- 340 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Salı günü işe başlama ...deme
Salı günü işe başlama ...deme
"Salı günü işe başlama ..."diyenler ovaya ev yapma deselerdi keşke Esmaya sahip çıksalardı doğruyu eğeriden ayıran tek ölçü esmadır...Razzaka kul olamadık asiyiz...Yemeğe soğan doğrarken elimizi kesmişcesine üzülüyoruz...soğanları çöpe dereye tepeye döküyorlar asiler var.Razzaka kulluk değil asilik bu...Razzaka asinin kıldığı namaz Allaha mı...bir defolu ilaha mı...İlahtan yani eksik esmalıdan ekmele tevbe et. yani Allaha."O kıldığın namaz"değil...
Tevbeye sarılmayan ululaması eksik olanlar inandım sansa da İlahtır inandığı İnsana benzetenler ilaha inanıyor Allaha değil...Allah ekmeldir...
“Ben, dinime bir şey katmadan sadece Allah’a kulluk ederim."de...
Ürettiği mahsulü Allhın emaneti bil.bilmeyen mürteddir.öldürülür...Mürtedi öldürmek de Allah için öldürmedir...düzeni korumak içindir emniyet içindir üreten ürettiğini Allahın emaneti saymazsa acından ölenler olur dünyanın bir yerinde çünkü...
Evet...Allah için öldürme görevini İsrail az yapıyor.Müslümanlar da hiristiyanlar da demek" arz-ı mevuda az inanıyor yahudiler"...
Esmanın her birine asiliğe göz yuman Mürteddir ve fıkhımıza göre öldürülük...
Tefrik kabiliyeti olmayana alim deme.Allahı insana benzetir.Hiç bir varlık kendinden başkasına tam benzemez benzerlikleri de vardır.Allahı insana benzetme...
Allah insana benzemez.Allah tek kendine benzer...
Allahı insana benzeten Mürteddir" fıkhımıza göre öldürülür...Allahın işitmesi görmesi de insanın ki gibidir diyen mürteddir öldürülür...
Allah ekmeldir...insanın hedefi Örtüşmektir Allahla...Allah Şafidir kul ol şifaya...Paranla hastane aç ilaç üret...Razzaktır.tarım için gübre üret.İlaç üret tarımcılığı kolaylaştıcıcı makinalar üret.değilse namazlı da olsan asisin.esmaya kulluktu görevin...tevbe et her asilikten...
"Savunma sanayiine dokunmak El-Hafız sıfatına esmasına asiliktir o Mürted de öldürülür değilse bir yerlerde milyonlar ölür...
Mürted esmayı budayandır...İhlassız namaz kılan da mürteddir...sabretmeyen de şükretmeyen de her esmayı budayan da mürteddir...ve öldürülür...Savaşın sıkıntılarına katlanmayan sabırsızdır ve öldürülür çünkü Es-Sebur esmasına asilik bu...öldürülür...ekmekle top gibi oynayan da "ekmek çarpar" dererdi eskiler öldürülür fıkhımızda "seccade de çarpar" "kabe de cami de çarpar ezan da çarpar...bu çarpılasılar öldürülür...Esmaya asilik bunlar...Allahın esmasıyla savaş bunlar...neden mi Allah izin veriyor...ekmelleşmek isteyenler onların kokuşmuşluğundan kaçsın şeytandan kaçsın ve olgunlaşsın diye...geceden kaçan gündüzü tadar...zıtlar imtihan için yaratıldı...Eksiği gören ekmelliği arar...Tarıma rızka kul olmayanın namazı eksiktir...hz Ömerin namazı makbuldür çünkü adl sıfatı için iki imparatorluk yıktı Esmaya aşıkların namazı makbuldür..."o kıldığın namaz değil"esmayı budadın mürted oldun namaz kılıyorsun tevbe ilk görev sonra namaz...İşte Suriyede ehl-i sünnetliyi öldüren İranlılar mürteddir adetleri olmuş bu hal...Esmaya asiliğini İsbatladın mı gördün mü o sünniyi neden öldürdün...KISAS gerekir o şiye...Sen onu Allah için öldürmedin...Esmayı mı budadı Allah için öldürme olsun o öldürme...Allaha esmasına savaştan vaz geçmeyen öldürülür...Hz İsaya Allahın oğlu diyen öldürülür...işte doğurma muhtaçlık Allaha ululamaya terstir...Allahı az ululayan öldürülür...fakirlik zenginlikten üstün diyen de öldürülür...çünkü Allah Ganidir..."Fakirlik kutsal deme ancak fakirlikten de faydalan ...Malda fakirsen ilme yönel ilimde zengin ol...bir esmasında zengin ol yani...Kaç ama Allahın bir esmasından bir diğerine kaç...Ressamlıkta zengin ol el sanatların da zengin ol...teknoloji bilgisinde zengin ol...
Salı günü işe başlama ...deme bunun hangi esmaya ne faydası var ...eksik beyinlilik bu...
Müsrif tevbe etmezse vurulur boynu...Çünkü ölçü Allah ölçü esma müsrifler yüzünden Tembeller yüzünden eksikleşiyoruz mağlup oluyoruz müşriklere karşı...Esmaya hizmet etmedikleri için hz İbrahimin kav mi Hz İbrahimi koruyamadı...her eksiklik ekmelliğe engeldir...topluma yük olan zarar veren Mürteddir ...Allah için ekmellik için öldürülmelidir der fıkhımız...Esmayla kavgalıdır mürted.esma budanır .Allah dediklerimiz ilahdır...Esmayı ekmelliği koruyamayana Allah diyemezsin ekmelliğe kaynak olmayana da...Mürdedi öldürme diyenin inandığı ilahtır ancak Allah ekmeldir ve eksikleri yok eder ve yok et der...ama eksikler de ekmellerde hep savaşlıdır...zıtların görevleri farklıdır ekmele inanan eksiği savunmaz Allah ekmeldir eksikliği mürtedi savunan eksiktir tanrısı da eksiktir yani ekmele Allaha erişmesi için eksiği savunmaktan tevbe gerekir...ekmelliği savunmayan inandığım Allah sanar ama Allah değil .Nice evliya sandığımız bir pagan tarihde de çok pagana evliya dedik asiliği eksikliği savunan esmayı ululuğu budamış olur...onun dostluğu eksiğedir tevbe etmedikçe...
Herkes kendi ilahına kıymet verir...yani savunur...Kimisi patetes soğan için yaşar...kimisi 1 dolar için kimisi makam için kimisi de bayrak için ezan için vatan için cami için Esma için...yaşar ve ölür...Ölçüsü ülküsü esma olanlardan ol...Esma için yaşa ve öl ve çalış ve uyu...rızıklanışın bile esmayı savunmak olsun...Silahlanışın da...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.