- 200 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kötü komşu mal sahibi yapar..
Kötü komşu mal sahibi yapar..
Kötüye kötü diyesin gelmez...çünkü Kötü komşu mal sahibi yapar..Kötü iyi aynı dünyada sadece zıt yönde dünya etrafında dönüyoruz...Allah zıt yönlerde döndürüyor ama aynı şeyleri yaşatıyor her kes ilahı için dönüyor kabenin etrafında döner gibi...Allaha erişenler en büyük ödülü alacak...fak bu...
Kötü komşu mal sahibi yapar...imansız iman sahibi yapar...imansızın başına gelenleri gördükçe imana koşarız.düşman diri tutar.şerçeyi uçma ustası yapar şahin...
Kötü komşu mal sahibi yapar..
Müşrike şedid ol mürşide kucak aç aşık ol...neden mi kısas ölçü.sana o da şedid...Sen öldürmezsen elini çabuk tutup o seni affetmez...öldürür...kıyasıya bir savaştasın çünkü...Allah sistemini böyle kurmuş en iyi bilinmek için bu sistem var...Faniyi görüp Bakiyi hatırla diye bu sistem var olmuş...
Kötü komşu mal sahibi yapar..
Sistem bu de...kötü doğru etkilenirsen iyi olur...Fakirlikten kardeşleri ölen hemen ateist olmasın bu onun suçu olur...Her acı gerçeğe erişmemiz içindir...
Hz İbrahim Nemrudu olgunlaştırdı Bir sineğe mağlubiyet ne demek.Allah var ateş korkutucu değil...de.zıtlar ekmellik için de.
Firavun olmasaydı Musa ASA istermiydi Allahtan ...duası bile olmazdı ekmelleşti sığındı Allaha Musa...İyi ki firavunlar var de...
Farkımız olsun kafirden örneklerimiz farklı bizim aşık olduklarımız farklı bizim...önderlerimizin izi belli... Biz yıldız kayarken dilek tutmayız EZAN OKUNURKEN DUA EDERİZ
Kötü komşu mal sahibi yapar..
Müslümanlar ayrılığa düşmezlerse mağlup olmazlar de...günümde müslümanım diyenler inanın tevbe etmezlerse müslüman değil Allah ekmeldir dini de ekmeldir...eylemde halde düşüncede duyguda en ekmel ümmet miyiz soralım kendimize ve tevbe edelim aan...
Şu kıldığımız namazlar islamın direği demeyin.ama ekmel bir namaz İslamın direği.o namazlı zekat da verir...emir ve nehiylere uyar
Kötü komşu mal sahibi yapar..
Hz Ömer gibi ol...deniliyor idarecilerimize bu bana hem balık ol hem karada yaşa der gibi mantıksız geliyor...çünkü Demokrasi yoktu o devirde...demokrasi zenginden yanadır...iki sistem farklı imansız bile mürted bile seçime girebiliyor ama mürtedin ölümü gerekir İslami sistem de..
Kötü komşu mal sahibi yapar..
Kader kaderimiz çabamızla ilgili ilmimizle ilgili...esmadan payımızla ilgili yani...esmaya ayna oluşumuzla esmaya aşkımızla ilgili.h zömer adl sıfatına aşkııyla hz Ali ilme aşkıyla ilgili kaderi yaşadı...
Kötü komşu mal sahibi yapar..
İlahtan Allaha tevbe et.hz İbrahim gibi "ben doğup-batanlara inanmam de.İlaha takılıp kalma ara o da değil de...Allah ekmeldir çünkü ..Ululuğu sınırsız olandır...de
73 fırkadır insanlık...ama Allah tekdir. tevbe etmeli her fırka ona.diğerleri ilahtır.Tevbe olmazdı ilahlar olmasaydı.Allah tek olandır
Geceyle -gündüz bir bütünün parçalarıdır ikilik yok.Şeytan da görevli melek de ikilik yok.dünya dönüyor .hakikatte bir güneş
Hayata hükmetmeyen din Allahın dini mi olurmuş...Ne de biz müslüman oluruz...
Mürşitle müşrik bir bütünün paçaları Kabille Habil hz Ademin iki evladı...Fakları ne mi biri dünyada tevbe görevini yerine getirecek diğeri ahirette...Allah asiliği ilallık taslamayı yok edecek.zıtlar bütünün parçalarıdır.Rahmanlık latif ve Kahhar sıfatını gerektiriyor.
İnsan kusurlu eksik akılılar eksik vicdanlılar eksik tecrübelilere nasip olmaz Kur’ana ve sünnete sımsıkı sarılmak takva...Bizi gören kafir sanacak.pazarda hileciyiz...siyasette hain...
Kötü komşu mal sahibi yapar...Allahı sev...sevmediklerin ilahtır ey ateist ey deist...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.