esmaya tevbe edelim.
73 fırkanın sadece biri cennetliktir tevbe etmezse...73.fırkaya esmaya tevbe şart...73.fırkaya esmaya seçde et...
Ya ümmetçi olacaksın yada TURANCI büyük güç olmak için ama bu iki kanadınıda kırarlar bu kutlu davaya hizmet eden devlet çöker...Dünyanın büyük güçleri ambargo uygular...ekmelliğe eksikler düşmandır çünkü...
Hz musa İsa ve peygamberimiz bu ekmel din uğruna kendilerini tükettiler ama insanlık ekmelliği başaramadı ve bozuk eksik dini Allahın dediler...ekmelin dini ekmel olur...İftira ettiler Allha...Irkçılık parele dindir...insanlığı huzura eriştirmeyen bu dilerin tümü parelel dindir...ekmellik ilkeli ve ülkülü din ancak Allahın dinidir...
Hz Ali haklı ama Muaviyenin bazlaması yağlı...demiş küfeliler.Parası olan kavgayı kazanmış tarihte.Zafer paralıdan yana...Paralının dini fırkası İslam diye öğretilmiş oysa esmaya ekmel kulluk ister Allah...günümüzde din Nüklerlinin seçtiğidir.altın kovuldu dolar imparatorluk kurdu.Sömürü geldi kondu...ekmel ekonomi kimsenin sömürülmediğidir.Emperyalist ekonomi sömürü modelidir...Esmaya asiler insanlık hakları demişler sömürülerine...adalet tanımazlar Allahın rahmetine engel olmuşlar dünya bir cehennem...oysa tevbe için gelmiştik dünyaya emparyalistlere kul olduk..."Kula kul olduk"
Senin hurinle benim hurim aynı güzellikte olursa adalet mi...Cenneti bile bozmuşlar...senin dünyanla benim dünyam aynı değil...işte.aynı olursa Allah adil olmamış olur.esmaya uyan kazançlı çıkmalı...ilahlar eksikler nüklerliler karar veriyor ...ölçü oldular dünyada ilahlara kul olanlar kazançlı çıkıyor...cahiliye arabları gibi mekkeyi terke zorluyorlar Allaha kul olanları...günümün hali bu...
İşte Doğal gaz projesi...suriye olayını çıkardı...Ekmeğin için savaşmazsan iftar sofranda ekmek azalır.Şarabçıların sofrası zenginleşir...
Dindarlığın en paşası, en rütbelisi, Allahtan Allahı istemektir...yiğit muhtaç olmuş "kuru soğana"...rızığa erişmek zorlarmış...kanma sen "rızka Allah kefil"diyenlere.Uyutuculara...Allahın rahmeti de engelleniyor adaleti de...Parasızlar demokrasi ile idarecilikten engelleniyor...Hak sahibini bulmuyor...
Evet...Davası "soğan patetes"olanın secdesi Allaha mı midesine mi.Kendisine mi çıkarına mı...midesi çıkarı ilahıdır önceliklerimiz ilahımız olur...Önceliğimiz Allah ama patetese mahkum edildik...Ebu Talip mahallesindeyiz...Allahın rahmetiyle aramıza engeller konulmuş...Medinede sadece bize hürriyet...kula kuluz Nüklerlilere kuluz...
Mürşidim dediğin bile nüklrlinin askeri...olmuş."fakirlik kutsal diyor Zenginlik niye kutsal değil mi zenginliğe hırslansan düşmanı göreceksin...uyumayacaksın...Fakir millet vekili olmak istese görecek düşmanı.Paraya kul olmaya zorlanıyoruz...Önce çalçırp parayı bul sonra demokratlık kapısı açılıyor...gör bunu.Kapitalizmin zararı işte bunlar...
Evet...Davası "soğan patetes"olanın secdesi Allaha mı midesine mi.Kendisine mi çıkarına mı...midesi çıkarı ilahıdır önceliğklerimiz ilahımız olur
Önceliğim Allah ama soğana patetese muhtaç ettiler her mü’mini...domuz eti yemek bile ehveni şer bize...Çalıp çırpmazsam millet vekili olamıyorum...parasıza millet vekilliği yok...demokrasi parasıza vekilliği engelliyor...çünkü
Evet...Eksikliklerle kavgalı din...Benim dinim...Öncelikli düşmanım kapitalizm...sömürü...
Dinler Sınıfta Kaldı...
Kavga karanlığın çocuğudur...
Savaş aldı başını gidiyor
Dünya cadı kazanı
Dinler sınıfta kaldı...
Gel de üzülme
Kavga karanlığın çocuğudur...
Çocukları boğuyor savaş
Bu yıl yine
Dinler sınıfta kaldı...
Dünya yaşanılmaz oldu
Kavga karanlığın çocuğudur...
Barış görmek isterdim
Kavgayı gördüm dünyada
Sokaklar onun ,meydanlar onun
Bütün dinlere inat
Vahşi bir hayvan gibiydi
Ve besili
Sınıfta kaldınız dinler
Barış aydınlığın çocuğudur
Ve dinlerin çocuğu...
Barış sokağa çıkmaya korkan bir çocuk
Ve cılız
Ve korkak
Sınıfta kaldınız dinler
Belki yıllar sonra
Kafesine sokacak o vahşiyi barış
Bir bahar gelir bir kış
Gel aşkın çocuğu barış
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.